Aihe: (Oktaavi)fuzz
1 2
hemmo
28.09.2005 22:13:09

Eikös Electro-Harmonixin Bass Micro Synthesizer pedaalista saa myös oktaavin ylös ja alas? Toki paljon muutakin, mutta ehkäpä ei fuzzia.

Juu, ja onhan siinä särökin eli square wave-säädin.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
hemmo
28.09.2005 22:16:11

Mä perhana myin mun OC-2:n pois n. 10 vuotta sitten rahapulassa. Speduja ei pitäis koskaan myydä pois.

Höhö! Eikö?

Niin vertailussa toi EBS vielä träkkäs oktaavia niin kauan kuin sustainia soittimessa riitti, mutta ton Bossin träkkäys kestää vain tietyn aikaa ja sitten oktaaveri poistuu.

Mulla oli myös tuo EBS oktaaveri ja jotenkin se oli särökäytössä liiankin massiivinen. En saanut oikein otetta siihen. Mulla on muuten treenikäytössä oktaaverina Boss Bass Synth ja siitä löytyvä oktaavisaundi.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
rijopu
28.09.2005 22:25:58
Hemmo! Sullahan on myös toi...

Boss Super Octave OC-3
- uusi hyvä okvaaveri skitalle ja bassolle
- polyfoninen
- sis. särön

Mites olis muita kommentteja myös siitä.
Tosimiehet leikaavat itse takatukkansa! kalamies#14 >-)))>
hemmo
28.09.2005 22:28:11

Hemmo! Sullahan on myös toi...

Mites olis muita kommentteja myös siitä.

Eikös sullakin ollut tuo? No, mie tykkään, vaikka se digivehje onkin. Se särön ja oktaaverin yhdistelmä pelaa mainiosti. Samoin särö on sillai mukavan pehmeän oloinen, outoa kyllä. Munsta toi toistaa alemmas kuin OC-2.
rijopu
28.09.2005 22:33:30 (muokattu 28.09.2005 22:33:46)
Eikös sullakin ollut tuo? No, mie tykkään, vaikka se digivehje onkin. Se särön ja oktaaverin yhdistelmä pelaa mainiosti. Samoin särö on sillai mukavan pehmeän oloinen, outoa kyllä. Munsta toi toistaa alemmas kuin OC-2.

On mullakin tuo OC-3 ja aikoinaan oli se OC-2. Se OC-2 träkkäs aikoinaan mulla a-kielen c-ääneen asti kivasti, mutta sen jälkeen ei kunnolla. Ja tuolla OC-3:lla pääsee alemmaksi. Tosin saattaa nykyään olla paremmat bassot käytössä eli selkeämpää signaalia.

Ton OC-3:n valtti on musta just toi särö /oktaaveri yhdistelmä.
Tosimiehet leikaavat itse takatukkansa! kalamies#14 >-)))>
Royal Banzai
29.09.2005 00:03:03
Antaako toi OC-3 oktaavin ylös vai alas? Alaspäin oktaavilla ei oo mulle mitään käyttöä, ihan buu ideanakin.

Kehukaa jotain bassofutseja. Ei mielellään mitään big muff -tyyppistä sirkkeliä. Torilta löytyisi Proco Rat, toimiiko bassolle kivasti vai pahasti? Alapäätä en haluaisi paljoa menettää.
Surprise, cockfag!
hemmo
29.09.2005 01:07:02

Antaako toi OC-3 oktaavin ylös vai alas? Alaspäin oktaavilla ei oo mulle mitään käyttöä, ihan buu ideanakin.

Alaspäin 1-2 okt.

Kehukaa jotain bassofutseja. Ei mielellään mitään big muff -tyyppistä sirkkeliä. Torilta löytyisi Proco Rat, toimiiko bassolle kivasti vai pahasti? Alapäätä en haluaisi paljoa menettää.

No varsinaista bassofuzzia ei ole vielä löytänyt mutta Boss Hyper Fuzz FZ-3 toimii myös bassolla bass-säätimensä ansiosta. Murhavehje.
Prowleri
29.09.2005 01:21:03 (muokattu 29.09.2005 01:22:01)
Mutta mikä onpi se joka ei surise eikä mahdu signaaliketjuun?

-Venäläinen bassonsuristin, hehheh.

(Tietyt kohdat alatyyliseen ilmaisuun vaihtamalla toimii myös muusikkopiirien ulkopuolella.)
Ostetaan lippu Sentencedin hautajaisiin
Royal Banzai
29.09.2005 01:46:38
Alaspäin 1-2 okt.

Eihän tollasesta oo mitään hyötyä. Ellei pilitä.

Kitaristitkin tolla vaan puurouttaa yleissoundin, mä sanon "ei" tollasille.
Chug Chug Chug-A-Lug beibi!
hemmo
29.09.2005 01:50:03

Eihän tollasesta oo mitään hyötyä. Ellei pilitä.

Onhan, voi soittaa ylärekisterissä, mutta tiluttamatta.
Royal Banzai
29.09.2005 02:02:29
Onhan, voi soittaa ylärekisterissä, mutta tiluttamatta.

Noniinnoniin.

Ootko käyttäny RAT:tia bassolle? Toimiiko?
Chug Chug Chug-A-Lug beibi!
hemmo
29.09.2005 06:37:40

Noniinnoniin.

Olen, no, toimii se.
absqua
29.09.2005 08:43:52

Mä käytän turbo-RAT:ia bassolla aika paljonkin loistavan soundinsa vuoksi. Alapäätähän se pedaalin pentele syö, mutta jos asian saa kompensoitua muualla, niin homma toimii hyvin.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
nro5
30.09.2005 15:19:25
Ampegilta on tullut juuri scrambler-oktaavifuzz bassolle. On iso ja maksaa paljon (300 ja jotain). Muita oktaavifuzzeja on ainakin Prescription Electronics Depth Charge, Black cat bass octave fuzz ja Rastop's bass super divider. Kotoisemmista voit tietysti kokeilla danelectron french toastia, joka maksaakin murto-osan edellä mainituista. Muitakin brassmaster-klooneja on kyllä olemassa, mutta eipä nyt muistu mieleen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)