Aihe: Squier Vintage Modified Series bassot
1 2 3 4 5 6 7
2541
23.12.2009 10:55:43

monoculture:

Osaisko kukaan suositella kuulaampaa mikkiä tollaiseen?

Jos mikistä lähtee neljä piuhaa, niin sitten siihen voisi harkita rinnankytkentämahdollisuutta tai puolittamista.
Brik
23.12.2009 13:01:03
Barsa: Mitenkäs tuo vint. mod. Presari? http://www.thomann.de/fi/fender_sq_vintage_modified_precision.htm
Siitä ei ole vieläoikeastaan ollu puhe.. Jotenkin kiinnostaisi tuommoinen tilata paikalliseen liikkeeseen kokeiluun. Onko kokemuksia?

Ittellänin on ollut nyt vuoden ajan tuommonen koti - ja bändireenikäytössä. Varsin mukava hieman muriseva saundi. Suht bassovoittoinen perussaundi, mutta sopii mulle tommoseen perus rock-jyystöön. Kaula tosiaan on varsin siro presariksi. Kaiken lisäksi erittäin kevyt ja mukava soittaa. Itse tykkään ainakin. Hifiähän siitä ei saa sitten mitenkään.
fh
23.12.2009 18:07:21
Joskus vm jazzon omistaneena muistan studiosedän moittineen munattomia mikkejä... Itselle ne riitti kyllä, mutta äänittäjäsedälle ei. Ihan vaan offina!
Seppo ja se toinen Seppo
Dog Breath
24.12.2009 11:07:35
ekikoo:
Tän ketjun perusteella ok hinta ja ok laatu tapaavat tässä tuotteessa?
http://www.thomann.de/fi/fender_squier_vint_mod_jazz_nt.htm
Pari vuotta vaan on viimeisestä viestistä, millaisena soittimena tuota pidetään nykypäivänä? Tilaukseen todnäk lähtee hyvin pian, ellei sitten tule vastaan käytettynä... Huonosti vaan on torilla vastaavia...

Mulla on tollainen ollut jonkun puolisen vuotta, vasurina, ja kyllähän se kitaristin kotitarvebasson tehtävän on täyttänyt komeasti. Bassoista yleensä on allekirjoittaneella sen verran vähän kokemusta, etten arvaa tuon yleisemmin kommentoida. :)

Orkkiskielet olivat melkoista kuminauhaa, joten ne kannattanee ainakin vaihtaa, mutta muuten toi oli ihan täys peli sellaisenaan. Tallan tosin vaihdoin taannoin Gotoh 201:een, millä tuntui olevan myönteinen vaikutus sustainiin. Jos ei muuten niin psykoakustisella tasolla. Mitenkään välttämätön toimenpide ei olisi sekään ollut.
Shake some action
pehko
24.12.2009 19:55:06
kuka olikaan vaihtanu vintage jazziinsa warmothin kaulan? tietääkö/muistaako kukaan?
"Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen
josu76
27.12.2009 00:37:18
Näitten kirjoitusten perusteella aattelin maanantaina lähtee testaileen tota valkosta jazzarii. Oon soitellu kaverin Ibanez sr300 nyt vuoden verran, mutta kun herra myi sen pois ni toi jazzari vois olla hyvä vaihtoehto.
Ihan offtopic, Onko hyvä kotisoitto yhdistelmä, toi squierin jazz basso + Warwick Bluecab 60.1?
Muuten aattelin suosia Suomalaista, kun tuolla Power-soundista saa saman basson 10e kalliimmalla kun thomannin hinta, mut warwick on taas halvempi...kannattaa tsekata läpi...
josu76
28.12.2009 18:14:16
Valkonen jazzari hankittu. Loistava ääni. Kokelin paria muutakin bassoa, mut jotenki tää tuntu käten heti sopivalta ja heti toimi mun kans...
Ja eiku soittamaan...

http://i96.photobucket.com/albums/l193/perakyla/DSC014320.jpg
jukka490
29.12.2009 09:48:00
josu76: Valkonen jazzari hankittu. Loistava ääni. Kokelin paria muutakin bassoa, mut jotenki tää tuntu käten heti sopivalta ja heti toimi mun kans...
Ja eiku soittamaan...

http://i96.photobucket.com/albums/l193/perakyla/DSC014320.jpg

Tuo basso on Squierin Classic Vibe sarjaa, joka on kalliimpi kuin Vintage Modified sarja. Samasta sarjasta löytyy Classic Vibe Precision Bass '50s (minulla on tällainen) ja Classic Vibe Precision Bass '60s. Tilasin omani UK:sta Soundslive:ltä, oli halvempi kuin T-kaupassa. Suomessa kaikkien Classic Vibe sarjan bassojen hinta näyttää olevan noin 480 euroa.
josu76
29.12.2009 10:26:28
Power-soundista saa kyseisen basson hintaan 349€. Ei paha...
Ja soi todella hyvin ja pehmee saundi...
jaakonam
29.12.2009 13:18:55

josu76: Ihan offtopic, Onko hyvä kotisoitto yhdistelmä, toi squierin jazz basso + Warwick Bluecab 60.1?

Minulle on riittänyt vanhempaa Blue Cab -sarjaa oleva 30:kin mainiosti kotona.
"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)