rattledad 22.09.2005 21:58:52 | |
---|
Katotaan miten homma toimii... Hyvin toimii maahantuonti ja vienti. Ei luulisi firmoilla olevan varaa tuollaiseen 'asiakaspalveluun'. |
poppamies 22.09.2005 22:42:52 | |
---|
Jos joku sattumalta löytää nettikaupan euroopassa, mielummin pahjoismaissa tai saksassa (helevettiin englantilaiset) niin laittakaa linkkiä. Torilla on kyllä Gallien Kruegerin 2x10" kaappi mistä pyydetään 350 joka on minun mielestä pikkasen liikaa mutta jos ei ilementtejä löydy niin pitää sitten tyytyä valmiiseen kaappiin... Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY* |
poppamies 22.09.2005 22:44:25 (muokattu 22.09.2005 22:46:39) | |
---|
Ensin tökkii ja sitten kun minä hakkaan niin tulee kahteen kertaan... Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY* |
SaBer 23.09.2005 08:55:18 (muokattu 23.09.2005 09:01:17) | |
---|
Torilla on kyllä Gallien Kruegerin 2x10" kaappi mistä pyydetään 350 joka on minun mielestä pikkasen liikaa mutta jos ei ilementtejä löydy niin pitää sitten tyytyä valmiiseen kaappiin... Warwickin 2x10:n, jossa on eminencen elementit, saa uutena vähän halvemmalla. Itsekin etsiskelen 2x10:ä. http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/177/w_211_pro.phtml Vähän halvemmalla saa T-kaupasta. "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
M.Hanski 23.09.2005 09:07:24 | |
---|
|
PL 23.09.2005 09:48:19 | |
---|
No jo on paska firma. Euroopan sisällä toimitukset on ihan simppeliä, mikähän siinä nyt sitten pahus soikoon mättää? Yleensä suurilla päämiehillä on melko tarkka aluejako markkinoinneissa ja paikalliset edustajatkaan eivät kovin suopeasti katsele jos toinen tulee tontille puuhastelemaan, vaikka kuinka oltaisiin EU:ssa ja vapaan markkinoinnin alueella. |
liquid7 23.09.2005 16:28:52 | |
---|
No niillä oli joitain tavallisimpia kitarakaiuttimia varastossa. 16 ohmisia tulisi vasta jossain seuraavassa lähetyksessä joka tulee jonkun kuukauden päästä. Bassoelementtejä lupasivat harkita kun niitä kuulema on kysytty. Hedix on ollut Eminencen virallinen maahatuoja vasta heinäkuusta lähtien. Ei varmaan ole järkevää odottaa, että heillä jo nyt olisi kaikki mahdolliset eri elementit. Eikun pistät vaan ne tilaukseen. Tai jos et jaksa odottaa niin kysele vaikka Ruotsin maahantuojalta http://www.starfelt.se/ Eminencellä ei muuten taida olla kuin kaksi 16ohm 10" elementtiä. |
poppamies 23.09.2005 19:56:11 (muokattu 23.09.2005 20:04:30) | |
---|
Hedix on ollut Eminencen virallinen maahatuoja vasta heinäkuusta lähtien. Ei varmaan ole järkevää odottaa, että heillä jo nyt olisi kaikki mahdolliset eri elementit. Eikun pistät vaan ne tilaukseen. Tai jos et jaksa odottaa niin kysele vaikka Ruotsin maahantuojalta http://www.starfelt.se/ Eminencellä ei muuten taida olla kuin kaksi 16ohm 10" elementtiä. Niin on. Eminencellä on muutama 10" 16 ohminen ja minä tarvitsen niistä sen Beta 10"B mallisen. Ei tämän pitäisi olla näin vaikeeta. Rahalla pitäisi saada ja hevosella pitäisi päästä tänä valistuksen aikakautena. Starfeltillä ei ainakaan sivuillaan ollut 16 ohmisia 10". Laitoin sähköpostia ja kysyin asiasta. Tuolta saksalaiselta sivulta en ainakaan minä löytänyt Eminencejä. Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY* |
pardy 23.09.2005 20:05:20 | |
---|
Yleensä suurilla päämiehillä on melko tarkka aluejako markkinoinneissa ja paikalliset edustajatkaan eivät kovin suopeasti katsele jos toinen tulee tontille puuhastelemaan, vaikka kuinka oltaisiin EU:ssa ja vapaan markkinoinnin alueella. Itse näen asian niin että vaikka Warwickilla on Musamaailma edustajana Suomessa, niin mitään ongelmaa ei tuota se jos sattuu haluamaan tilata sen oman Warwckinsa vaikkapa Thomannilta. Ajattelen että tässä on samanlainen juttu. Keneltä se on pois? Samalle firmalle ne rahat kuitenkin menee. Eikös se niin mene että sieltä ostetaan mistä saadaan? |
poppamies 23.09.2005 20:11:35 | |
---|
... Eikös se niin mene että sieltä ostetaan mistä saadaan? Näin se on nähtävä. Minä olisin valmis ostamaan 10" elementit vaikka Ambo Kavangosta kunhan vain saisin niitä jostain. Tämä menee kohta naurettavaksi. Aivan kuin elettäisiin jotain pulavuosia... Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY* |
rattledad 24.09.2005 11:57:33 | |
---|
Et ole kysynyt saisiko T-kaupan kautta myös 16-ohmin versiota? |
poppamies 24.09.2005 13:06:37 | |
---|
Et ole kysynyt saisiko T-kaupan kautta myös 16-ohmin versiota? Heillä ei ole kuin yksi 16 ohmin elementti mutta arvokas... "Moi Kyseisen elementin impedanssista ei ikävä kyllä ole tietoa. Tämä lienee sopiva: 176327 GALLIEN KRUEGER 082-0001-A ODER B 10" Ersatzlautsprecher für 1001RB/210; 700RB/210; 410RBH/4 und 210 RBH; 200W, 16 Ohm, 47Hz 111.00 EUR Rock&Roll Sami Rautio Musikhaus Thomann " Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY* |
rijopu 01.10.2005 13:27:44 | |
---|
Hei Poppis! Mikset sä tilaa niitä elementtejä vaikka tuolta? Jos niitä ei Euroopasta saa, niin sitten USA:sta. http://www.usspeaker.com/BETA10B-1.htm Veikkaan, että tilaukseen sais muitakin mukaan. Tosimiehet leikaavat itse takatukkansa!
kalamies#14 >-)))> |
pardy 01.10.2005 14:55:46 | |
---|
Hei Poppis! Mikset sä tilaa niitä elementtejä vaikka tuolta? Jos niitä ei Euroopasta saa, niin sitten USA:sta. http://www.usspeaker.com/BETA10B-1.htm Veikkaan, että tilaukseen sais muitakin mukaan. No veikkaan että tulee aika kalliiksi se kun tulee rahdit ja alvit päälle. Tiiä sitten kannattaako. |
rijopu 01.10.2005 17:46:46 | |
---|
No veikkaan että tulee aika kalliiksi se kun tulee rahdit ja alvit päälle. Tiiä sitten kannattaako. Noh. Elementti, jonka mä haluaisin maksaa Euroopassa 99€. Tuolta Jenkeistä sen saa 89$. Se muunnettuna euroiksi on noin 74€ ja siihen päälle alvi 22% ja tulli (ehkä 3%), niin summaksi tulee vajaat 95€. Ja siihen päälle postikulut. Huokeaa toimintaa, etenkin jos Euroopasta elementtejä ei saa. Ja jos kimpassa tilaa, tipahtaa postikulutkin toivottavasti. Tosimiehet leikaavat itse takatukkansa!
kalamies#14 >-)))> |
pardy 01.10.2005 18:43:52 | |
---|
Noh. Elementti, jonka mä haluaisin maksaa Euroopassa 99€. Tuolta Jenkeistä sen saa 89$. Se muunnettuna euroiksi on noin 74€ ja siihen päälle alvi 22% ja tulli (ehkä 3%), niin summaksi tulee vajaat 95€. Ja siihen päälle postikulut. Huokeaa toimintaa, etenkin jos Euroopasta elementtejä ei saa. Ja jos kimpassa tilaa, tipahtaa postikulutkin toivottavasti. Joo mutta uskoisin että kun meren yli tilaa niin se rahtikulu on suoraan verrannollinen lähetettävän tavaran määrään. Ja eikös vielä ainakin peritä postikuluistakin alvi? Noin kun funtsii niin uskoisin että ei siinä ainakaan säästäis mutta en sitten tiedä. |
M.Hanski 02.10.2005 11:02:10 | |
---|
Joo mutta uskoisin että kun meren yli tilaa niin se rahtikulu on suoraan verrannollinen lähetettävän tavaran määrään. Ja eikös vielä ainakin peritä postikuluistakin alvi? Noin kun funtsii niin uskoisin että ei siinä ainakaan säästäis mutta en sitten tiedä. Juu, tulli ja ALV lasketaan kauppasummasta eli postikulut lasketaan mukaan. |