Aihe: Bassojen missikisat part 2
1 2 3 4 5 6 7 8 9
tauranen
24.09.2009 22:02:34
Teijo K.: Kysy veljeltäs, sehän tätä missikisaa pyörittää. ;)

Bassodadan Eino Makunen
Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja!
JussiKoo
24.09.2009 22:13:26
tauranen: Bassodadan Eino Makunen

Putosin :)
leikkaa tästä -> --------------------------------------------------------------
hollstro
24.09.2009 22:16:36

Teijo K.: Kysy veljeltäs, sehän tätä missikisaa pyörittää. ;)

no miun mielestä sie jo aloit äänestämään
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
poppamies
24.09.2009 22:25:20

hollstro: no miun mielestä sie jo aloit äänestämään

Joko aloitetaan ?
G strings are for strippers!
Teijo K.
24.09.2009 22:48:18

hollstro: no miun mielestä sie jo aloit äänestämään

Aika hurjia päätelmiä vedät. En todellakaan alkanut äänestämään. :) Kehuin Absquan bassoa. Vähän joka toinen jamppa on tehnyt aiemmin samaa. Kas kun et hyökännyt niitten kimppuun?
80-lukuinen Tuomari Nurmio putosi tyhjään kaivoon ja jalat katkes"-soundi. -Jannu
Leviathan73
25.09.2009 07:55:06

Jos vielä ehtii mukaan niin tässä mun Daion Savage.

http://picasaweb.google.fi/terrorso … DaionSavageBass#5369075390017303442
Sitä saa mitä tilaa.
J.Nikkanen
25.09.2009 16:31:32 (muokattu 25.09.2009 16:32:53)
Leviathan73: Jos vielä ehtii mukaan niin tässä mun Daion Savage.

http://picasaweb.google.fi/terrorso … DaionSavageBass#5369075390017303442

Oho! Onpas positiivisesti härski.

edit: Niin juu juki68, äänestelläänkö jo vai vasta kuun taitteessa?
Joskus vielä keksin tähän jotain nasevaa.
Kaake
25.09.2009 16:56:06
Karmee salama mutta menkööt:

http://muusikoiden.net/dyn/users/63900.jpg
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
rijopu
25.09.2009 18:24:19
Kyllähän mäkin tuun missikisoihin mukaan.

Phank Aboriginal II
http://muusikoiden.net/dyn/users/63909.jpg
Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää... kalamies#14 >-)))> Osta basso!: Sgigge
absqua
25.09.2009 18:29:59
Sitten kun äänetys alkaa niin mun mielestäni niiden henkilöiden, jotka ovat osallistuneet itse rakentamallaan soittimella, pisteet voisi kertoa esim kahdella ihan vaan siksi että on aika hiton hienoa kun porukka a) osaa b) jaksaa rakennella.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
BigPapa
25.09.2009 19:11:51

Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin!
fox
25.09.2009 19:58:36

absqua: Sitten kun äänetys alkaa niin mun mielestäni niiden henkilöiden, jotka ovat osallistuneet itse rakentamallaan soittimella, pisteet voisi kertoa esim kahdella ihan vaan siksi että on aika hiton hienoa kun porukka a) osaa b) jaksaa rakennella.

Kannatettava juttu.. Täytys vaan merkkailla noihin vaikka että DIY tai jotain..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
hollmi-5
25.09.2009 21:03:35
fox: Kannatettava juttu.. Täytys vaan merkkailla noihin vaikka että DIY tai jotain..

Ei mitään järkeä. Tehtaassakin niitä tekevät ihmiset. Itse tehden on enemmän vapauksia, mutta tehdaspelit ovat jonkun suunnittelemia ja valmistusta myöten miettimiä. Tuntipalkkaduunarin virhemahdollisuus on jouduttu sekin miettimään.

Kyllä se pitää samalle viivalle pistää, oli itse tehty tai tehtaan tekemä.
Soundit, piuhat ja kajarit.
MPU
25.09.2009 21:24:46
Mä osallistun tällä rikkinäisellä bassolla.
http://muusikoiden.net/dyn/users/63922.jpg
Kieliä ja sähköosia vaille omaa valmistetta.
Marko
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
absqua
25.09.2009 21:31:54
hollmi-5: Ei mitään järkeä. Tehtaassakin niitä tekevät ihmiset. Itse tehden on enemmän vapauksia, mutta tehdaspelit ovat jonkun suunnittelemia ja valmistusta myöten miettimiä. Tuntipalkkaduunarin virhemahdollisuus on jouduttu sekin miettimään.

Kyllä se pitää samalle viivalle pistää, oli itse tehty tai tehtaan tekemä.

Joo, no toi mun kommentti oli pelkkä heitto, jonka voi jättää omaan arvoonsa. Minusta on vaan niin hienoa kun ukot väsää itse omat bassonsa.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
hollmi-5
25.09.2009 21:50:36 (muokattu 25.09.2009 22:31:01)
absqua: Joo, no toi mun kommentti oli pelkkä heitto, jonka voi jättää omaan arvoonsa. Minusta on vaan niin hienoa kun ukot väsää itse omat bassonsa.

Ehkä minä ajattelen eri tavalla. Päiväduuni on teknisen työn opettajana peruskoulussa ja kädentaidot eivät minulla herätä mitään värinöitä. Kädentaidottomuus sitäkin enemmän ;-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
rattledad
25.09.2009 23:29:01

MPU: Mä osallistun tällä rikkinäisellä bassolla.
http://muusikoiden.net/dyn/users/63922.jpg
Kieliä ja sähköosia vaille omaa valmistetta.
Marko

Tallasta/kiristimistä ehdottomasti lisäpisteitä kuten myös nätistä pintaviilusta. Hieno vaikken yleensä päättömistä pidäkään.
"Opinions are like elbows, almost everyone has at least two!"
UNDU
26.09.2009 01:44:21
Ili-moitan kissi-misoihin yhden tipun...vai män-kö-jo?? koko skapa??

http://muusikoiden.net/dyn/users/63936.jpg
humppa tulee hanurista
Kaake
26.09.2009 09:02:43
Näin hieman pöllähtäneessä mielentilassa uskaltaisin ehdottaa et hra. Juki jättäisi äänestystä varten pelkästään tuon upean kuvakollaasin ja poistaisi erilliliset linkit sitten. Ehkä vältyttäisiin pelkästään nimen perusteella annettavista pisteistä, joita saattaisi kovankin itsetunnon omaavilta kavereilta tulla.
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
rijopu
26.09.2009 09:48:42
hollmi-5: Ehkä minä ajattelen eri tavalla. Päiväduuni on teknisen työn opettajana peruskoulussa ja kädentaidot eivät minulla herätä mitään värinöitä. Kädentaidottomuus sitäkin enemmän ;-)

Tää onkin mielenkiintoinen mielipide. Jos jonkin oppiaineen oleellinen ominaisuus (kädentaidot teknisessä työssä, musikaalisuus musiikissa, looginen ajattelu matematiikassa ym) ei herätä mitään värinöitä opettajassa, niin mun käsityksen mukaan silloin on joko hyvin täydellinen itse aineessa tai sitten leipääntynyt. Näin äkkiseltään en muita vaihtoehtoja keksinyt. Kyllä mulle ainakin opettajana eri aineissa esiintuleva massasta poikkeavuus tai omien ratkaisujen löytäminen "herättää värinöitä". Ja totta kai myös niiden puuttuminen herättää vastakkaisia värinöitä. Mutta tätä Holmi-5 mielipidettä jäin kyllä pohtimaan...

Mutta olen samaa mieltä, että ei mitään pistelisäyksiä mihinkään suuntaan. Itse ainakin otin Absquan ehdotuksen kohteliaisuutena, enkä sääntömuutoksena. Toivon myös ettei tästä tule varsinaisesti valokuvauskilpailua, vaan itse kohde on pääasiassa. Täällä on lobattu kuvan taustan ja sommittelun merkitystä (lähinnä niiden toimesta, joilla on osittain onnistunut kuvakokonaisuus), mutta eiköhän pidetä tämä ihan vaan missikisana.

Mutta Kaaken ehdotus on hyvä. Linkit pois ja vain Jukin kuvakollaashin perusteella äänestetään.
Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää... kalamies#14 >-)))> Osta basso!: Sgigge
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)