Johannes_t 17.09.2004 17:05:41 | |
---|
No Minervalla on keikka Gloriassa ensi viikon lauantaina (olikohan 25. päivä), siellä olisi ainakin tilaa temmeltää. Omalta osaltani voin tarjota mahdollisimman viihdyttävää bassottelua ja luvata, että Marylandin (illan toinen akti) basisti on melkoisen mukavaa kuultavaa, kuten koko bändi. Mutta miten on, jaksaisiko pääkaupunkiseudun EBS-immeiset paikalle vaivautua? |
HarrieR 17.09.2004 19:21:18 | |
---|
Mutta miten on, jaksaisiko pääkaupunkiseudun EBS-immeiset paikalle vaivautua? Heh, hyvää keikkapromoa. Eipä sillä - kuulostaa hyvältä. Jazz is just a series of mistakes without the 'oops.' - Nigel Tufnel |
atoni 18.09.2004 00:22:03 | |
---|
6783 on mun Fafnerin sarjannumero joka on Strandbergin pupen vanha ja myös Miller on sil vetäny pari keikkaa. Meriitti tuokin :) |
Keny 18.09.2004 09:17:41 | |
---|
Meriitti tuokin :) Nimenomaan hauska sellanen.:-) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Keny 18.09.2004 09:23:39 | |
---|
No Minervalla on keikka Gloriassa ensi viikon lauantaina (olikohan 25. päivä), siellä olisi ainakin tilaa temmeltää. Omalta osaltani voin tarjota mahdollisimman viihdyttävää bassottelua ja luvata, että Marylandin (illan toinen akti) basisti on melkoisen mukavaa kuultavaa, kuten koko bändi. Mutta miten on, jaksaisiko pääkaupunkiseudun EBS-immeiset paikalle vaivautua? Toi voi olla hyvä tosin mulla taita ittellä olla keikka sillon mut jos esim säm ja hemmoo hoitais sen. Nyt ois EBS Bass&drum day ens kuun puolessa välissä stokiksessa hyvien keikkojen kera.Jonas Hellborg,Nathan East,Dawe Weckl ynnä muita siellä ja yritin sinne järkkä reissuu mut on taas ittelä keikka sillon eikä viiti siirtää. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Niskamies 18.09.2004 09:29:22 | |
---|
Nyt ois EBS Bass&drum day ens kuun puolessa välissä stokiksessa hyvien keikkojen kera.Jonas Hellborg,Nathan East,Dawe Weckl ynnä muita siellä ja yritin sinne järkkä reissuu mut on taas ittelä keikka sillon eikä viiti siirtää. Kerroppa lisää. Missäs toi siis on? Meitsi on meshissä. |
Keny 18.09.2004 10:05:01 | |
---|
Kerroppa lisää. Missäs toi siis on? Fashion club tukholman keskustassa.Tosin voi olla vaikee saada lippuja.Ite oisin vippinä päässy ja pari frendii mukaan ja sehän täss nyppii ku ei pääse lähtee. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
hemmo 08.05.2005 21:31:25 | |
---|
Pitäisikö meidän virkistää tämä EBS-homma? Tapasimme Sam Otherin kanssa vahingossa ja epähuomiossa Puppe Strandbergin, joka odotti EBS-pomoa Senaatintorilla (nimi unohtui, sori). Sattumalta kaikilla oli EBS-kamoja. Johdatusta? Kenyllä olisi EBS:n promoroinaa (t-paitaa, lippistä, korttia ja tarraa). Pitäisi sopia joku miitti, missä hän pääsisi niistä eroon. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
pardy 08.05.2005 21:33:55 | |
---|
Pitäisi sopia joku miitti, missä hän pääsisi niistä eroon. Runkkausbileet? Siis ne sovitut sessiot, ei mitään kirjaimellisia runkkaustuokioita. ;) "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
hemmo 08.05.2005 21:50:42 | |
---|
Runkkausbileet? Siis ne sovitut sessiot, ei mitään kirjaimellisia runkkaustuokioita. ;) Tuota, en ole varma mummojen osallistumisesta niihin. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
pardy 08.05.2005 21:51:43 | |
---|
Tuota, en ole varma mummojen osallistumisesta niihin. No ei tarvikkaa, myö vaan nyysitään ne kamat. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Mosse 91 08.05.2005 22:12:40 | |
---|
Kun en viittis uutta keskustelua alottaa, niin kysympä siis täältä.. Elikkäs, saako nuita EBS:n kieliä täältä suomesta mistään? Kun porukka tuntuu niitä kehuvan, niin vois niitä kokeilla. |
pardy 08.05.2005 22:13:29 | |
---|
Kun en viittis uutta keskustelua alottaa, niin kysympä siis täältä.. Elikkäs, saako nuita EBS:n kieliä täältä suomesta mistään? Kun porukka tuntuu niitä kehuvan, niin vois niitä kokeilla. Soundatasta. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Wil-J 08.05.2005 22:26:38 | |
---|
Tuota, en ole varma mummojen osallistumisesta niihin. Pidetään erikseen Takkulassa sellanen sessio että te mumot hinaudutte sinne ja me halukkaat märkäkorvat saadaan tulla kans (tai mä ainakin, ei muista niin väliä) ja jaatte mulle roinaa? "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |
pardy 08.05.2005 22:27:27 | |
---|
Pidetään erikseen Takkulassa sellanen sessio että te mumot hinaudutte sinne ja me halukkaat märkäkorvat saadaan tulla kans (tai mä ainakin, ei muista niin väliä) ja jaatte mulle roinaa? Hehe, tai lähetätte vaan postissa ryönää kaikille halukkaille? :) "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Karlsson 09.05.2005 09:44:10 | |
---|
Hehe, tai lähetätte vaan postissa ryönää kaikille halukkaille? :) Ehei, pintsan syönti ja pnukkanojen ihmettely kuuluu olennaisesti toimintaan. "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
Keny 09.05.2005 09:56:07 | |
---|
EBS muuten julkasee syksyllä wah-spedun ja putkisärö-spedun. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
pardy 09.05.2005 09:57:14 | |
---|
EBS muuten julkasee syksyllä wah-spedun ja putkisärö-spedun. Aijuu, mieki tuosta oon lukenu, tuli spostiin jotain juttua aiheesta. Hauska päästä testaamaan. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Karlsson 09.05.2005 09:57:49 | |
---|
Aijuu, mieki tuosta oon lukenu, tuli spostiin jotain juttua aiheesta. Hauska päästä testaamaan. Mä kuulin suoraan Pupelta. Oonko sisäpiirisä? "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
hemmo 09.05.2005 09:59:32 | |
---|
Mä kuulin suoraan Pupelta. Oonko sisäpiirisä? Mie_olen_sisäpiiri. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |