kondensaattori 12.04.2008 19:08:32 | |
---|
Sen verran pitää olla eri mieltä, että työkaluina pitävinä arvostetaan nimenomaan sitä miten se on tehty, ja että se kestää isältä pojalle. Meinaan että ei työkalunkäyttäjää haittaa, jos laite on tehty pintaliitostekniikalla, mikäli se kuitenkin näyttää kestävän käyttöä. Ilmeisesti Markbasseista ei ole vielä kuulunut hajoamistarinoita, joten se kelpaa soittajille kestävyytensä puolesta. Siis, jos mä esimerkiksi pidän ampegini elämää nähneestä, karusta ja uljaasta ulkokuoresta, mutta en kuitenkaan ole juurikaan kiinnostunut siitä miten laite on rakennettu, niin tekeekö se musta kylmän työkalunkäyttäjän. No tekeekö häh? Häh? No tuskin sä sammalla lailla diggaisit siitä, mikäli sen kuoren alla olisikin hakkuri-markbass. Ja työkalunkäyttäjä siis arvostaa vain niitä käytännön ominaisuuksia ja raja on häilyvä eikä sun tarvi vittuuntua mun kommenteista. Miksei joku voi pitää myös markbassin vehkeitä taideteoksina? Kysymykseen on lähes mahdoton vastata, sillä se sisältää oletuksen, että kukaan ei voisi pitää Markbassin vehkeitä taideteoksena. Totta kai voi. Minä pidän. Mutta itse arvostan markbasseissa insinöörityötä, kun vanhoissa putkinupeissa sekä suunnittelua että käsityötä, jokaista nuppia kohtaan on osoitettu paljon henkilökohtaista huomiota rakennusvaiheessa. |
Basismi 14.04.2008 00:29:11 | |
---|
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
M.Hanski 14.04.2008 08:25:15 | |
---|
Pitäis lukea talkbassiä useammin, siellä on usein hyvää viihdettä. :) Eli etäisesti aiheeseen liittyen, Epifani varoittaa että jotkut vahvistimet polttaa kaappien elementtejä, tarkemmin erittelemättä. Talkbassissa homma meni heti siihen suuntaan että MB on kyseessä, mutta lopputulema taitaa olla että Epifanissa on vaan heikot elementit eikä firman jannut tajua vahvarien päälle. http://www.epifani.com/news_article.php?id=21 http://www.talkbass.com/forum/showthread.php?t=424728 Helpompaahan on osoittaa sormella muita kuin myöntää omat sössimisensä. |
J.Hollström 21.04.2008 23:49:28 | |
---|
Konkka-rikun äänenkannattaja |
okabass 22.04.2008 00:02:44 (muokattu 22.04.2008 00:19:02) | |
---|
Sisäkuivat II on voittanut jonkun pöllöjen äänestyksen: http://www.markbass.it/press.php?lingua=en&leggi=107 MOI Kiitokset oikein kopioinnista, pöllöi I. Ps. Miksi olet myymässä jazzia, jos se kerran on niin hyvä. Minä olen valinnut hyvän soittimen jo vuonna -89. Eikä siitä häviä nynanssit bändisoitossa. |
J.Hollström 22.04.2008 08:57:26 | |
---|
Minä olen valinnut hyvän soittimen jo vuonna -89. Eikä siitä häviä nynanssit bändisoitossa. Onneksi olkoon. Hieno homma että homma on hallussa. Kyllä siinä kelpaa topin tanssia ja vuodattaa hikeä parketille kun oka jyystää tahtia taustalla täydellisellä soundilla ja kamoilla. Konkka-rikun äänenkannattaja |
okabass 22.04.2008 11:52:50 | |
---|
Onneksi olkoon. Hieno homma että homma on hallussa. Kyllä siinä kelpaa topin tanssia ja vuodattaa hikeä parketille kun oka jyystää tahtia taustalla täydellisellä soundilla ja kamoilla. MOI Oletko sitä mieltä? Voi kiitos. Itse en ihan noin sanoisi, mutta kyllähän noiden seitkytäluvun puolivälin Venderin huttukeppien soundiin verrattuna varmasti minunkin jyystö kuulostaa siltä kuin taivaasta tulisi. |
J.Hollström 22.04.2008 12:00:09 | |
---|
MOI Oletko sitä mieltä? Voi kiitos. Itse en ihan noin sanoisi, mutta kyllähän noiden seitkytäluvun puolivälin Venderin huttukeppien soundiin verrattuna varmasti minunkin jyystö kuulostaa siltä kuin taivaasta tulisi. Sanos muuta. Ihme että noita joku vielä halajaa, ja hirvittävään hintaan vieläpä. PS: ei oo enää jatsii kaupan Konkka-rikun äänenkannattaja |
rmac 22.04.2008 14:27:12 (muokattu 23.04.2008 11:11:12) | |
---|
MOI Oletko sitä mieltä? Voi kiitos. Itse en ihan noin sanoisi, mutta kyllähän noiden seitkytäluvun puolivälin Venderin huttukeppien soundiin verrattuna varmasti minunkin jyystö kuulostaa siltä kuin taivaasta tulisi. 70-luvun, varsinki loppupuoli, soittimet Fenderiltä ovat kaikki melkeinpä roskaa, ja eik se firmaki menny lopullisesti kuralle siin 70-luvun lopuilla 80-luvun alussa? |
knet725 22.04.2008 17:47:21 | |
---|
70-luvun soittimet Fenderiltä ovat kaikki melkeinpä roskaa Niinkö on ? Olen kyllä törmännnyt muutamaan 70-luvun alun bassoon, jotka ovat olleet aivan loistobassoja, varsinkin presarit jostakin syystä. Näistä pyydetäänkin jo 4-5 tonnia tuolla vetten takana. Toki Fenderillä oli 70-luvun puolenvälin aikaan (jälkeen) synkkä meininki, mutta ylläoleva yleistys ei pidä paikkaansa. |
knet725 22.04.2008 17:50:19 | |
---|
70-luvun soittimet Fenderiltä ovat kaikki melkeinpä roskaa Jaa jaa, olisi pitänyt tutustua kirjoittajan omaankuvaan, niin olisi voinut olettaa kyseessä olevan itseironiaa bassoista päätellen ; ) |
absqua 22.04.2008 18:32:15 | |
---|
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
knet725 22.04.2008 20:23:09 | |
---|
Tuossa vanhan SVT:n sisä- ja ulkokuivia kiinnostuneille. Hieno laite Jep, hieno on, ja silleen hyväksi todettu, että sisuskalut pysyivät hyvinkin pitkään muuttumattomana, ei tarvinnut kehittää ; ). Btw, eikös tämä em. yksilö ollut Polakeissa myynnissä ? |
Tana 22.04.2008 21:52:24 | |
---|
Huuh, pe pääsen kokeilemaan Nosturin backlinen rantasaunaa. Sen jälkeen alan vängätä täällä, ellei ole tullut lukkoa. =) |
N_Bates 23.04.2008 09:12:39 | |
---|
Huuh, pe pääsen kokeilemaan Nosturin backlinen rantasaunaa. Sen jälkeen alan vängätä täällä, ellei ole tullut lukkoa. =) Kokeiltuasi rantasaunaa alat vänkäämään että markbassit ei kestä? Oikea meininki! |
Tana 23.04.2008 09:17:08 | |
---|
Kokeiltuasi rantasaunaa alat vänkäämään että markbassit ei kestä? Oikea meininki! Jep, varsinkin kun en ole ikinä Markbassia edes kuullut tai kokeillut. ;) |
Teijo K. 23.04.2008 09:19:28 | |
---|
Jep, varsinkin kun en ole ikinä Markbassia edes kuullut tai kokeillut. ;) No eiköhän se aiempienkin vänkääminen tapahdu ihan noitten sisäkuivien perusteella, että eiköhän jengiin pääse mukaan ihan mukavasti. |
Basismi 23.04.2008 09:28:31 (muokattu 23.04.2008 09:32:29) | |
---|
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Karlsson 23.04.2008 09:35:45 | |
---|
Onpa svt:ssä sekaiset johdotukset. Hoo! Rantis on vuoden kaappi! Ja joku jaksaa vielä innostua Rushistakin. "Yllättävästi" Wooten on taas pokaalisijoilla. ..but somehow, someway, I keep on coming with funky-ass shit. Like every single day. |
Teijo K. 23.04.2008 09:38:08 | |
---|
"Yllättävästi" Wooten on taas pokaalisijoilla. Onneksi ei ole sisäkuivia tarjolla. |