![]() 27.11.2008 21:24:55 | |
---|---|
Omia myyntihalujani kyllä hillitsee kummasti ajatus, että omasta LM2:sta ei haluta maksaa kuin n. 300e... Ei tasan tarkkaan tarvi myydä 300:lla tuota vekotinta. Melko varmasti menee sillä vitosella kaupaksi jos jaksaa odottaa hetken aikaa, ne ketkä haluaa tilata sillä 580:llä euroopasta, tilatkoot. Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. | |
![]() 27.11.2008 22:38:06 (muokattu 27.11.2008 22:45:36) | |
Onneksi olkoon vaan uudesta lelusta, on kyllä kätevän kokoinen liikuteltava. Nyt vaan joku läppärilaukku sille. Kiitos kiitos, mulla onkin nurkassa lojumassa viallinen läppäri jonka laukun voin ottaa hyötykäyttöön :) Mutta munsta tuo 2/3 * halvin-hinta-mikä-netistä-löytyy kaava ei ole täysin pätevä, itse käytän mieluummin 2/3 * ovh. Mutta makuasioita, kukin tarjoaa/pyytää sen verran, kun kokee mielekkääksi. Juu no mä laskinkin että (2/3)( (suomen hinta + halvin) / 2) ;) Sitä paitsi juurihan mä paikallisestakin sain sen tuohon "euroopan" hintaan. *edit* Hey toihan supistuukin muotoon (suomen hinta + halvin)/3 Jea, nyt se ainakin on niin oudon näkönen että se on uskottava! | |
![]() 30.11.2008 15:40:49 | |
On muuten erittäin hyvää tekoa noi uudet Markbasskaappien roudaus-suojat.. Pussit on niin kovasti topattu että melkein vaihtoehtona koville caseille käy... suosittelen... | |
![]() 30.11.2008 17:58:57 | |
Kävin testaamassa pikaisesti LM2 Soundstoressa. Ihan tymäkkä vahvistin, mutta ei piessyt mun Peavey Mark III:sta kovinkaan pahasti. | |
![]() 30.11.2008 18:45:07 | |
Joko sä Juki sen Markbassrinkan hommasit??.. Meinaan et joko kulkee knuppi seljäs??.. | |
![]() 01.12.2008 12:20:07 | |
Kävin testaamassa pikaisesti LM2 Soundstoressa. Ihan tymäkkä vahvistin, mutta ei piessyt mun Peavey Mark III:sta kovinkaan pahasti. Itse itseäni lainaten... Niin pitää siis lisätä, että kun en toistaiseksi tarvitse mikrokokoista styrkkaria, niin vanhalla mennään niin kauan kuin se toimii tai putkinuppi-GAS nousee vastustamattomaksi. | |
![]() 20.12.2008 16:39:18 | |
Tervehdys kaikille Markuille ja markunmielisille! Tokihan liityn klubiin myös. LM2 on ollut nuppina tässä pari vuotta ja tyytyväinen oon kyllä ollut. Kaappina käytin ennen pääasiassa Warren 4x10 pro:ta, joka oli hintaansa nähden ok. Pari viikkoa sitten sain rahat kasaan ja hommasin Markbassin Standard 104HR-8 -kaapin, ja ero on kyllä ihan perhanan suuri! Soundi on ainakin Presarin kanssa todella miellyttävää ja aito, sustainia ja kirkkautta piisaa. Mukavan putkimaista rososuutta saatiin yllämainitulla setupilla viime viikon lopun studioreissulla bassosoundiin, ilman mitään efektejä yms. Tuloksia voi kuunnella osoitteessa http://www.myspace.com/anomus jos siltä tuntuu. Ps. Markkuliitto teki ME:n syksyllä, ensi vuonna sitten basistien vuoro? :p Ihmeitä kyllä tapahtuu, muttei koskaan täällä. | |
![]() 20.12.2008 18:14:30 | |
Pitää jättää klupi toistaiseksi, jouduin myymään LM2:n uuden nupin tieltä pois. Eiköhän sitä jollain Markun nupilla vielä palata jahka rahatilanne antaa myöten... Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. | |
![]() 21.12.2008 18:00:50 | |
"haen jäsenyyttä"ja liityn markku-kerhoon SA 450 nupilla&Classic 106 kaapilla.Myyntiin meni marsut ja Gallien Kruegerit,tosin hyviä oli nekin,mut nyt mennään italian ihmeillä sitten... | |
![]() 29.12.2008 20:49:51 | |
Minäkin harkitsen Markku-Klubiin liittymistä LM2:n voimin. Viimein olis tarkoitus päästää vuosia niin-ja-näin treeniksellä palvellut Laneyn combo menemään ja tehdä sijoitus keikka- sekä nauhoituskelpoisiin kamoihin. Putkipuolelle en vielä tohdi siirtyä, ja trankkunupeista LM2 on alkanut kiinnostaa sekä vuolaiden kehujen että kompaktin kokonsa puolesta kovasti. Näin alkuun saattaisi olla tarjolla Ampegin SVT15E erään tutun kautta kohtuulliseen hintaan - eikä ainakaan ihan lähitulevaisuudessa varaa hankkia kaveriksi esim 4x10:iä - joten onko kenelläkään kokemusta tällaisestä yhdistelmästä? Jaksaako Markku hönkiä tarpeeksi tehoa tuollaiseen kaappiin? Onko ylipäätään 1x15:sen ämyrin käyttö yksinään suositeltavaa missään tilanteessa? Tyylillisesti soittamani musiikki on perinteistä heviä 70-lukuisin vaikuttein, eli Black Sabbathista 80-luvun alun eeppisempään kamaan ja klassiseen doomiin. Soundi siis sen mukainen - kovin kirkas sointi ei edes ole hakusessa. Vahvistimen edessä makaa EBS:n MultiDrive. | |
![]() 29.12.2008 20:58:36 (muokattu 29.12.2008 20:58:50) | |
Mulla ainakin toimi ihan jees SVT-15E:n kanssa. Ja siis tosta PikkuMakesta lähtee yllättävän paljon ääntä 300 wattisenakin. Ja siis toi komero on rokin kuulonen peli, Sabbath - meininkiin varmaan just omiaan. | |
![]() 29.12.2008 23:36:36 | |
Minäkin harkitsen Markku-Klubiin liittymistä LM2:n voimin. Viimein olis tarkoitus päästää vuosia niin-ja-näin treeniksellä palvellut Laneyn combo menemään ja tehdä sijoitus keikka- sekä nauhoituskelpoisiin kamoihin. Putkipuolelle en vielä tohdi siirtyä, ja trankkunupeista LM2 on alkanut kiinnostaa sekä vuolaiden kehujen että kompaktin kokonsa puolesta kovasti. Näin alkuun saattaisi olla tarjolla Ampegin SVT15E erään tutun kautta kohtuulliseen hintaan - eikä ainakaan ihan lähitulevaisuudessa varaa hankkia kaveriksi esim 4x10:iä - joten onko kenelläkään kokemusta tällaisestä yhdistelmästä? Jaksaako Markku hönkiä tarpeeksi tehoa tuollaiseen kaappiin? Onko ylipäätään 1x15:sen ämyrin käyttö yksinään suositeltavaa missään tilanteessa? Tyylillisesti soittamani musiikki on perinteistä heviä 70-lukuisin vaikuttein, eli Black Sabbathista 80-luvun alun eeppisempään kamaan ja klassiseen doomiin. Soundi siis sen mukainen - kovin kirkas sointi ei edes ole hakusessa. Vahvistimen edessä makaa EBS:n MultiDrive. JUU.. Ampegin 15-classic ja LM2.. toimii !! Justa miksattiin kyseisten saundia tänään ja kyllä potkii , MUTTA soundi tosi kliininen mutt helppo siitä oli vääntää oikeen rouheet saundit kyllä. Mutta HYVÄ siis on kyllä yhdistelmä ja tehot ei kans lopu todellakaan kesken. Rumpali lyö todella lujaa ja tuntuu että on kyllö varaa laittaa löylyä lisää rutkasti vielä.. :) :) :) ..Suunnitelmissa ostaa vielä toinen 15" classic(ampek). ja siitä 4x10:stä , tossa yhistelmässä mielestäni pysyy napakkuus yllä ja silti menee sinne ales huolella. tällästä täällä.... :) ..antaa mennä vaan ilman paniikkia... | |
![]() 29.12.2008 23:59:26 | |
Tattis molemmille! Eiköhän näillä puheilla tule vielä leiriin liityttyä. Niin - kuka oli myymässä LM2:staan pois? Saa tarjota minulle! | |
![]() 30.12.2008 05:03:24 | |
Tattis molemmille! Eiköhän näillä puheilla tule vielä leiriin liityttyä. Niin - kuka oli myymässä LM2:staan pois? Saa tarjota minulle! Mä oon piakkoin myymässä, kun vaan löytäis jotain tilalle. Ei viittis olla kovin pitkään nupitonna... "One step forward, two steps back..." | |
![]() 30.12.2008 13:11:15 | |
JUU.. Ampegin 15-classic ja LM2.. toimii !! Justa miksattiin kyseisten saundia tänään ja kyllä potkii , MUTTA soundi tosi kliininen mutt helppo siitä oli vääntää oikeen rouheet saundit kyllä. Mutta HYVÄ siis on kyllä yhdistelmä ja tehot ei kans lopu todellakaan kesken. Rumpali lyö todella lujaa ja tuntuu että on kyllö varaa laittaa löylyä lisää rutkasti vielä.. :) :) :) ..Suunnitelmissa ostaa vielä toinen 15" classic(ampek). ja siitä 4x10:stä , tossa yhistelmässä mielestäni pysyy napakkuus yllä ja silti menee sinne ales huolella. tällästä täällä.... :) sori humalainen kirjoitus! tarkoitin siis yhdistelmällä tosiaankin sitä 15 tuumaista.. enkä 4x10:ä, ..antaa mennä vaan ilman paniikkia... | |
![]() 12.01.2009 21:03:05 (muokattu 12.01.2009 21:04:57) | |
Nyt löytyy MarkBassin LMK, jytää kyllä pirun hyvin EBS:n Valve Driven kanssa. edit: Ja kaappini toimii Warwickin 411 ND, joskus jos saisi vielä 1x 15":sen alle samaa sarjaa. Tsekkaa -> http://www.myspace.com/thecelene | |
![]() 13.01.2009 22:14:20 | |
Mun tuliterä pikkumake2 taitaa olla huollon tarpeessa. Äänet katoilee ja tulee takas. Sentään tuota ei oikeastaan tapahdu enää sitten kun se on jokusen minuutin ollut päällä, mutta kuitenkin. Oon vaihdellu kaikki piuhat, eikä se piuhavialta kyllä kuulostakaan. Mulla on toinenkin ongelma. En osaa päättää ostaisinko maken kaveriksi 4 ohmisen 102 travelerin, vai 8 ohmisen, jolloin joskus myöhemmin voisin ostaa sille 151 travelerin jatkeeksi? | |
![]() 13.01.2009 22:18:32 | |
En osaa päättää ostaisinko maken kaveriksi 4 ohmisen 102 travelerin, vai 8 ohmisen, jolloin joskus myöhemmin voisin ostaa sille 151 travelerin jatkeeksi? Osta 8ohminen, silläkin lähtee möykkää ihan tarpeeksi ja voi sitten jälkeenpäin tosiaan ostaa sen toisen kaapin kun tarvitsee, niin minäkin teen. :) Tsekkaa -> http://www.myspace.com/thecelene | |
![]() 14.01.2009 16:16:54 | |
Osta 8ohminen, silläkin lähtee möykkää ihan tarpeeksi ja voi sitten jälkeenpäin tosiaan ostaa sen toisen kaapin kun tarvitsee, niin minäkin teen. :) Entä miten riittävät pikkumaken rahkeet sitten kun tuo yhdistelmä 102+151 pyytää 800 wattia ja antaa on vain 500W? | |
![]() 14.01.2009 16:22:45 | |
Entä miten riittävät pikkumaken rahkeet sitten kun tuo yhdistelmä 102+151 pyytää 800 wattia ja antaa on vain 500W? Se 800 wattia lienee tehonkesto, eli siitä ei tarvitse kovin paljoa välittää. Uskoisin ton 500 wattia (eli ne kaksi 8 ohmin kaappia kytkettynä) riittävän moneen menoon. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)