Aihe: Halpaa hyvää basso etsitään kitaristille.
1 2
Wilkeson
06.09.2006 22:50:14
Tää kitaraheebo hommas muutama viikko takaperin tämmösen pelin: http://www.intoluthman.fi/productDetails.aspx?id=101305

Taipuu lynnäreihin..
No fucking Way!!!

kommentin anto vereen ja henkeen southern rock ' roll hyypiö!!! jo pitkältä aikaa!!!

ja meijänki biisit koostuu lähinnä lynyrdistä, doc hollidaysta, molly hatchetistä, blackfootista,alligator stew, dallas boore band jne..tietty pakolliset ZZ topit, joku winterin bony moronie + muuta hiillbillyä ja countryvivahteisii rock kamaa!

mut ei tolla bassolla!!!! tai please ei!!!
heh-heh!!!!

oli pakko vähä laitta omaa jörpötilörpötijuttuu! :)
Karlsson
07.09.2006 08:09:02
Tää kitaraheebo hommas muutama viikko takaperin tämmösen pelin: http://www.intoluthman.fi/productDetails.aspx?id=101305

No fucking Way!!!

kommentin anto vereen ja henkeen southern rock ' roll hyypiö!!! jo pitkältä aikaa!!!

ja meijänki biisit koostuu lähinnä lynyrdistä, doc hollidaysta, molly hatchetistä, blackfootista,alligator stew, dallas boore band jne..tietty pakolliset ZZ topit, joku winterin bony moronie + muuta hiillbillyä ja countryvivahteisii rock kamaa!

heh-heh!!!!

oli pakko vähä laitta omaa jörpötilörpötijuttuu! :)

Oisko mitään saumaa saada perusteluita? Ihan mielenkiinnosta.
"Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli
hemmo
07.09.2006 08:10:50

No kyllä, munsta, ihan varmana vetää tommosta "roots"-musaa. Munsta.
"Nielin siinä kyyneleitä, vie vittu muijakin vielä, stnan kikolo." - sirdickyj
Wilkeson
07.09.2006 16:53:02

Oisko mitään saumaa saada perusteluita? Ihan mielenkiinnosta.

jos oisin joskus nähny leon wilkesonin tai nykyisen ean evansin vetävän tollasella ni sit joo.

jos mä mietin etelärockin tyyliä mun näkökulmasta ni musta toi ei stemmaa siihen tyyliin.

nää ei ollu minkään näkösii perusteluita mut onx mun pakko? :)

kyl tol toki taipuu varmaa esim lynyrdin soittamiseen,sitä en sano mut joku ei täsmää.(ainakaa livenä jos näkis)

diipadaapaa...tiedän!
rheinone
07.09.2006 21:18:41
Aikalailla samaan tarkoitukseen hankin taannoin Yamaha BB614:n. Ajaa asiansa varsin mallikkaasti. Löytyy myös 5-kielisenä (BB615) ja 5-kielisenä passiivimikeillä (BB415).
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)