Aihe: Wolf Guitars - kimppatilaus suoraan Koreasta?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1033 34 35 36 37
Juippi!
27.11.2007 17:59:14 (muokattu 27.11.2007 18:01:35)
Itsekin otan 7-kielisen

Ja selvennys:
7-kieltä.

EDIT: Ja mullahan on jo kerran tuolla osallistuminen, eli jos joku laskee mukaan tulijoita, laskekoon mut vain kerran :)
EDIT2: Halusin vaan varmistaa ettei minua unohdettu =)
fh
27.11.2007 18:59:27
Mäkin voisin tulla seiskaan, mutta varmistan vielä
En mä enää tiedä mitä mä haluan.
TuoBass
27.11.2007 19:12:22
WHTB-S9 ja S11("vihreä monsteri") käyvät mainiosti. Komeita pelejä molemmat. Elukkabasso taasen on minusta kyllä aika rankka... Se lisko on kiva siinä lankussa, mutta se otelauta on jo ehkä liikaa. No ääh, So Not, soittaisi kai silläkin jos ei kerran muu auta!
fh
27.11.2007 19:18:07
No niin seiskassa mukana 100%:sti! Koska tilataan...heh?
En mä enää tiedä mitä mä haluan.
Nitrodelay
27.11.2007 20:18:59

Nimimerkki kraaps vähän taaempana hoitaa tilaushommaa. Varmaan ilmoittelee jatkossa lisää...
...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267
Hannu A
27.11.2007 20:52:23 (muokattu 27.11.2007 20:52:52)

Jepulis, toistan seuraavassa viestissä osin itseäni, koska meille basisteille tuo lukeminen on muutenkin kuulemma vaikeata niin jos joku on hyppinyt viestejä yli/vastaavaa.

Siis kitarapuolen tilaus lähtee vielä tällä viikolla, itse olen luvannut kerätä täältä basisteilta ainakin nimilistan ketkä ovat mukana tilaamassa, tai sitten jos ei ehditä niiden kyytiin niin meikäläinen voi hoitaa tilauksen tullauksineen päivineen.

SIIS:
JOS OLET MUKANA VARMASTI, LAITA RAHAA SUKAN VARTEEN JA MULLE PIKAVIESTIÄ.

Lopullinen hinta varmistuu sitten kun tiedetään tilattava tavara ja kappalemäärät varmasti.

tähän mennessä varmasti on mukaan ilmoittautunut 4 viisikielistä ja 3 seiskaa. Viisikielisestä on oltu melko yksimielisiä, eli tähän mennessä herrat haluaa yksimielisesti WOLF-SSB:tä (aka homejuustobasso)

Seiskasta ei ole vielä lopullista päätöstä lyöty lukkoon. Siis ilmoitelkaa samalla mitä haluatte kun ilmoittaudutte mukaan. Tähän mennessä kaikilla ollut hieman eri mielitietty mutta kuulemma muutkin 7-kieliset käy...

Toistan:

Jos lähdet 100% varmuudella mukaan, laita mulle pikaviesti jossa annat sähköpostiosoitteesi ja ilmoitat minkä basson haluat. Sitten kun alkaa olla riittävästi porukkaa kasassa laitan kaikille e-mailia niin voidaan speksata tilattava tavara yksityiskohtaisesti.
Basisti Jumalan armosta
Hannu A
27.11.2007 20:55:08

sitä pikaviestiä mulle siis sen takia että kun me basistit ei oikein osata lukea, niin olis selkeämpää, että tulis yksi lista jolla on vaan mukanaolijoita, eikä tarvis bongailla tekstin seasta...

samalla sitoutuu vähän tukevammin kuin vaan jollain viestillä keskustelupalstalle
Basisti Jumalan armosta
Juippi!
27.11.2007 22:33:55
sitä pikaviestiä mulle siis sen takia että kun me basistit ei oikein osata lukea, niin olis selkeämpää, että tulis yksi lista jolla on vaan mukanaolijoita, eikä tarvis bongailla tekstin seasta...

Tosiaan kun me ei osata lukea, niin ilmottauduitko siis tilauksen pitäjäksi? =P
Sensonic
27.11.2007 22:36:46
niin ja siis jos kitaramiesten tilaukseen ehditään niin en mä silloin mitään korvausta haluu yhden exel-taulukon teosta.... en mä mikään yritysvalmentaja ole

Tohon tilaukseen liittyy vähän muutakin kuin Excel -taulukon teko. Ensinnäkin täytyy vääntää tilauksesta Wolfin edustajan kanssa, maksaa kitarat (tyylillä maksaja maksaa kaikki kustannukset, eli tilisiirtoon menee pankkikuiluihin omaa rahaa ~30 euroa), sitten käydä henk.koht. maksamassa rahdit, tullaamassa kitarat ja toimittaa ne tilaajille. Ei ole mitään mukavaa hommaa...
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KP3C, Landola F6/Cut Muut vehkeet: ADA MP-1, ADA Pitchtraq, Digitech GSP-2101 Artist, Rocktron Velocity 300W, Marshall JCM900 4x12"
Hannu A
27.11.2007 22:59:06

niin ja siis jos kitaramiesten tilaukseen ehditään niin en mä silloin mitään korvausta haluu yhden exel-taulukon teosta.... en mä mikään yritysvalmentaja ole

Tohon tilaukseen liittyy vähän muutakin kuin Excel -taulukon teko. Ensinnäkin täytyy vääntää tilauksesta Wolfin edustajan kanssa, maksaa kitarat (tyylillä maksaja maksaa kaikki kustannukset, eli tilisiirtoon menee pankkikuiluihin omaa rahaa ~30 euroa), sitten käydä henk.koht. maksamassa rahdit, tullaamassa kitarat ja toimittaa ne tilaajille. Ei ole mitään mukavaa hommaa...

puhe olikin siitä, että jos meikäläinen ei järkkää koko bassopuolen tilausta, vaan pelkästään tappelee täällä muiden pompsuttelijoiden kanssa siitä mitä halutaan ja kerää yhteystiedot siihen mainostettuun excel-taulukkoon ja välittää sitten tiedot teikäläiselle etteenpäin.

Kyllä mä sit jonkun kohtuullisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta haluan, jos tehdään kokonaan oma bassotilaus...

Ja kukahan sitä nyt kysyi niin joo, menin myymään nahkani tällaseen hommaan, siis joko tilataan yhdessä kitaritsojen kanssa, jolloin mä vaan kerään noi speksit ja yhteystiedot, tai sitten jos menee omaan tilaukseen niin lupsin menettää yöuneni ja sada vatsahaavan sen kanssa.
Basisti Jumalan armosta
Hannu A
28.11.2007 09:07:19

No niin arvon basistiveljet,

Tilannetietoa:

5-kielisen varmoja tilaajia tällä hetkellä seisemän ja 7-kielistä halajavia kuusi kappaletta, eli maaginen 12 soittimen raja on ylitetty!!!

Kitarapuolella on tilaukseen tulossa jo 30 soitinta, joten siellä tilausta hoitava "sensonic" lienee aivan tarpeeksi liekeissä sen homman kanssa. Ja nyt kun bassoille näyttäisi tulevan riittävästi halukkaita niin sovittiin että tehdään kaksi eri tilausta.

5-kielisestä ollaan oltu liikuttavan yksimielisiä, eli kaikki ovat lähdössä tilaamaan "homejuustobassoa". Ulkoinen habitus on siis lyöty lukkoon. Väännetään tarkemmin tekniset yksityiskohdat vielä ja se on siinä.

7-kielisten puolella pitää vielä saavuttaa joku yhteisymmärrys, herroilla on muutama eri ihastuksen kohde, mutta viime kädessä tärkeintä on se seitsemän kieltä. Eniten halukkuutta olisi siihen elukkaupotuksin koristeltuun seiskakieliseen, josta joku laittoi kuvankin linkkinä jossain vaiheessa. Ko. bassoa ei kuitenkaan löydy katalookista, eikä hinnastosta jonka sain tehtaalta, joten lienee syytä olettaa että kyseessä on ns. myynninedistämismalli. (niin kuin autonmainoksissakin lukee isolla HINNAT ALKAEN 20 EUR ja kuvan alareunassa pienellä, kuvan auto erikoisvarustein).

Siis, esitän että valitaan joku noista kolmesta mitä postasin aikasemmin tänne, eli malleista WTHB-S9, WTHB-S11 tai WTHB-7NF yksi mikä herroille tuottaa eniten visuaalista nautintoa. Sen jälkeen määritellään tarkemmin sen ominaisuudet. Ulkoasuakin voi kustomoida siitä luettelomallista, mutta kaikki modifikaatiot maksaa ekstraa, esim. Custom-inlay otelautaan oli muistaakseni 20 USD yms...

Noista kolmesta kannattaa siinäkin mielessä valita lähtökohta, että kaikissa on vähän eri runkomateriaalit, joka kuitenkin vaikuttaa instrumentin sointiin. Siispä, monikielisten hifihirviöiden wannabe omistajat, heitän pallon nyt teille.

Sinänsä siis kaikki onnistuu, eli samanlainen "elukkabasso" voidaan tilata, mutta hinnasta ei tiedä ennenkuin se on varmistettu tehtaalta.
Basisti Jumalan armosta
Nitrodelay
28.11.2007 09:11:26 (muokattu 28.11.2007 09:17:32)

Kyllähän tuossa tilaamisessa hommansa on ja kaikenlaista arpomista menettelytavoista. Helpommalla tietty pääsee, jos homma menee totutuilla spekseillä eikä se 20egee ole vielä kynnyskysymys, jos kokonaissumma pysyy kurissa. Mutta miten vaan sovitte, kaikki käy.

Sitten on vielä tuo kaman hoito Suomen päässä, tulli + jakelu jengille. Toi yhteistullaus olis kyllä älyttömän hyvä ja säästäis paljon vaivaa kuin että jokainen menis erikseen sinne urpoilemaan.

Muuten Sensonic, kokeile jossain käänteessä tonne akkaripuolellekin threadi. Siellä vois olla kiinnostusta esim. 12-kielisiin, jotka muuten jäis hankkimatta. Itse lähtisin heti messiin :)
...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267
Nitrodelay
28.11.2007 09:19:58

...niin ja toivotaan vielä, että tuotemerkin nimi ei ole tae laadusta, ehhehehe...
Hannu A
28.11.2007 09:24:01

Sitten on vielä tuo kaman hoito Suomen päässä, tulli + jakelu jengille. Toi yhteistullaus olis kyllä älyttömän hyvä ja säästäis paljon vaivaa kuin että jokainen menis erikseen sinne urpoilemaan.

Kyllä kyllä, juuri tähän meikäläinen on sitä kohtuullista korvausta varten lähdössä nyt lupautumassa, omalla vapaa- (ja ehkä vähän työnantajankin) ajalla.

Eli speksauksen kirjaaminen ja hyväksyttäminen tilaajilta, tilauksen sopiminen tehtaan kanssa, rahojen kerääminen jengiltä, tilauksen maksaminen, rahtien maksaminen, tullaus ja vastaanotto Suomen päässä, Tavaroiden roudaus pois terminaalista ja varastointi sekä tarkastus haluttaessa (eli otan kaikki paketit sen verran auki, että ei ole kolhuja siinä vaiheessa kun tavara on Suomessa ja että tavara on muutenkin sitä mitä on tilattu. Sekä soittimien luovuttaminen onnellisille omistajille/ roudaus matkahuoltoon... plus muut hommelit, mitä ei ehkä just tullu mieleen

Olipa tuossa muuten jo listaa kerrakseen, no luvattu mikä luvattu, "A mans gotta do what a mans gotta do"...
Basisti Jumalan armosta
Sensonic
28.11.2007 09:24:27
Muuten Sensonic, kokeile jossain käänteessä tonne akkaripuolellekin threadi. Siellä vois olla kiinnostusta esim. 12-kielisiin, jotka muuten jäis hankkimatta. Itse lähtisin heti messiin :)

Mua kiinnostais hyvälaatuinenkohtuuhintainen Ovation -kopio ihan kybällä.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KP3C, Landola F6/Cut Muut vehkeet: ADA MP-1, ADA Pitchtraq, Digitech GSP-2101 Artist, Rocktron Velocity 300W, Marshall JCM900 4x12"
joukov
28.11.2007 09:40:47
No niin arvon basistiveljet,

Tilannetietoa:

5-kielisen varmoja tilaajia tällä hetkellä seisemän ja 7-kielistä halajavia kuusi kappaletta, eli maaginen 12 soittimen raja on ylitetty!!!

Kitarapuolella on tilaukseen tulossa jo 30 soitinta, joten siellä tilausta hoitava "sensonic" lienee aivan tarpeeksi liekeissä sen homman kanssa. Ja nyt kun bassoille näyttäisi tulevan riittävästi halukkaita niin sovittiin että tehdään kaksi eri tilausta.

5-kielisestä ollaan oltu liikuttavan yksimielisiä, eli kaikki ovat lähdössä tilaamaan "homejuustobassoa". Ulkoinen habitus on siis lyöty lukkoon. Väännetään tarkemmin tekniset yksityiskohdat vielä ja se on siinä.

7-kielisten puolella pitää vielä saavuttaa joku yhteisymmärrys, herroilla on muutama eri ihastuksen kohde, mutta viime kädessä tärkeintä on se seitsemän kieltä. Eniten halukkuutta olisi siihen elukkaupotuksin koristeltuun seiskakieliseen, josta joku laittoi kuvankin linkkinä jossain vaiheessa. Ko. bassoa ei kuitenkaan löydy katalookista, eikä hinnastosta jonka sain tehtaalta, joten lienee syytä olettaa että kyseessä on ns. myynninedistämismalli. (niin kuin autonmainoksissakin lukee isolla HINNAT ALKAEN 20 EUR ja kuvan alareunassa pienellä, kuvan auto erikoisvarustein).

Siis, esitän että valitaan joku noista kolmesta mitä postasin aikasemmin tänne, eli malleista WTHB-S9, WTHB-S11 tai WTHB-7NF yksi mikä herroille tuottaa eniten visuaalista nautintoa. Sen jälkeen määritellään tarkemmin sen ominaisuudet. Ulkoasuakin voi kustomoida siitä luettelomallista, mutta kaikki modifikaatiot maksaa ekstraa, esim. Custom-inlay otelautaan oli muistaakseni 20 USD yms...

Noista kolmesta kannattaa siinäkin mielessä valita lähtökohta, että kaikissa on vähän eri runkomateriaalit, joka kuitenkin vaikuttaa instrumentin sointiin. Siispä, monikielisten hifihirviöiden wannabe omistajat, heitän pallon nyt teille.

Sinänsä siis kaikki onnistuu, eli samanlainen "elukkabasso" voidaan tilata, mutta hinnasta ei tiedä ennenkuin se on varmistettu tehtaalta.

Laitetaas tähän pieni äänestys 7-kielisistä, kopioikaa bassojen nimet ja rastit tästä ja lisätkää kirjoitukseen rasti oman suosikin perään. Lisäksi omat toivomukset voi lisätä myös.

------------------------------------------------------------------------

WTHB-7NF ->
Toivomukset:

WTHB-S9 ->
Toivomukset:

WTHB-S11 -> X
Toivomukset: Vihreä ilman logoja ja koristeita.

"I don't think, therefore I am."
kozmik
28.11.2007 09:54:39 (muokattu 28.11.2007 09:58:03)

Vielä pieni lisäys noihin 7-kielisten vaihtoehtoihin... ilmeisesti mahdollisia ovat myös seuraavat:

WHTB-7
http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/01_004.jpg

ilmeisesti sama malli kuin se nauhaton (7NF), mutta nauhallisena.

WHTB-S11 punainen versio
http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/0012.jpg

sama malli kuin se vihreä monsteri, mutta punainen.

E: Niin juu, saahan tuossa varmaan värin valita ihan itse... Ajattelin taas loppuun asti. :)
"Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!"
joukov
28.11.2007 10:28:14
Kun kozmik näytti ottavankin tilauksen hoidon itselleen merkitsemättä edes bassoaan listaan niin sanoudun koko projektista itseni irti. En näe mahdolliseksi, että 6 henkilöä valitsee saman vaihtoehdon 5 eri vaihtoehdosta.

Olen pahoillani, kraaps, aiheuttamastani vaivasta. Toivottavasti löydätte jonkun tilalleni ja saatte tilauksen tehtyä.
"I don't think, therefore I am."
EADG
28.11.2007 10:31:11
Laitetaas tähän pieni äänestys 7-kielisistä, kopioikaa bassojen nimet ja rastit tästä ja lisätkää kirjoitukseen rasti oman suosikin perään. Lisäksi omat toivomukset voi lisätä myös.

WTHB-7NF ->
Toivomukset:

WTHB-S9 ->
Toivomukset:

WTHB-S11 -> X X
Toivomukset: Vihreä ilman logoja ja koristeita.

Tuolla mennään. Jos te nyt hirveesti suututte, niin voin suostua johonkin muuhunkin. Mutta ensisijaisesti S11 vihreänä, ilman koristeita.
Incarnation
28.11.2007 10:38:53
Kun kozmik näytti ottavankin tilauksen hoidon itselleen merkitsemättä edes bassoaan listaan niin sanoudun koko projektista itseni irti. En näe mahdolliseksi, että 6 henkilöä valitsee saman vaihtoehdon 5 eri vaihtoehdosta.

Olen pahoillani, kraaps, aiheuttamastani vaivasta. Toivottavasti löydätte jonkun tilalleni ja saatte tilauksen tehtyä.

Wow wow wow, otetaas nyt ihan rauhallisesti. Kozmikhan vain ehdotti listalle lisää bassoja. Vetäkää nyt seiskan tilaajat tuo äänestys loppuun ja katsokaa sitten rauhassa ne tulokset. Olen varma, että jokaiselta löytyy joustovaraa riittämiin yhteisen mallin löytämiseksi.

Ei tästä hommasta kannata mieltään pahoittaa ja irtisanoutua heti koko tilauksesta.
"Wash away a man, take him with the floods"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)