ChiliTikka 21.07.2012 16:51:10 | |
---|
Greg Kriesel Flea Bootsy Larry Graham "Free your mind and your ass will follow" G.Clinton. |
pingu2 31.07.2012 15:04:06 | |
---|
Kyllä huomaa että Suomi hevin luvattu maa. Kerran joku edes mainitsi Marcus Millerin, vaikka vie mennen tullen kenet miltei vaan. Bassosta kiinnostuin kliseistä kyllä Flean ansiosta, mutta kun on perehtyny alalle niin ei ole Marcus Milleriä tai Jaco Pastoriusta voittanutta! Fender on Fender |
hollstro 31.07.2012 19:56:57 | |
---|
pingu2: Kyllä huomaa että Suomi hevin luvattu maa. Kerran joku edes mainitsi Marcus Millerin, vaikka vie mennen tullen kenet miltei vaan. Bassosta kiinnostuin kliseistä kyllä Flean ansiosta, mutta kun on perehtyny alalle niin ei ole Marcus Milleriä tai Jaco Pastoriusta voittanutta! Kävin kattomassa Miller Wooten Clarke:n muutama vuosi sitten. Silloin Miller oli noista ulkoista kolmanneksi pätevin. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Danny_fox 31.07.2012 21:27:59 | |
---|
hollstro: Kävin kattomassa Miller Wooten Clarke:n muutama vuosi sitten. Silloin Miller oli noista ulkoista kolmanneksi pätevin. kyseenalaistamatta tippaakaan milleriä mulla on aina ollut sama fiilis tosta kolmikosta. vaikka wootenin sooloilut on mun mielestä "snadisti" yliampuvia, silti mies on aivan mahtava esimerkiksi bela fleckin taustalla kun ei liikaa kikkaile. itselleni clarke on noista ollut ehdoton suosikki ja mielestäni monipuolisin pelimanni Kun ihmisiä ei syödä, on niitä turha teurastaa. |
JartZA 31.07.2012 21:33:25 | |
---|
Geddy fucking Lee Kirk meni kauppaan osti wahin t. aku ankka |
Johannes_t 31.07.2012 22:19:41 | |
---|
Miller Wooten Clarke. On kyllä semmosia seppiä koko porukka, että alta pois. Soolokuvioiltaan Miller on mun mielestä kaikista yksiulotteisin, Clarke kornein ja Wooten hassuin. Huikea ura ja työ basismin eteen jokaisella. |
Pyyttoni 06.08.2012 00:53:17 | |
---|
Geezer Butler Geddy Lee John Paul Jones Siinä ehdoton kolmen kärki, ja sit tulis Fleaa, Steve Harrista, Larry Grahamia ja useita muita perässä "Mut miks basso?!" -JP 14 v |