Niskamies 07.09.2005 16:21:30 | |
---|
Backline nuppi painaa vain reilut 5kg! Mahtuiskohan toi Bassopussin taskuun? Siinä vasta olisi kompakti vaihtoehto:-) Pikkukaappi vaan sitten käteen. Virallisesti semi-pro! |
rattledad 07.09.2005 16:29:11 | |
---|
|
Karlsson 07.09.2005 16:30:06 | |
---|
Onko kukaan päässyt kokeilemaan tuollaista: http://www.acousticimg.com/products/prod_coda.html Millbrook näkyisi myyvän noita sikakalliita pikkucomboja. Teho näyttäisi riittävän isommallekin lisäkaapille. Noillahan on niitä pikkunuppeja kans. Pieni koko ja hurjasti tehoa. Hintaa on vaan aikkas paljon. "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
poppamies 07.09.2005 16:35:35 | |
---|
Mahtuiskohan toi Bassopussin taskuun? Siinä vasta olisi kompakti vaihtoehto:-) Pikkukaappi vaan sitten käteen. Riippu bassopussista! Backline on 17½" x 8" x 3½", eli siis 2 rack unittia. Myydään EBS MultiComp bassokompura |
pasikaikkonen 07.09.2005 16:51:17 | |
---|
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
pasikaikkonen 07.09.2005 17:06:18 | |
---|
Tzäp ! jep, kyl tuo backline 115 on samassa paino ja kokoluokassa kun tuo warre ja swr. tehdas ilmoittaa tehoksi 125W ja thomann 175W no on silti mielenkiintoinen vaihtoehto. Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
pasikaikkonen 07.09.2005 17:55:42 | |
---|
poppamies 07.09.2005 22:28:37 | |
---|
..tosin tässä kohti herää kysymys, että onko nämä enää pieniä soitto vermeitä. tehot ovat kuitenkin edelleen aika pienet. Pienet vermeet... pienet tehot... nämä on kaikki suhteellisia käsitteitä. Tuo bacline 600 on ehdottomasti pienin ja kevein 300w bassonuppi mikä on minun eteen koskaan sattunut. Myydään EBS MultiComp bassokompura |
pasikaikkonen 08.09.2005 01:48:49 | |
---|
Pienet vermeet... pienet tehot... nämä on kaikki suhteellisia käsitteitä. Tuo bacline 600 on ehdottomasti pienin ja kevein 300w bassonuppi mikä on minun eteen koskaan sattunut. Tzäp ! Juu kaikkihan on suhteellista. No sen verran olette saaneet heräämään kiinnostukseni noihin GK laitteisiin että valinta on merkin osalta selvä. äänenlaatua, pieni koko ja paino, tosin myös niiden tehojen osalta Mut pähkäilen vielä että kumpi systeemi mikrocombo lisäkaapilla vai backline systeemi. katsotaan :) Vetäydyn miettimään... Niin muuten, olin joskus lukevinani täällä kirjoitettavan pienimuotoisista sähkö ??? ongelmista noissa GK laitteissa. Onkos ne ratkaistu ? Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
poppamies 08.09.2005 08:27:10 (muokattu 08.09.2005 08:28:44) | |
---|
...No sen verran olette saaneet heräämään kiinnostukseni noihin GK laitteisiin että valinta on merkin osalta selvä... Minun mielestä ihan OK valinta. Mut pähkäilen vielä että kumpi systeemi mikrocombo lisäkaapilla vai backline systeemi. katsotaan :) Riippuu vähän minkälaista musiikkia soita ja minkälaisissa paikoissa. Microcombo on ehdoton varsinkin akustisille soittimille. Lisäkaapilla sillä soittaa pienet kapakka/tanssikeikat ja kaikki häät ja hautajaiset. Jos soitat enemmän kovaäänistä rokkia suosittelisin suosiolla Backline 600 ja kenties pari kevyttä kaappia, 15" (tai 4x10") ja 1x12" tai 2x10" pikkukeikoille. Niin muuten, olin joskus lukevinani täällä kirjoitettavan pienimuotoisista sähkö ??? ongelmista noissa GK laitteissa. Onkos ne ratkaistu ? Minulla on ainakin 25 vuotta vanha microcombon edeltäja MB200 toiminut ilman minkäänlaisia ongelmia. Myydään EBS MultiComp bassokompura |
pasikaikkonen 09.09.2005 17:43:54 (muokattu 13.09.2005 02:52:05) | |
---|
Tzäp ! joo elikkäs valinta on tehty: Gallien-Krueger microbasscombo MB150E-III/112 lisä kaapilla 112MBX tai saman tai backline sarjan nuppi ja joku GK kaappi kaveriksi. (neon) jep eli helppo roudattavuus voitti skaban. jos ei tehot riitä niin lähtee ääntä vähemmäksi muilta tai lähtee basisti :) http://www.gallien-krueger.com/products_mb.html Kiitos muuten mielipiteistänne, ne auttoivat valintaa huomattavasti. olinkin menossa jo vähän vika suuntaan valinnoissani !!! Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
poppamies 09.09.2005 22:02:02 (muokattu 09.09.2005 22:02:46) | |
---|
..joo elikkäs valinta on tehty... Onnittelen! Et tule katumaan. Tuo GK Microbass on sellainen isältä pojalle laatuvahvistin. Ei oo paljon muotituulet sitä konseptia heilutellut. Minun kohta 30 vuotta vanha MB200 on melkolailla samanlainen. Ostin omani käytettynä yli kakskymmentä vuotta sitten. Kuulin muutama vikko sitten että edellinen omistaja ostaisi sen takaisin milloin vaan. Myydään EBS MultiComp bassokompura |
hemmo 09.09.2005 22:07:40 | |
---|
Onnittelen! Et tule katumaan. No, mie en ole katunut G&K-combon myyntiä Kenylle, jolla se on paljon paremmassa käytössä. Hankin tilalle miltei samankokoiset, mutta painavammat ja huonosti roudattavat, mutta paljon mukavamman kuuloiset vehkeet. http://muusikoiden.net/dyn/members/4262.jpg Okei, pienempi kaappi on vielä työn alla. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
chief 10.09.2005 23:00:20 | |
---|
Jahans, jos sitä lähtis käymään yhellä... "It's the ear, not the gear. " |
Pekka J. 10.09.2005 23:59:32 | |
---|
Itellä kävi tuuri aikoinaan kun tuohon omaan ampegiin törmäsin, B3-mallin valmistus oli juuri lopetettu ja siten ne myivät moista pois puoleen hintaan levytukussa. rahaa sattui olemaan juuri sopivasti töissä käyneenä ja siitähän sitten kaupat syntyi. Ei kaduta vieläkään, tuolla pärjään reenit ja keikat, se on jokapaikan höylä. Jos jokin sattuu moista myymään käytettynä niin suosittelen ainakin testaamaan jos ei muuta. Itselleni se riittää aivan mainiosti, siis 150w tehoa 15"-elementillä parin pillin kera. Tosin jos pilleistä ei pidä niin huono juttu tässä on se että niitä ei saa pois kytkettyä joten joutuu tekemään homman perinteisesti tukkimalla pillit. Tuskinpa tehotkaan koskaan jäävät uupumaan, jos ei muuta niin ainahan sen voi mikittäen pistää linjaan kiinni. Ei tunnu tarvetta rantasaunalle (ainakaan vielä). En tiedä mitä muut tästä mallista ovat kokeneet, mutta itse olen pirun tyytyväinen investointiini. Kyllä se on rahalle vastinetta antanut. |
poppamies 11.09.2005 07:34:54 | |
---|
..Hankin tilalle miltei samankokoiset, mutta painavammat ja huonosti roudattavat, mutta paljon mukavamman kuuloiset vehkeet. http://muusikoiden.net/dyn/members/4262.jpg... Onko tuossa kuvassa kysymys soittovehkeistä vaiko heinäpaalaimen keskusohjausyksiköstä. Myydään EBS MultiComp bassokompura |
Teijo K. 11.09.2005 10:05:52 | |
---|
Onko tuossa kuvassa kysymys soittovehkeistä vaiko heinäpaalaimen keskusohjausyksiköstä. No kylhää siun pitäisi tunnistaa, vanaha kettu! Munsta. |
pasikaikkonen 16.09.2005 12:02:14 (muokattu 16.09.2005 14:49:40) | |
---|
TZÄP !!!
sirdickyj 16.09.2005 12:07:24 | |
---|
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
pasikaikkonen 16.09.2005 12:21:54 (muokattu 16.09.2005 14:56:30) | |
---|
Tzäp ! ei ole backlineä vielä... (hommaan kyllä sen jos tarve vaatii) mutta tässä tullaankin siihen että kumpi olisi parempi vaihtoehto nupiksi, mikro vai backline, mielipiteitä. soitan siis enimmäkseen kohtuu hiljaa. mielestäni niillä wateilla ei tee mitään jos nupin soundi o bebasta ja on hyvä pa-laitteisto :) vaikka myönnän toki, että onhan tuo hinta aika suolainen tuosta wattimäärästä. vielä on vähän aikaa vatvoa, sillä backlinea saa t-kaupasta vasta lokakuun lopussa. TZÄP !!!