Dacatch 10.08.2006 18:05:21 | |
---|
ite tilasin just ibanezin btb405:n Minä ostin tänään BTB 555:n. On hyvä. Istuu käteen kuin valettu, soundit loistavat ja muunteluvaraa on. H-kieli toimii kuin unelma. "Wish in one hand, shit in the other, see which fills up first" - Old Wilkinson family saying |
Johannes_t 11.08.2006 10:03:24 | |
---|
Minä ostin tänään BTB 555:n. On hyvä. Istuu käteen kuin valettu, soundit loistavat ja muunteluvaraa on. H-kieli toimii kuin unelma. Toi BTB-sarja on kyllä varsin mukava. Tosin "istuu käteen kuin valettu"-lausunto pitäisi varustaa muistutuksella "bassossa on 35"-mensuuri", se voi olla joillekin perustavan laatuinen turn-off. |
Dacatch 11.08.2006 12:29:38 | |
---|
Toi BTB-sarja on kyllä varsin mukava. Tosin "istuu käteen kuin valettu"-lausunto pitäisi varustaa muistutuksella "bassossa on 35"-mensuuri", se voi olla joillekin perustavan laatuinen turn-off. Niinpä. Noh, istuu minun käteeni kuin valettu. Toinen juttu, minkä tosiaan voisi mainita, on se, että otelauta on todella leveä. Johtuen siitä, että kielten väli on 19 mm, ei ns. standardi 16,5 mm. Molemmat, skaalan pituus ja otelaudan leveys, aiheuttivat hankaluuksia kuitenkin minulle varsin vähän aikaa. Tuo 35" skaala tekee sen, että H-kieli on todella jämäkkä, ja mukava soittaa. "Wish in one hand, shit in the other, see which fills up first" - Old Wilkinson family saying |
epeli 15.08.2006 13:27:08 | |
---|
tänään sain ton Ibanez BTB405QMTK:n. kavereiten kesken "Ipana". vielä en oo päässy kokeilemaan oman vahvistimen kanssa, mutta täytyy silti sanoa, et on hyvä ostos. Kaupassa kokeilin tota eq:ta, ja sehän on vallan loistava. saa hetkessä vaihdettua funkslapista mureaan korn-runttaukseen. tuli tehtaalta elixirin kielillä, et pitäis kestää kauan ennen ku kieliä tarttee vaihtaa. tälläselle nakkisormelle, ku minä, on myös hyvät noi kielten isommat välit. Saksassa kyseinen peli 598€ - Raumalla 520€. levytukussa olis ollu jotain 495, muta ajo sinne ja takas maksaa sen 30€. toi lukittuva jakki on muuten aika epeli vehje. "Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real" |
Flopp 30.09.2006 23:14:11 | |
---|
Ite omistan Ibanezin SR905, kaula on ohut viiskieliseks ja tosi näpsäkkä peli. Ei ainakaa vielä oo tullu mitään valittamista tuosta, jees peli. |
Nunez 03.10.2006 21:23:22 | |
---|
Oma Ibanez Sr505 on kyllä kelpo, hyvä basso. Tosin saundi saisi olla vähän jämäkämpi/paksumpi. Jäämies, anna mennä! |
rolling7 14.10.2006 16:36:53 | |
---|
Olen hankkimassa 5-kielistä bassoa ja yksi tarjokas olisi Jackson c5p, noin 8-vuotias. Siitä ei sitten ole tietoa missään, minkälainen vehje se on. Eikä myöskään myynnissä missään. Aito on kuulemma tai ainakin myyjä niin väittää. Jos joku tietää jotain kyseisestä mallista, kirjoittakaa. Niin se hinta kanssa ihmetytti, koska aidot Jackson-bassot maksaa lähes tonnin. Tämä vain 160. |
basso_oranki 14.10.2006 16:47:47 | |
---|
Oma ibanezin edb-605 on toiminu minulle hyvin. Kevyt soittaa ja hevistä humppaan löytyy soundit, tosin ehkä paremmat tuonne raskaammalle osastolle. Plekun kanssa todella hyvät murinat saa, vaikken itse plekuista välitäkkään. Ja släppipolitiikkaan oikein mainio vehje, siihenhän tuota on ikäänkuin suunniteltukin. |
Rotgut 14.10.2006 17:42:55 | |
---|
Ite omistan Ibanezin SR905, kaula on ohut viiskieliseks ja tosi näpsäkkä peli. Ei ainakaa vielä oo tullu mitään valittamista tuosta, jees peli. Mulla on sama ja oon tykänny. Suosittelen jos hyvää aktiivista viiskielistä hakee. |
Santtu_123 14.10.2006 19:59:38 | |
---|
Aiheeseen liittyen... Itsekin olen viisikielistä hommaamassa, ja budjetti on n. 700 euroa. Olen ajatellut Spector Legend 5:sta, olisiko ko. bassosta kokemuksia? Ei ole vielä mahdollisuutta päästä testaamaan, parin viikon päästä olen menossa Helsinkiin käymään. Mitä muita vitosia tuohon hintaluokkaan kannattaisi harkita? Ibanezeja aika turha ehdottaa, eivät ole ainakaan tähän menessä minun käteeni sopineet. Moikka, kävin testaamassa tuota Spectoria, mutta jouduin jättämään kauppaan. Emg Hz:t eivät todellakaan vakuuttaneet, tuhnua tuli B-kielellä. Tosin en tiedä vaikuttiko Warwickin combo siihen vai mikä. Soittotatsi oli löysähkö B-kielellä myöskin...Päädyin Ibanezin Sr505:een, eikä voi kuin kehua ;) |
UncleFester 21.10.2006 16:14:26 | |
---|
|
samantien 23.10.2006 21:57:48 | |
---|
Mites ois Yamaha RBX-375? Itsellä ollut jo puolisenvuotta hyvin on toiminut. Noin 350e T-kaupasta postikuluineen, mutta jos musta tai punainen väri kelpaa niin kannattaa f-musiikista ostaa. Ei ole paljon kalliimpikaan. Patteria kuluttaa ihan h#levetisti mutta nyt on ladattavat joten sekin ongelma on ratkaistu. patterin kuluminen johtuu todennäköisesti virheellisistä juotoksista jakissa olevassa kytkimessä. olen just noihin jammuihin joutunu useaan otteeseen korjaamaan sen kytkennän. eli siis väärä maadoitusjohto menee jakkiin ja on kosketuksessa potikan kuoren kautta siihen sähköä johtavaan maaliin. siitä on jo aikaa kun olen viimeksi tuommosen korjannu, joten en muista ihan tarkkaan. kannattaa tutkia. ...Mutta TUOSSA nimenomaisessa riffissä ei kyllä ole niin yhtikäs mitään vaikiaa, että en kyllä nyt ymmärrä yhtään että mitä vaikiaa tuossa nyt olisi. - Däniel 18.09.2006 |
pehko 25.10.2006 10:27:48 | |
---|
patterin kuluminen johtuu todennäköisesti virheellisistä juotoksista jakissa olevassa kytkimessä. olen just noihin jammuihin joutunu useaan otteeseen korjaamaan sen kytkennän. eli siis väärä maadoitusjohto menee jakkiin ja on kosketuksessa potikan kuoren kautta siihen sähköä johtavaan maaliin. siitä on jo aikaa kun olen viimeksi tuommosen itellä nelikielinen versio ollu nyt vuoden, kokeilin vaihtaa paristoa mutta ei vaikuttanu yhtään...joten itselläni ei kulu kovinkaan tahdikkaasti. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Barsa 01.11.2006 21:21:45 | |
---|
ESP LTD B-155 On ihan kelpovehje kanssa (Hyva soittaa). Eikä hintaa ole Thomannilla kuin 388e. |
leksi-B 01.11.2006 23:46:50 | |
---|
Elikkä bassoa on soiteltu itse oppien nyt reilu puoli vuotta. (Thrashbändissä, mutta kiinnostus on herännyt soitella muutakin musiikkia.) Viittä kieltä haen, ja Musikantissa testasin Ibanezin BTB200:ta, jonka kevyeen kaulaan mielistyin. Päättelin siis, ettei viisikielinenkään versio tuosta mallista liene kovin kaulapainoinen. Kun budjetti siis on neljänsadan luokkaa, suositteletteko jotain muuta Ibanez BTB205:n sijasta? Kokemuksia? Mo! Lykkäät hintaan kolmisen sataa lisää ni saat Ibanezin SR 505 ON meinaan mahtava.. :) (johtuu kait siiitä tämä mainostus että itellä on mutta on se hyvä!) ;REPS |