Aihe: Peavey -klubi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1018 19 20 21 22
Waris
03.01.2008 16:53:10
Onpa sitten tuossa omassa 410 TVX:ssä vikaa, yksi elementti surisee. Toomannin pojat tahtovat sen takaisin Saksaan -> kiva pakkausrumba.. No, pitää selvitellä josko sen voisi huoltaa Suomessa takuun piikkiin kun paven maahantuoja täällä ainakin on.
Sgoyafton!
Mikho89
28.01.2008 18:28:34

Noniin nostellaas hieman ja kysymystä kehiin.

Onko kellään kokemuksia tuosta Peavey Tour 700 nupista? Hinta tuntuu olevan harvinaisen alhainen, paikallisella kauppiaalla 599e. Onko kyse siis laatuvehkeestä, vai jatkanko suosiolla etsintöjäni?
Holy shit, mustaksi värjätty wookie!
Kolmone
29.01.2008 13:53:36 (muokattu 29.01.2008 13:57:18)
Mukana ollaan.

Musarin kaverina on Peavey TNT150 15" combo muistaakseni vuodelta 1989.
epämääräistä matalaäänituotantoa jo vuodesta 1992
willie
01.02.2008 23:28:41
Mukana ollaan.

Jesh.. Vannoutuneena Peavey -miehenä mukava havaita , että noita TNT -comboja on käytössä. Itselläni on -86 hankittu TNT130W sen aikasesta MS-Audiotronista.
Bassoa vuodesta 1972.
juici
02.02.2008 11:27:58

Mukana ollaan.

Samixia ollaan.
"Gummidusgaugobudgella gadselen gun maggara gelluu giugaan bäällä." -nuuskamuikkunen | Viimeinen Juhla on koittanut!
Teijo K.
02.02.2008 17:12:06

Liityn kerhoon kasarvuosikertaa olevalla 2 kertaa 15" kaapilla, josta tosin ikävä kyllä on alkuperäiset elementit kärähtäneet. Tulen todennäköisesti vääräoppisesti luukuttelemaan sitä miun 50w Fender Bassman täysputkinupilla. Toivottavasti pelaa.

Luovun jäsenyydestä kun toi setti osoittautui liian pahaksi roudata. :( Soundeissa ei itkemistä löytynyt. Pesi ömpegit 6-0.
"Veltto rysäkeppi"
J.Hollström
02.02.2008 19:08:38
Pesi ömpegit 6-0.

Aijaa. Vaihtaskohan se hemmo ton mun rantiksen päittäin tohon? Taitaa joutuu laittaan pari hunttii väliin.
Teijo K.
03.02.2008 10:24:35

Aijaa. Vaihtaskohan se hemmo ton mun rantiksen päittäin tohon? Taitaa joutuu laittaan pari hunttii väliin.

Siitä sun täytyy neuvotella hemmon kanssa. Toi on vähän ambivalentti tilanne kun rantis on helpompi roudata, mutta peaveyssä on paree soundi.
"Veltto rysäkeppi"
J.Hollström
03.02.2008 10:29:15
peaveyssä on paree soundi.

Ilman muuta. Pakko kai se on uskoo jos netissä näin sanotaan.
Teijo K.
03.02.2008 10:31:50

Ilman muuta. Pakko kai se on uskoo jos netissä näin sanotaan.

Itte uskoisin omiin korviin, mutta kukin tulee uskollaan autuaaksi.
"Veltto rysäkeppi"
J.Hollström
03.02.2008 10:36:22
Itte uskoisin omiin korviin, mutta kukin tulee uskollaan autuaaksi.

No shit. Mutta kerro nyt sitten tästä ihmekaapista kunnon stoori. Millä laitteilla testattu, oliko rantasauna siinä vierellä samaan aikaan jne.? Kaikki tietää, että käytettävät välineet ja olosuhteet vaikuttaa kohtuullisen paljon tämmösissä jutuissa.

Henk. koht. närästää nää tämmöset pesee 6-0 jutut jos ei ole kunnon faktaa lyödä tiskiin. Itse ainakin yritän välttää moisia latteuksia.

Jos toi pömpeli olisi muidenkin kuin yhden henkilön mielestä maailman paras, niin luulisi sitä näkyvän myös käytössä enempi.
Teijo K.
03.02.2008 10:40:56

No shit. Mutta kerro nyt sitten tästä ihmekaapista kunnon stoori. Millä laitteilla testattu, oliko rantasauna siinä vierellä samaan aikaan jne.? Kaikki tietää, että käytettävät välineet ja olosuhteet vaikuttaa kohtuullisen paljon tämmösissä jutuissa.

Henk. koht. närästää nää tämmöset pesee 6-0 jutut jos ei ole kunnon faktaa lyödä tiskiin. Itse ainakin yritän välttää moisia latteuksia.

Jos toi pömpeli olisi muidenkin kuin yhden henkilön mielestä maailman paras, niin luulisi sitä näkyvän myös käytössä enempi.

Hoho, tyypillistä. :) Ensin jätkäkin kehuu omia kamojaan ilman alaleukaa joka ketjussa ja sitten jos joku on eri mieltä niin se on "kateellisten piipitystä" ynnä muuta. Ja nyt kun peavey-ketjussa kehutaan täsmälleen samoilla argumenteilla jotain muuta kaappia niin kuka onkaan esimmäisenä piipittämässä jotain ihan turhaa. Mä puhuin omasta mielipiteestäni ihan samalla tavalla kun te ömpeg-uskovaiset puhutte omastanne. Vaikka kaikki maailman basistit olisi sitä mieltä että rantis pesee peaveyn niin se ei tarkoita sitä että mun pitäisi muuttaa omaa mielipidettäni asiasta.

:)

Vähän voisit sitä pipoa löysätä.
"Veltto rysäkeppi"
Santukka
03.02.2008 10:46:03
Hoho, tyypillistä. :) Ensin jätkäkin kehuu omia kamojaan ilman alaleukaa joka ketjussa ja sitten jos joku on eri mieltä niin se on "kateellisten piipitystä" ynnä muuta. Ja nyt kun peavey-ketjussa kehutaan täsmälleen samoilla argumenteilla jotain muuta kaappia niin kuka onkaan esimmäisenä piipittämässä jotain ihan turhaa. Mä puhuin omasta mielipiteestäni ihan samalla tavalla kun te ömpeg-uskovaiset puhutte omastanne. Vaikka kaikki maailman basistit olisi sitä mieltä että rantis pesee peaveyn niin se ei tarkoita sitä että mun pitäisi muuttaa omaa mielipidettäni asiasta.

:)

Hyvää tekstiä! ++
http://www.fadeoutrecords.com/jarkkoojakangas/index.htm
J.Hollström
03.02.2008 10:47:56

Ei vittu pysty kun verisuoni katkee muuten ohimosta.

Hohot ja hymiöt vittu perään saatana.
balzary
03.02.2008 12:14:53

Meidän treeniksellä on Peaveyn 2x15 ja mun omat Ampegin 4x10 kaapit. Molempien soundi on aivan loistava. Jossain välissä ostin nuo omat kaapit lyhyiden testien ja nettisuitsutusten perusteella, ja ovat toimineet hyvin. Toisaalta varmasti yhtä mielellään olisin soittanut tuolla Peaveylläkin maailman tappiin (ei siis ole mun oma kaappi).

Ampegin 2x15-kaappia olisi mukava verrata tuohon Peaveyyn, mutta niitä ei liiemmin porukalla näy. Ja ehkä toisaalta toi kaappien alituinen vaihtaminen ja testailu on mun osalta saatu suurin piirtein päätökseen.
Kolmone
03.02.2008 18:45:10
Samixia ollaan.

Eikö olekin miellyttävä roudata;-)
Epämääräistä matalaäänituotantoa jo vuodesta 1992
juici
04.02.2008 17:49:06

Eikö olekin miellyttävä roudata;-)

Oon lyönyt kylkiin kahvat niin paljon mukavempi kantaa. Ei oo vielä tullu vastaan autoa johon ei mahtuisi, että siinä suhteessakaan ei oo ollu ongelmaa.
"Gummidusgaugobudgella gadselen gun maggara gelluu giugaan bäällä." -nuuskamuikkunen | Viimeinen Juhla on koittanut!
poppamies
18.04.2008 20:42:58

No tuli hommattua Mark VI toiselle reenikämpälle. Pääseekö kerhoon?
G strings are for strippers!
beissi man
18.04.2008 22:13:58
No tuli hommattua Mark VI toiselle reenikämpälle. Pääseekö kerhoon?

Tottakai pääsee!! Loistava nuppi kyseessä.
"Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa... mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi."
jkinnun2
20.04.2008 23:54:51
Noniin nostellaas hieman ja kysymystä kehiin.

Onko kellään kokemuksia tuosta Peavey Tour 700 nupista? Hinta tuntuu olevan harvinaisen alhainen, paikallisella kauppiaalla 599e. Onko kyse siis laatuvehkeestä, vai jatkanko suosiolla etsintöjäni?

Moi

Mulla on jonkun aikaa ollut käytössä kyseinen peli, olen ollut tyytyväinen. lisäsin settiin kuitenkin ikäänkuin mausteeksi peaweyn Tmax päätteen jossa on myös putkietuaste. Käytän siis siitä Tmaxista vain sitä putkietusta. Skobena siinä setissä on peaweyn 8x10 tvx muistaakseni? ei se ainakaan se pro 8x10 ole.

Töky riittää hienosti eikä jää jalkoihin : )

Jussi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)