Kallekorvola 08.01.2007 15:04:03 | |
---|
Vaihtasin joka päivä, jos ois varaa. Mulla paskaantuvat supernopeesti (en tiä mitä pihkaa nää mun kädet erittää), ja tykkään uusien soundista... |
jamaki59 16.01.2007 23:22:43 | |
---|
minoon joskus keittäny basson kieliä ja hyvät tuloo. Ei muutaku kielet irti ja kattilaan vähäksi aikaa kiehumaan niin kyllä on puhtaat uuden väärtit kielet. ja rahaa säästyy. |
Akkari 17.01.2007 12:34:10 | |
---|
minoon joskus keittäny basson kieliä ja hyvät tuloo. Ei muutaku kielet irti ja kattilaan vähäksi aikaa kiehumaan niin kyllä on puhtaat uuden väärtit kielet. ja rahaa säästyy. Mä olen kyllä havainnut tuon kielisopan keiton lopun aluksi. Soundin kirkastuminen on enemmän tai vähemmän hetkellistä. Itse vaihtelen kielet pääsääntöisesti kerran vuoteen. Keittely osuu useimmiten yhdennelle toista kuulle. Siis kuukausi lisäaikaa. Paras keino pitää soundi tasalaatuisena on soittaa puhtain käsin, kuten täällä jo aiemminkin on todettu. ...such is life... |
Nieby 17.01.2007 16:52:22 | |
---|
Mä olen kyllä havainnut tuon kielisopan keiton lopun aluksi. Soundin kirkastuminen on enemmän tai vähemmän hetkellistä. Itse vaihtelen kielet pääsääntöisesti kerran vuoteen. Keittely osuu useimmiten yhdennelle toista kuulle. Siis kuukausi lisäaikaa. Paras keino pitää soundi tasalaatuisena on soittaa puhtain käsin, kuten täällä jo aiemminkin on todettu.+ itse käytän kieltenpuhdistusainetta.. hintaa on putelilla 4 euroa ja riittää useaksi vuodeksi.. |
trackson 17.01.2007 23:32:08 | |
---|
Ennen muinoin nyppi suunnattomasti kun muutaman viikon jälkeen uudet kielet meni ihan tumpuiksi. Kieliä tuli ostettu kerran kuussa. Kallista!. Nykyisin ei ongelmaa ole, koska käytän tästä edes vain DR:n HI-BEAM ja LO-RIDER stainless steel kieliä. Nyt on ollut kummassakin bassossa reilun vuoden kiinni, ja ovat edelleen kirkkaita kuin pari päivää soitetut. Aivan fantastiset kielet. Jos haluan tumppusoundia, vaihdan flatit alle, en huonoja roundwoundeja. (HUOM! DR ei maksa minulle tästä markkinoinnista) Eniten järkeä kuluu suuriin typeryyksiin |
Tatuo 28.01.2007 02:18:04 | |
---|
no minä (ja varmaan moni muuki) vaihtaa kielet vuoden kahen välein "tissien ja rintojen ero on että tissit ovan kuin valtavat utareet ja rinnat voivat olla myös hyvin treenatut rintalihakset" |