ituvirtanen 13.05.2015 22:51:58 | |
---|
Guild Ashbory, punainen, ostin Kitarahuollosta Mechelininkadulta palajatsi, Statuksen kaula, Millbrookista hieno sunbursti jatsikoppa, EMG 40DC ja itserakennettu askelvaimennin (6 dB:n askelin) Modulus Graphite Quantum 5 SPi custom, vm. 1991, cocacolaa ja leppää, bartolinit, President Music Vigier Passion vm. 1988, punaviininpunainen ranskattareni, tämä suhde on intohimoinen, löysin Ranskasta MM 5 ul fl kaula (MS-music shop), upotettu jatsikoppaan, q-tunerin kirkas mikki, oma askelvaimennin Ibanez Affirma, loimuvaahteraa, Levytukku Ibanez Ashula, puukotettu 5-kieliseksi (3 nauhoilla, 2 ilman), DiMarzion puukuorinen mikki, Levytukku Ibanez kutonen puukotettu 5-kieliseksi, mahonkia, Levytukku Kramer Ferrington, pikkolokielillä, Mechelininkadun Musamaailmasta vanerikontra pietsolla Clevinger 5-kielinen sähkökontra, musta, MS-music shop Misa Tri-Bass + Alesis nano bass - tätä pitää opetella paljon |
blessed 14.05.2015 12:39:58 | |
---|
Melkein 10v mentiin samoilla bassoilla. Nyt kuitenkin alkukeväästä hommasin ensimmäisen nelikielisen ja tuo nauhallinen 5-kielinen AV jäi aivan ilman soittoa, joten se lähti kiertoon avustamaan kitarahankintoja (ja tulevaa bassovahvarihankintaa) Eli tällä hetkellä AV custom nauhaton varustettuna 5 kielellä ja Jackson JJ custom sitten nauhallisena ja nelikielisenä. |
12 kol 16.08.2015 22:34:37 | |
---|
Onkohan näitä mishään enään myynnissä "Fender jazz bass -62 vintage reissue" ja Sunburstina ? |
Basista 17.08.2015 12:28:33 | |
---|
AriaPro II SB-1000 vm. 1981. Huippukuntoinen, täysin virheetön. Ei kolhuja, naarmuja tms. Maallikko ei erottaisi onko basso uusi vai käytetty :-) |
okabass 18.08.2015 12:34:06 (muokattu 19.08.2015 01:43:57) | |
---|
Lisätty 7ender P Passo vuodelta -65. 5MAY65C, L52**8. Rungosta valitettavasti otettu alkuperäinen maali pois. Hyvä kaula. |
Serranidae 27.08.2015 14:57:34 | |
---|
Squier Affinity J-bass. Aloitin juuri soittamisen ja tämä on ensimmäinen bassoni. En ole edes koskenut mihinkään muuhun bassoon, joten en osaa vertailla kuinka hyvä tai huono soitin on kyseessä. |
Santukka 27.08.2015 15:31:00 | |
---|
Tällä hetkellä kaks japanian jazz bassoa. Fender 75RI ja 62RI US-versiot. Hyviä keihäitä, kuuskakkosella tullu soiteltua varmaan jo toistasataa keikkaa. |
mr_randomizer 28.08.2015 00:47:59 | |
---|
- Jussi Ala-Kuha 5-kielinen presari (ei ole tämän voittanutta tullut vastaan...) - Fender HW-1 J-bass badass-tallalla (mikit pitäisi vaihtaa, mihin?) - Epiphone El Capitan akkaribasso - Kokopuinen neuvostokontra Näillä on menty pitkään... |
Kosminen 29.08.2015 20:56:13 | |
---|
Mulla on vuosi sitten keväällä hommattu lyhytskaalainen Squierin Jaguar Bass, punainen väriltään, olisiko Candy Apple Red. Tämä on siis mun eka basso. Yksiä sessioita varten olin harjoitellut basson soittoa Harley Bentonin bassolla ja vetäissyt biisit narulle Amfisoundin lyhytskaalaisella lainabassolla. Pienikokoisena jätkänä tuntui hyvältä ajatukselta aloittaa soittohommat lyhytskaalaisella. Kullakselta Oulusta valitsin tuon basson kahdesta samanlaisesta yksilöstä. Hopeasparkleinen väritys olisi kiinnostanut, mutta kun palvelu pelasi ja basso tuntui hyvältä kädessä niin kelpuutin tämän. Tällä on sitten vedelty menemään rokkihommia. Pari kertaa säädätin bassoa räminän vuoksi melko uutena ja tänä kesänä äänityshommien alla vaihdoin kielet ja säädin intonaatiot itse. Sinänsä tässä on kyllä hintaluokastaan basso minun makuuni. Montaa bassoa en oo kokeillutkaan, mutta omaa silmää miellyttää tämän ohella Fenderin Mustang-bassot ja vanhat Mosrite-bassot. Joskus olisi varmaan syytä antaa pitkäkaulaisemmillekin bassoille mahdollisuus, mutta onhan tuommoinen ainakin melko persoonallinen soittopeli. Unplugged-keikkoja varten tuli tänä keväänä tilata Aron Soittimen nettikaupasta melko spontaanisti Ibanezin akkaribasso 32" skaalalla. Tällä on ollut mukava soitella nuo akkarikeikat, sopii meininkiin sähköbassoa paremmin. Hieno ja kelpo vehje tämäkin. "Pöntöllä istuessa, kahden paskan erotessa, ystäväni ainoan viemäriin hukutan." - Ahtopaine: Kolo
Kalamies #16 >-)))> |
timo TT 12.11.2015 15:10:13 | |
---|
Kummallinen tikku; Gibson 20/20 - mutta hyvä ! |
kojones 12.11.2015 17:52:59 | |
---|
-musta passo PM-mikityksellä -punainen nauhaton jasso lipstickeillä -vihreä 5-kielinen |
nappo 12.11.2015 21:50:59 | |
---|
Pientä muutosta on tullut. Ritsoista hankkiuduttu eroon ja hyvät jätetty: Fernandes Power Bass Precision 1977 Fender Precision 1978 Squier JV Precision 1983 G&L SB-1 1987 Fender Jazz Bass 2001 Vahvasti näyttää Presari olevan se ygönen. Jazzi lähtee kohta myyntiin, ei tunnu olevan käyttöä. Liekkipipoilta uusi LP ulkona! http://www.youtube.com/watch?v=cEReNQv2t18 |
hiekkavalas 04.12.2015 05:55:13 | |
---|
Iban SR300 ja SR805 sr300 on ihan kelpo halvemman pään vekotin, mutta on alkanut hitusen tympimään tuo ibojen Mnetissä tituleerattu "tulitikkukaula", kun on vitosen kaulaan totutellut. |
Nieby 04.12.2015 19:27:33 | |
---|
Tulipahan ostettua pienen veikkausvoiton saattelemana aivan huvikseen Harley Bentonin JB-40 nauhaton. Ostin ihan vaan sen takia että tälläisessä tuppukylässä kuin Lappeenranta, ei ole koskaan tullut nauhatonta bassoa vastaan mitä pääsisi testaamaan. Ite en ole koskaan ollut ns. halpiskamojen kannattaja, mutta täytyy myöntää että kyllä se vehje on jokaisen 149:n euron arvoinen. :D Kyllä se ihan soitettava peli on kotioloissa, pimeessä kuulokkeisiin soittaessa. Ovet tiukasti lukossa ettei kukaan näe. |
Funkånaut 04.12.2015 21:13:12 (muokattu 04.12.2015 21:33:25) | |
---|
Tällä hetkellä rintsat ovat - Japanilainen Asaman presari (varmaankin 80-luvun alusta, jälkiasennetuilla Teslan mikeillä) - Ibanez AXB50 lavaton kasarihirmu vuosimallia 1985 - Harley Bentonin akustinen nauhaton Kahdesta ylemmästä kuva. https://muusikoiden.net/dyn/users/141116.jpgit`s not hard from Albert very simple music but English media is strong talent is Albert real star and musical nero - timaro60 (YouTube) |
Grugi 05.12.2015 17:09:22 (muokattu 05.12.2015 17:09:52) | |
---|
Tänään tarttui mukaan Fender Classic 70`s Jazz basso. Erinomainen soitin ei siitä mihinkään pääse. Totaalisen erilainen kuin tuo mun Ibanez SRFF805 The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
pehko 05.12.2015 23:17:22 (muokattu 05.12.2015 23:33:00) | |
---|
oon postannu tänne joskus aikasemminkin mut en tunutnu löytävän ko. kirjotusta. Luultavasti on sen jälkeen kamat vaihtunukkin. Yamaha RBX374 Heavily Modified Yamaha TRBX504 (ilman etusta ja Bartolinin mikeillä) Palapeli PJ. https://muusikoiden.net/dyn/users/136001.jpg (TRBX alkuperäisessä moottorissaan) "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
JudeJude 06.12.2015 20:27:08 | |
---|
Mulla on tällä hetkellä kaksi bassoa. Ensimmäinen on mun pääsoitin, Jay Haide -pajan Panormo L'ancienne -mallinen kontra. Ostin sen puolitoista vuotta sitten, oon ensimmäinen omistaja, ja vieläkin muistan olla melkein joka päivä kiitollinen vanhemmilleni että he takasivat lainan jolla sain basson hankittua. Ei ole tulleet soittimen rajat vastaan vielä, eikä ehkä tulekaan. Jousi pitäisi laittaa vaihtoon, apurahahakemus on taas menossa. Toinen on ESP GrassRoots-sarjan presari. Mulla oli sellainen jo kerran, joskus viisi vuotta sitten, mutta myin sen rahapulassa pois. Kaduin heti. Tämän yksilön ostin pari vuotta sitten ja on se vaan just sellainen kuin mä haluan. Jonkinsortin tujakka pikkusyna olisi vielä tarpeen, että lähtisi bilekeikoilla brunomarssit oikeilla saundeilla. Mutta sitten onkin ehkä loppuelämän bassot siinä. "Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta
http://soundcloud.com/hohka |
JK 13.12.2015 21:31:58 (muokattu 13.12.2015 21:32:25) | |
---|
Nykyisellään Fender Roscoe Beck IV - todella laaja soundipalettii, sopii omiin käsiin loistavasti Rickenbacker 4003 FG - must have Kala U-bass - loistava fiilistelypeli, joka on samalla kuitenkin ihan täysiverinen soitin Muutama keikkakin on tullut vedettyä, basso jonka kaikki sitä kokeilleet haluaisivat omia itselleen Juuei. |
Räbbänä 15.12.2015 07:40:25 | |
---|
"Älä yritä. Muista verenpaine. Räbsä on valonnopeus+1, -280 celsiusta, ikiliikkuja, töissäkäyvä mustalainen, oman kyynärpäänsä nuolia, aikamatkustaja joka ampuu isoisänsä.
Yks vitun paradoksi." - Traditional |