Finite Fear 03.08.2006 23:28:20 | |
---|
Mites on... olen ajatellut että ostaisin tuon pro fet:in pariksi samalta valmistajalta vca 410 pro:n... Kun minä en oikein noita ohmeja tajua niin miten on, onko ne kohdillansa jos pro fet tarttee vähintään 4 ohmin kuarman ja toi tarjoaa kaheksan toi kaappi... Uskoin kerran jo melkein tajunneeni et ne ois ok, mut sitten luin taas jotain keskusteluita ja EIH... En vaan osaa. Kyllä pelittää, itelläkin itelläkin on kyseinen kaappi. Cheri basic |
Finite Fear 05.08.2006 22:49:33 (muokattu 07.08.2006 15:06:08) | |
---|
Muuten mihin liitäntään vahvistimessa kytketään basso etuaste? Cheri basic |
petee 17.08.2006 23:22:56 | |
---|
Riippuu tietenkin siitä missä kohdassa signaalitietä se clippivalo on, jos etuasteessa ja joku tasonsäätö ennen päätettä, niin ok. muta jos ei ole tasonsäätöä ennen päätettä tai pääte klippaa niin ei ole ok. Onko kellään tietoa miten tuo on profet 3.2ssa? että uskaltaako clippi valon antaa vilkkua vaan. Kuusikielisen aseen vaarallinen haltija... |
pardy 17.08.2006 23:31:55 | |
---|
Onko kellään tietoa miten tuo on profet 3.2ssa? että uskaltaako clippi valon antaa vilkkua vaan. On se etuasteessa. |
Ylläri 17.08.2006 23:36:57 | |
---|
Onko kellään tietoa miten tuo on profet 3.2ssa? että uskaltaako clippi valon antaa vilkkua vaan. Henk. koht. en ymmärrä miksi sen clippivalon pitäisi yleensäkään antaa vilkkua, ts. miksei voi suosiolla laittaa gainia pienemmälle ja vastaavasti heittää masterista lisää hönkää. Ei kai tuommoisen trankkupelin etuastesärö kuitenkaan kovin miellyttävää kuunneltavaa ole, vaikka se ei suoranaisesti kamoja hajottaisikaan? Toki jos masteri on jo ennestään täysillä, niin sitten on paras ruveta katselemaan isompaa vahvistinta. "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
pardy 18.08.2006 16:12:43 | |
---|
Henk. koht. en ymmärrä miksi sen clippivalon pitäisi yleensäkään antaa vilkkua, ts. miksei voi suosiolla laittaa gainia pienemmälle ja vastaavasti heittää masterista lisää hönkää. Ei kai tuommoisen trankkupelin etuastesärö kuitenkaan kovin miellyttävää kuunneltavaa ole, vaikka se ei suoranaisesti kamoja hajottaisikaan? Toki jos masteri on jo ennestään täysillä, niin sitten on paras ruveta katselemaan isompaa vahvistinta. Kuulostaa paremmalta? Näin ainakin mulla oli kun Pro Fet IV:n omistin. Eikä ollut masterit täysillä. |
M.Hanski 18.08.2006 16:16:00 | |
---|
Muuten mihin liitäntään vahvistimessa kytketään basso etuaste? Jos haluat ohittaa nupin tai kombon vahvistinosan oman etuasteen, kytke ulkoisen etuasteen ulostulo joko Effects Return- tai Power Amp In -jakkiin. |
Finite Fear 18.08.2006 21:28:04 | |
---|
Kiitän...!!! Cheri basic |