Aihe: Ampeg SVT-3Pro vs. SVT-4Pro vs. SVP-Pro+pääte
1 2
seak
27.09.2006 11:16:50
Jos löydät jostain SVT-6 proon, niin kokeileppa sitä. Ite ainaki oon helkkarin tyytyväinen. Kolmosen isoveli.

Meinasin itse lähteä suosittelemaan tuota 6PROta oman kokeilun perusteella, mutta jos paino nyt on tässä myöskin tärkeä kriteeri niin näyttääpi painavan melko saman verran kuin tuo 4PRO ja tuossa 4PROssa etuna on tuo biamppausmahdollisuus kun kerran kaappiyhdistelmä on tuo 4x10 & 1x15. Hintaa tulle 4PROlle taitaa kyllä tulla jonkun verran enemmän. Toisaalta jos tuo biamppaus ei kiinnosta niin sitten ehdottomasti suosittelen myös tuota 6PROta.

Tästä ei ole mitään kokemuksia itsellä, mutta mitenkäs sitten tuo Ampegin sivuille ilmestynyt 8PRO? (http://www.ampeg.com/products/pro/svt8pro/index.html) Potkua näyttäisi riittävän ja painoa on puolet vähemmän kuin 4PROlla ja 6PROlla ja luulisin, että tuolla SVT CL -etusella saa kyllä varmasti mukavan lämpimän soundinkin aikaan. Eri asia sitten, että saako tuota kätevästi mistään ja jos saa niin mihin hintaan.

Vielä irrallisena kommenttina loppuun, että jos itse painisin samojen ongelmien äärellä niin kyllä mukaan lähtisi varmaankin vanha kunnon täysputki SVT - hyvä soundi painaa, minkäs sille tekee.
A veteran of a thousand psychic wars.
Wilkeson
27.09.2006 11:41:36
Vielä irrallisena kommenttina loppuun, että jos itse painisin samojen ongelmien äärellä niin kyllä mukaan lähtisi varmaankin vanha kunnon täysputki SVT - hyvä soundi painaa, minkäs sille tekee.

You got that right!

veikkaan et kohta tää lööppi menee nii sekasotkux ja sekoilux et ei oo tosikaan.mut ei se mitää.aika usein aina ku kysellään mielipiteitä ja kaikil on omat näkemykset ja muut omat jutut mist diggaa ni sanasodax menee.
kinastella ei jaksais vaa just noit omii kokemuksii ja mielipiteitä!

mutta tosta SVT:n suosituksesta en luovu!
Jesus Muerte
27.09.2006 13:49:51
Paino ? Siis 30kg on liikaa? Mitä marjanpoimijoita te olette?

Marjoja en poimi samasta syystä kuin en halua painavaa nuppiakaan; alaselän nikamissa rakenteellinen vika.

Mutta tuosta SVT:stä vielä sen verran, että vaikka sen kantamisen nakittaisi muulle bändille niin eipä se mahdu budjettiinkaan. Tuo 1700-1800 on jo aivan pirusti yli käytettävissä olevien rahavarojen.

Ymmärrän kyllä täysin miksi sitä suositellaan, olen sellaisen ja rantasaunan läpi yhden keikan soittanut. Nuppia tosin piti pitää niin pienellä, että ei siinä varsinaisesti sitä "leipoo joka puolelta"-ilmiötä päässyt syntymään. P*rkeleen miksaajat...

Juki68:
Jos et vuositolkulla meinaa roikkua opiskelijana, niin ei niitä putkia nyt ylettömän usein opiskeluaikana tartte vaihtaa.

No joo okei, tuo oli ehkä vähän yliammuttua, onhan tässä kuitenkin (toivottavasti) jo viimeinen vuosi menossa. Tuli vaan mieleen ne kauhujutut kun yksi tuttu basisti aikoinaan vaihteli Mesan nuppiinsa niitä putkia, joita ei todellakaan ollut ihan vähän. Se jo meinaan tuntuisi lompakossa, oli töissä tai ei.

Mut mut, pistäkäähän vaan mielipiteitä tulemaan ja kiitos tähänastisista.
okabass
27.09.2006 17:59:16
Marjoja en poimi samasta syystä kuin en halua painavaa nuppiakaan; alaselän nikamissa rakenteellinen vika.

Mutta tuosta SVT:stä vielä sen verran, että vaikka sen kantamisen nakittaisi muulle bändille niin eipä se mahdu budjettiinkaan. Tuo 1700-1800 on jo aivan pirusti yli käytettävissä olevien rahavarojen.

Ymmärrän kyllä täysin miksi sitä suositellaan, olen sellaisen ja rantasaunan läpi yhden keikan soittanut. Nuppia tosin piti pitää niin pienellä, että ei siinä varsinaisesti sitä "leipoo joka puolelta"-ilmiötä päässyt syntymään. P*rkeleen miksaajat...

Juki68:

No joo okei, tuo oli ehkä vähän yliammuttua, onhan tässä kuitenkin (toivottavasti) jo viimeinen vuosi menossa. Tuli vaan mieleen ne kauhujutut kun yksi tuttu basisti aikoinaan vaihteli Mesan nuppiinsa niitä putkia, joita ei todellakaan ollut ihan vähän. Se jo meinaan tuntuisi lompakossa, oli töissä tai ei.

Mut mut, pistäkäähän vaan mielipiteitä tulemaan ja kiitos tähänastisista.

MOI

Sori, ei ollut tarkoitus millään lailla väheksyä sairauksia. Toivottavasti et tuota vanhaa vertausta ole ottanut henkilökohtaisuutena, koska sitä se ei ole.

Joo. Onhan siinä 400+ pirusti putkia 12 pääteputkea ja 4 etuspilliä. Noi kyllä kestää vuosikausia, koska pääteputkia ei rasiteta paljoa. Jos tuon määrän ostat putkia, niin saat varmasti alennusta.
Jesus Muerte
27.09.2006 20:27:35
Sori, ei ollut tarkoitus millään lailla väheksyä sairauksia. Toivottavasti et tuota vanhaa vertausta ole ottanut henkilökohtaisuutena, koska sitä se ei ole.

Etpä tuota voinut tietää, niin nou hätä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)