calster 29.10.2008 12:24:14 | |
---|
Minkäslaisissa kuljetuskoteloissa jengi kuljettaa näitä MB-nuppeja? Kannettavan kantolaukku toimii täydellisesti ja vielä jää tilaa piuhoille ja muille pikkusälälle. Laukku: Targus. -> On halpa ja mukana tuli vaihtuvilla värivaloilla oleva hiiri. :) ..antaa mennä vaan ilman paniikkia... |
UncleFester 29.10.2008 14:33:30 | |
---|
Täytyy nyt erota klubista kun myin Jeff Berlin komboni poies. Olihan se hyvä vempele mutta päätin koittaa putkivermettä vaihteeksi ja nyt on Marshallin VBA-400 nuppi tulossa. Kaappina sille tulee toimimaan Mesa Boogien vanha 2x15 Roadready. Rock'n'roll ain't no riddle, man |
Kieppi 29.10.2008 15:47:53 | |
---|
Nyt lähti Pikku-Make Limited Edition tilaukseen, joten toivon mukaan pääsee huomenna liittymään klubiin :) Kalamies #10 >-)))>. Last.fm "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy." -Benjamin Franklin- |
Kieppi 30.10.2008 23:24:08 | |
---|
...ja liitytään. Nopsaa on Soundstoren palvelu. Pikaiset testisavut otin tuossa. Kevyt on, soundi perusterve. Niille filtterinamiskoille en oikeen yksistään keksinyt käyttöä äkkiseltään. Läppärilaukku pitänee käydä Verkkokaupasta hoitamassa. Kalamies #10 >-)))>. Last.fm "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy." -Benjamin Franklin- |
isomela 06.11.2008 22:55:46 | |
---|
Markku kuume vaivaa edelleen! Ampegin V4bh putkinupin ajattelin mahdollisesti jättää vähemmälle käytölle tai myydä ja hommata MB tilalle. Kehukaa ny Markbassia jos aihetta on. Olisiko siis tuollainen little mark II sopiva tommosen 4ohmisen peavey tvx 8x10- kaapin kanssa? |
Hulkster 07.11.2008 09:38:48 | |
---|
Markku kuume vaivaa edelleen! Ampegin V4bh putkinupin ajattelin mahdollisesti jättää vähemmälle käytölle tai myydä ja hommata MB tilalle. Kehukaa ny Markbassia jos aihetta on. Olisiko siis tuollainen little mark II sopiva tommosen 4ohmisen peavey tvx 8x10- kaapin kanssa? Luulisin että on. Itse soittelen Little mark II:lla ampegin 810:ä( 4Ohm) ja olen tyytyväinen. |
Kieppi 08.11.2008 20:58:17 | |
---|
Löytyipä kerrassaan oivallinen laukku Pikkumakelle. Verkkokauppa.com tuotenro 3391 sopii kuin nenä päähän. Kalamies #10 >-)))>. Last.fm "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy." -Benjamin Franklin- |
jars 08.11.2008 22:12:15 | |
---|
Olisiko siis tuollainen little mark II sopiva tommosen 4ohmisen peavey tvx 8x10- kaapin kanssa? Yhden keikan tein tuolla kattauksella, pelitti mielestäni hyvin. Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
d0rbeet1e 25.11.2008 22:31:27 (muokattu 26.11.2008 00:43:39) | |
---|
Löytyipä kerrassaan oivallinen laukku Pikkumakelle. Verkkokauppa.com tuotenro 3391 sopii kuin nenä päähän. Tuossahan on sisätilan korkeus 4,5cm, eikös pikkumarkku ole reilu 7 senttiä? Sitten asiaan: pienoinen kuume minullekin iskenyt! Onko Tampereella pikkumakekakkosta myyviä puljuja, että voisi käydä hypistelemässä? Entä olisikohan siitä kaveriksi luoja-ties-kuinka-vanhalle 4x12 marsulle? Luin että markusta saa korvikkeen ökykalliille SVT:lle kun tökkää VT bassin (mun BPDDI korvannee sen) väliin. Lisäksi mä treenaan kahdessa eri kaupungissa (ja keikkailen milloin missäkin), niin ei tarvitsisi sitten kahta nuppia pitää, tuota kun jaksaa roudailla junassakin. Täällä Treella on useampi treeniskin, joten mites on tuon traveler 102p:n kanssa, riittääkö se treeneissä ja viisikielisellä? *edit* vai olisikohan viiskielistäkin ajatellen tuo 151p parempi? |
calster 26.11.2008 21:28:35 | |
---|
Tuossahan on sisätilan korkeus 4,5cm, eikös pikkumarkku ole reilu 7 senttiä? Sitten asiaan: pienoinen kuume minullekin iskenyt! Onko Tampereella pikkumakekakkosta myyviä puljuja, että voisi käydä hypistelemässä? Entä olisikohan siitä kaveriksi luoja-ties-kuinka-vanhalle 4x12 marsulle? Luin että markusta saa korvikkeen ökykalliille SVT:lle kun tökkää VT bassin (mun BPDDI korvannee sen) väliin. Lisäksi mä treenaan kahdessa eri kaupungissa (ja keikkailen milloin missäkin), niin ei tarvitsisi sitten kahta nuppia pitää, tuota kun jaksaa roudailla junassakin. Täällä Treella on useampi treeniskin, joten mites on tuon traveler 102p:n kanssa, riittääkö se treeneissä ja viisikielisellä? *edit* vai olisikohan viiskielistäkin ajatellen tuo 151p parempi? Tampereella DLX:ssä oli viime viikolla ainakin Make2 ja kaappina alla oli 6x10(Make) ja ja.. joku Traveller kaappikin oli, en muista oliko 12" vai 15"... ..piis ..antaa mennä vaan ilman paniikkia... |
leksi-B 26.11.2008 22:03:05 | |
---|
Alkoi tuo markun 104HR -tai HF kaappi kiinnostaa. Mutta nyt en tiedä, haluaisinkohan refleksikaapin vai umpinaisen. Soittelen metallia drop D vireessä. Nuo kaapit kiinnostais sen takia kun niillä pystyy vetää aika matalaltaki 35Hz -20kHz ja lujaa, ja saisin vielä tuon omatekeleen 15"kaapin alle, niin johan jytäis. Kertokaapas kokemuksianne näistä. "Vanitas Vanitatum" |
Dropped C 26.11.2008 22:07:15 | |
---|
Eikös Makelta saa myös takaa portatun 4x10:n? Sehän olisi vähän niinkuin normaalin refluksikaapin ja umpinaisen välivaihtoehto? |
Kieppi 27.11.2008 00:13:33 | |
---|
Tuossahan on sisätilan korkeus 4,5cm, eikös pikkumarkku ole reilu 7 senttiä? No kas, niin näyttää tuoteinfon mukaan olevan. Kyllä se silti sinne hienosti mahtuu. Hymyilen samalla edellisen kirjoittajan "refluksikaapille". Aiheuttaako semmoinen närästystä? ;) Kalamies #10 >-)))>. Last.fm "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy." -Benjamin Franklin- |
Dropped C 27.11.2008 00:19:49 | |
---|
Vitsillähän minä... Tai kyllä ne ainakin Warren kaapeissa melki aiheuttivat närästystä. Ja kyllähän nuo refleksiaukot aina herättävät epäilyksiä mutaisesta ja humisevasta soundista noin lähtökohtaisesti. Ja siis omissa kaapeissa kyllä semmoiset vieläkin löytyy. |
UncleFester 27.11.2008 01:29:01 | |
---|
Täytyy nyt sanoa kun on vertailukohteita, että oma Markbassin Jeff Berlin kombo oli hieman humiseva. Eli takaa portattu 1x15 kombo oli kyseessä ja aika paljon sai alapäätä laskea että sai erottuvan ja selkeän saundin myös matalille taajuuksille. Soitin nelikielisellä normivireellä. Botneahan siitä lootasta löytyi mukavasti tosin. Rock'n'roll ain't no riddle, man |
Meegs86 27.11.2008 09:14:33 | |
---|
Sitten asiaan: pienoinen kuume minullekin iskenyt! Onko Tampereella pikkumakekakkosta myyviä puljuja, että voisi käydä hypistelemässä? Kun odottelet vähän aikaa, niin eiköhän mun pikkumakekakkonen kohta ilmesty torille :) Kun vaan keksii, minkä hankkii tilalle... "One step forward, two steps back..." |
d0rbeet1e 27.11.2008 10:03:28 | |
---|
Kun odottelet vähän aikaa, niin eiköhän mun pikkumakekakkonen kohta ilmesty torille :) Kun vaan keksii, minkä hankkii tilalle... Mikäs sun makessa sitten vikana kun eroon haluat? :( Mut joo, kyl noita on alkanut putkahteleen torille, ei vaan vielä sen hintaisia että mä ostaisin. Mut en mä kyllä kauaa ajatellut odottaakkaan, tänään deluxeen paukuttaan! |
Meegs86 27.11.2008 12:18:03 | |
---|
Mikäs sun makessa sitten vikana kun eroon haluat? :( Mut joo, kyl noita on alkanut putkahteleen torille, ei vaan vielä sen hintaisia että mä ostaisin. Mut en mä kyllä kauaa ajatellut odottaakkaan, tänään deluxeen paukuttaan! No ei mun mielestä laitteessa tarvitse mitään vikaa olla, että sen haluaa myydä. Saundikysymys lähinnä, kaipaan ehkä enemmän luonnetta nupin saundiin ilman purnukoitakin. Ja olihan tuossa juuri torilla myynnissä pikkumakekakkonen 500 eurolla, ton halvemmalla en usko niitä myytävänkään. Eiköhän se kolminumeroinen hinta Deluxessa ala kutosella... "One step forward, two steps back..." |
d0rbeet1e 27.11.2008 16:31:09 (muokattu 27.11.2008 16:31:44) | |
---|
Ja olihan tuossa juuri torilla myynnissä pikkumakekakkonen 500 eurolla, ton halvemmalla en usko niitä myytävänkään. Eiköhän se kolminumeroinen hinta Deluxessa ala kutosella... Joo ja netistä tilaamalla semmoinen olisi posteineen ~580e. Mun mielestä käytetyn hintaero uuteen verrattuna pitäisi olla paljon isompi, tyyliin 2/3 hintaa, kun ei ole kysymyksessä mikään harvinaisuus. No ei sen enää väliä nimittäin! Kävin Deluxessa äsken ja palasin Markbass kainalossani :)) Saanen siis liittyä klupiin. Ai niin, ja hinnasta sen verran että se oli hyvin lähellä tuota ranskalaisputiikin hintaa, ja vielä sain vähän kaupanpäällistä. mainio paikka tuo DLX! Paitsi että sain vain lisää kaasua sieltä Ampegin puoliranttiksen hankintaan >.< |
Meegs86 27.11.2008 18:40:53 (muokattu 27.11.2008 18:44:00) | |
---|
Joo ja netistä tilaamalla semmoinen olisi posteineen ~580e. Mun mielestä käytetyn hintaero uuteen verrattuna pitäisi olla paljon isompi, tyyliin 2/3 hintaa, kun ei ole kysymyksessä mikään harvinaisuus. No ei sen enää väliä nimittäin! Kävin Deluxessa äsken ja palasin Markbass kainalossani :)) Saanen siis liittyä klupiin. Ai niin, ja hinnasta sen verran että se oli hyvin lähellä tuota ranskalaisputiikin hintaa, ja vielä sain vähän kaupanpäällistä. mainio paikka tuo DLX! Paitsi että sain vain lisää kaasua sieltä Ampegin puoliranttiksen hankintaan >. Onneksi olkoon vaan uudesta lelusta, on kyllä kätevän kokoinen liikuteltava. Nyt vaan joku läppärilaukku sille. Mutta munsta tuo 2/3 * halvin-hinta-mikä-netistä-löytyy kaava ei ole täysin pätevä, itse käytän mieluummin 2/3 * ovh. Mutta makuasioita, kukin tarjoaa/pyytää sen verran, kun kokee mielekkääksi. Omia myyntihalujani kyllä hillitsee kummasti ajatus, että omasta LM2:sta ei haluta maksaa kuin n. 300e... "One step forward, two steps back..." |