Cornflake 03.11.2008 20:08:16 | |
---|
I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
balzary 03.11.2008 20:17:13 (muokattu 03.11.2008 20:18:24) | |
---|
Väärä ketju... |
calster 05.11.2008 15:52:01 (muokattu 05.11.2008 15:52:35) | |
---|
No niin , nyt pääsin viimein koittamaan MultiDriveä ja olihan se mieleinen mulle(erittäin). Säröä saa mukavan hillitysti kehiin ja suhinat minimaaliset, muutenkin hyvät saundit kaikin puolin. Kaupassa oli mukavasti samanlainen vahvarikin kun mullakin niin oli miltein täydellinen testikokemus. Reippa viikon päästä pääsen tekee kaupat käytetystä purnukasta, odotan innolla. :) ..antaa mennä vaan ilman paniikkia... |
Olli.M 05.11.2008 22:06:22 | |
---|
Heps. Saapuipas tuossa eilispäivänä sitten postiin tuo puolan pojan bassosärö. Tänään sitten treeneissä testailua, ja onhan se kyllä pätevä peli. Sirkkeliä ei saa, mutta sitä en ollut hakemassakaan. Asiallista ruttua ja pientä overdriveä löytyykin sitten. Alapää säilyy todella hyvin mukana. Boost toiminto on todella tymäkkä ja sen kanssa saakin olla varovainen, mutta kyllä tuolla saa varmasti putkistygeä maukkaasti kutiteltua. Suitsutan lisää jossain kohtaa kunhan hieman enempi tulee tuota käytettyä. Tarkoitus olis saada fyrkkaa ja persettä. |
Seba 06.11.2008 21:03:15 | |
---|
Jumanskeikkas sentään. Valvedrivehan toimii ihan oivana särönä tosiaan kun vääntää bassot ja treblet nollille. Ihan asialliset rutinat ja vintagenapista vielä saa vähän sävyäkin vaihdettua polkaisemalla. Hitto, sehän toimi niin hyvin että en tiedä raaskinko sittenkään luopua enää siitä.. |
UncleFester 06.11.2008 21:19:32 | |
---|
Jumanskeikkas sentään. Valvedrivehan toimii ihan oivana särönä tosiaan kun vääntää bassot ja treblet nollille. Ihan asialliset rutinat ja vintagenapista vielä saa vähän sävyäkin vaihdettua polkaisemalla. Hitto, sehän toimi niin hyvin että en tiedä raaskinko sittenkään luopua enää siitä.. Ai jäikös sultakin manuska lukematta? :-) No et ollut ainoa. Ittelle varmaan hommaan Bad Monkeyn sen marsun kaveriksi. Rock'n'roll ain't no riddle, man |
Seba 06.11.2008 21:32:09 | |
---|
Joo vähän jäi lukemati :) Mä olen sitä koulukuntaa että kyllä se kokeilemalla selviää, ja jos ei miellytä myydään pois :) Tuollaista en kyllä olisi tajunnut ihan äkkiä testata, eli kiitoksen cornflakelle siitä että vaikeutit mun elämää kun olin jo suunnitellut jatkoa, ja nyt en enää tiedä voiko tuota myydä.. |
UncleFester 06.11.2008 22:25:58 | |
---|
Joo vähän jäi lukemati :) Mä olen sitä koulukuntaa että kyllä se kokeilemalla selviää, ja jos ei miellytä myydään pois :) Tuollaista en kyllä olisi tajunnut ihan äkkiä testata, eli kiitoksen cornflakelle siitä että vaikeutit mun elämää kun olin jo suunnitellut jatkoa, ja nyt en enää tiedä voiko tuota myydä.. Mulle kans propseja ku otin aiheen esile! Niin kerta! >:-) kele! :D Rock'n'roll ain't no riddle, man |
nro5 07.11.2008 23:02:00 | |
---|
Uuuh... VT... UUUH... |
Seba 07.11.2008 23:44:14 | |
---|
Mulle kans propseja ku otin aiheen esile! Niin kerta! >:-) kele! :D Ota sökin vähän propseja siitä että olen nyt hämmentynyt mitä tehdä kamoilla.. |
leksi-B 07.11.2008 23:52:32 | |
---|
Ota sökin vähän propseja siitä että olen nyt hämmentynyt mitä tehdä kamoilla.. Minä tiedän, mitä teet :) "Vanitas Vanitatum" |
Cornflake 09.11.2008 14:23:44 | |
---|
cornflakelle siitä että vaikeutit mun elämää Ei kestä, on aina ilo auttaa:-) I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
Antti Takalo 17.11.2008 18:15:31 | |
---|
Täytyypä vielä hehkutella tuota Cream Pie:ta. Pääsin lauantaina ensi kertaa keikalle asti sen kanssa ja onhan se vaan aivan loistava verme. Mahtavaa traktoria lähti, ei mitään valitettavaa, paitsi kitaristeilla jotka eivät kuulleet itseään.. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #2;
Kadonneen Pröötin metsästäjä.
Riutta |
pekezu 17.11.2008 22:04:21 | |
---|
Täytyypä vielä hehkutella tuota Cream Pie:ta. Pääsin lauantaina ensi kertaa keikalle asti sen kanssa ja onhan se vaan aivan loistava verme. Mahtavaa traktoria lähti, ei mitään valitettavaa, paitsi kitaristeilla jotka eivät kuulleet itseään.. Kitaristit nyt aina marisee ;) Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti. |
nro5 18.11.2008 10:54:42 | |
---|
Kermaleivos on IHANA, varsinkin käytettynä koko ajan ja täysillä. |
eki71 29.11.2008 17:10:58 | |
---|
Tossa on halapa: http://www.thomann.de/fi/behringer_bod100.htm Onko kellään tietoa, että onko tuosta Berhringerin halpavehkeestä mihinkään? Itselläni on kitaraa varten Metal Muff. Onkohan joku kiittanut sitä basson kanssa? Bassoa en vielä omista, mutta on hankintalistalla. |
hemmo 29.11.2008 17:14:07 | |
---|
Onko kellään tietoa, että onko tuosta Berhringerin halpavehkeestä mihinkään? Itselläni on kitaraa varten Metal Muff. Onkohan joku kiittanut sitä basson kanssa? Bassoa en vielä omista, mutta on hankintalistalla. Se Metallimuffinssi sopii myös bassoon. Elä osta tota Behkua, vaan kaliaa. |
eki71 29.11.2008 17:49:51 | |
---|
Kiiitän tästä neuvosta. Sillä rahallahan saapi koko kopan ja mäyriksen päälle. |
J.Hollström 30.11.2008 13:11:52 | |
---|
Orggis tuhkis. |
Osmonautti 02.12.2008 12:44:46 | |
---|
Onko kellään tietoo miten rhcp Flea hankkii haluamansa säröt? Yritin ettiä tietoa muttei silmiin osunu. Varsinkin soundit Californication levyllä ja sen jälkeisillä miellyttää. Särö on sopivan koliseva mun makuun. |