balzary 02.02.2005 12:41:06 | |
---|
alkuperäiseen aiheeseen palaten, eipä mitään mielettömiä summia ole mennyt. kaksi ensimmäistä bassoa olivat uusia, kaikki muu vähänkin isompi on ostettu käytettynä ja myydessä on saanu suunnilleen saman takasin. kamat tietty kiertää suht rapiaa tahtia (paitti ihq-neuser), mutta rahasumma mikä on kiinni näyttäs pysyvän about 1500-2000 euron luokilla koko ajan. nyt taas viikonlopun äänitysten jälkeen ei tee mieli uutta bassoa ja eilisten reenien perusteella vois vedellä di-boksilla linjaan. saa nähä mitä ens viikolla, putkinuppi ehkä. |
Teijo K. 02.02.2005 13:04:48 | |
---|
a) se tietää tai arvaa jo lahjansa laadun b) ei ole rahaa c) osaan kyllä kunnostaa niitä d)Minä olen myös käytettävissä kunnostustyövoimana jos mikäli tarvitsee. |
Karlsson 02.02.2005 13:06:12 (muokattu 02.02.2005 13:06:40) | |
---|
d)Minä olen myös käytettävissä kunnostustyövoimana jos mikäli tarvitsee. e) mä syön pitsaa "Aika tekee musiikille, kuten nauta tekee ruoholle. Suodattaa paskan, jäljelle jää pihvi." -Ekman |
absqua 02.02.2005 13:07:11 | |
---|
f) osallistun jokeriarvontaan Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
lug 02.02.2005 13:11:04 | |
---|
Varastin basson ja pari efektiä henkilöltä joka puukotti lähiomaistani. Vahvistin puuttuu vielä. Halvalla olen päässyt. Samsungin maksuton tukinumero 0800-118001 |
Karlsson 02.02.2005 13:14:24 | |
---|
Varastin basson ja pari efektiä henkilöltä joka puukotti lähiomaistani. Vahvistin puuttuu vielä. Halvalla olen päässyt. Juuh, mitäs se pikku puukotus nyt on hinnaksi... "Aika tekee musiikille, kuten nauta tekee ruoholle. Suodattaa paskan, jäljelle jää pihvi." -Ekman |
hemmo 02.02.2005 13:14:27 | |
---|
f) osallistun jokeriarvontaan Pling! Nimin. Absqua on voittanut arvonnassa hienon vintage phaserin. Momster-hemmo! |
Karlsson 02.02.2005 13:14:59 | |
---|
Pling! Nimin. Absqua on voittanut arvonnassa hienon vintage phaserin. oooh, nyt tuli visio! Ritsa-bingo! Tämmöne mega-meatiin! "Aika tekee musiikille, kuten nauta tekee ruoholle. Suodattaa paskan, jäljelle jää pihvi." -Ekman |
hemmo 02.02.2005 13:16:56 | |
---|
oooh, nyt tuli visio! Ritsa-bingo! Tämmöne mega-meatiin! Joo, laitetaan se sun Beckki pääpalkinnoksi. ;-= Momster-hemmo! |
Karlsson 02.02.2005 13:19:40 | |
---|
Joo, laitetaan se sun Beckki pääpalkinnoksi. ;-= Juuh, lohdutuspalkintona Hani, sitte. "Aika tekee musiikille, kuten nauta tekee ruoholle. Suodattaa paskan, jäljelle jää pihvi." -Ekman |
Keny 02.02.2005 13:37:30 | |
---|
Mitä tääl tapahtuu...? Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karlsson 02.02.2005 13:38:30 | |
---|
Mitä tääl tapahtuu...? No entiä, mut jossää ny skulaisit tähä väliin bassosoolon, nii saadaan toi esirippu alas. "Aika tekee musiikille, kuten nauta tekee ruoholle. Suodattaa paskan, jäljelle jää pihvi." -Ekman |
pardy 02.02.2005 13:40:46 | |
---|
No entiä, mut jossää ny skulaisit tähä väliin bassosoolon, nii saadaan toi esirippu alas. Te ootte ihan pimeitä. :) Ainii, tehä ootteki mummoja. Sori. Basisti. |
saikkpe 02.02.2005 13:54:14 | |
---|
No niin, back to the point. Eli leikki leikkinä ja pylly pois tyynyltä. Kamoihin ei ole uponnut tarpeeksi, koska gas vaivaa jatkuvasti. Nytkin on harkinnassa tuo Fenderin uusi etunen, kunhan vaan saavat sen kauppoihin. Sen jälkeen saatan harkita tuntien ottamista. Jos vaikka oppisin soittamaan. Edes vähän. saikkpe |
Ylläri 02.02.2005 15:31:19 | |
---|
Sen jälkeen saatan harkita tuntien ottamista. Jos vaikka oppisin soittamaan. Edes vähän. Turhaa elvistelyä, sanon minä. Ei sun soittoa kukaan huomaa, kun kaikki ihailevat vaan sun kamojasi. Jano!
-Pave Maijanen |
hemmo 02.02.2005 15:38:19 | |
---|
Turhaa elvistelyä, sanon minä. Ei sun soittoa kukaan huomaa, kun kaikki ihailevat vaan sun kamojasi. Niinhän se Migekin sanoi Hesarin viikkoliitteessä: ei se basso kuitenkaan mihinkään kuulu, mutta ei se mitään. Siksiköhän niitä rantasaunoja ja -kiukaita sekä hopean- ja lehmänvärisiä bassoja hankitaan? Momster-hemmo! |
Ylläri 02.02.2005 16:20:04 | |
---|
No lehmäbasso ainakin on ihan ehdan, sataprosenttisen lapsellisen huomionkipeyden tulosta. Meillä on rumpalin kanssa aina ollut pieni mutta totinen kisailu siitä, kumpi kerää paremmin yleisön huomion. MUUn ansiosta olen tällä hetkellä johdossa, mutta eiköhän siellä sairaassa mielessä kehitellä jo melkoisia rakennelmia rumpukioskin koristukseksi... Jano!
-Pave Maijanen |
chief 02.02.2005 16:55:50 | |
---|
No lehmäbasso ainakin on ihan ehdan, sataprosenttisen lapsellisen huomionkipeyden tulosta. Meillä on rumpalin kanssa aina ollut pieni mutta totinen kisailu siitä, kumpi kerää paremmin yleisön huomion. MUUn ansiosta olen tällä hetkellä johdossa, mutta eiköhän siellä sairaassa mielessä kehitellä jo melkoisia rakennelmia rumpukioskin koristukseksi... Uskoisin enemmän huomiota herättävän kuitenkin sen, että lehmäkankaalla hienosti koristeltu basso on se ainoa, vaikkakin varsin tärkeä, asuste joka keikkamatkalle muistui mukaan ottaa? Häh? |
juici 05.02.2005 20:51:15 | |
---|
Vahvari: 320e Basso & kassi: 300e Särö: 70e Elikkäs noin 700e. Ja kieliinhän minä en investoi ennen kuin ne menevät poikki... "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |