Aihe: Gallien-Krueger Backline
1 2 3 4 5 6
zoup
11.05.2005 17:00:16
Jälleen kerran nostan kissan pöydälle ja kysyn onko kenelläkään kokemusta ko. laitteista? Ainakin nuppi Backline 600 vaikuttaa edulliselta ja monipuoliselta, onko soundi sitten ihan torso? Vaikkapa soitettuna Backlinen 2*10-setin läpi. Hinta ei T-kaupassa ainakaan päätä huimaa. Infotkaa kokemuksista, Kiitos!
Ja taikuri hämmästyy itsekin!
poppamies
11.05.2005 21:27:04

Jälleen kerran nostan kissan pöydälle ja kysyn onko kenelläkään kokemusta ko. laitteista? ...

Ei vielä mutta olen sellaisen tilannut Thomannilta. Myyvät pelkää eioota vielä mutta nupin pitäisi tulla tämän kuun lopulla ja sitten ollaan viisaampia. Minulla ei ole minkäänlaisia epäilyksiä etteikö olisi samaa luokkaa kun muut GK'n vehkeet mutta katsotaan parinviikon päästä.
Myytävänä 300W Fenderin nuppi! MYYTY!
zoup
13.05.2005 14:59:05
Rohkea rokan syö! Niin, kyllähän se niin halpa on että melkeinpä sokkona sen vois ostaa. Mutta jos se on vielä hyvä niin...even better! En tiiä saako siitä mitään kuvaa jos pistät sillä 600:lla kamaa purkkiin, mutta kuitenkin...laita käyttökokemusta taululle. On varmaan meinaan aika monia basisteja, joita kyseinen malli/merkki kiinnostaa. Ei kai se Fleakaan GK:lla vetäis jos se huono ois! :)
Ja taikuri hämmästyy itsekin!
poppamies
06.06.2005 09:57:43

Hain juuri Backline 600 postista. En ole vielä päässyt kokeilemaan. Näppärän kokoinen, tiukka paketti ja potikoissa on tuollainen jämäkkä tunne :)
Lauantaina nuppi saa tulikasteensa. Ulkokeikka merenrannassa. Pääsen todennäköisesti luukuttamaan 1x15"(pahvikartio)+ 4x10"(alumiini)kaapeilla. Palataan viimeistään keikan jälkeen tuntoihin tuon vehkeen suhteen. Jos ei miellytä niin nakkaan sen pohjanlahteen.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu
hemmo
06.06.2005 10:09:46

Jos ei miellytä niin nakkaan sen pohjanlahteen.

Elä veikkonen. Kyl myö se halavalla ostetaan....
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
Teijo K.
06.06.2005 10:31:13

Elä veikkonen. Kyl myö se halavalla ostetaan....

Heh, siinähän menisi keikan lopettava riehakas "hendrixmäinen" finaali pieleen. Sensijaan että basisti nakkaisi vaffarin jordaniin ja huutaisi että "encorea ei sitten tule" hän hiipisikin takavasemmalle tekemään pisnestä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
hemmo
06.06.2005 10:34:50

Heh, siinähän menisi keikan lopettava riehakas "hendrixmäinen" finaali pieleen. Sensijaan että basisti nakkaisi vaffarin jordaniin ja huutaisi että "encorea ei sitten tule" hän hiipisikin takavasemmalle tekemään pisnestä.

Tai sitten mun pitää selvittää se keikkapaikka, hommata sukelluskamat ja olla kytiksellä, kun ilmainen nuppi lentää kohti.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
balzary
06.06.2005 10:35:42

Tai sitten mun pitää selvittää se keikkapaikka, hommata sukelluskamat ja olla kytiksellä, kun ilmainen nuppi lentää kohti.

kommentoit ensin äänekkäästi koko keikan bassokamojen paskaa soundia.
Bob - not war!
JR/Rajah
23.08.2005 08:38:20
Onko kokemuksia noista Backlinen kaapeista? Vähän houkkuttelee noi 2 x 10 ja 1 x 15 kaapit.
http://www.kuritushuone.info
dropD
26.08.2005 14:40:43

Onko kokemuksia noista Backlinen kaapeista? Vähän houkkuttelee noi 2 x 10 ja 1 x 15 kaapit.

Tänään laitoin 2x10:n tilaukseen. Kerrotaan kokemuksia kun kaappi saapuu. backline 600 nupin otin samalla. Toiminee ainakin paremmin kuin nykyinen marsun 65W kombo - toivottavasti.

Tuo 2x10 on houkutellut pidemmän aikaa, kun olen halunnut kitarallekin jotain roudausystävällisempää kaappia.
Meegs86
28.08.2005 17:50:28

Olen tapellut bassokamojen ostoaikeiden kanssa jo kuukausikaupalla, kun ei vaan keksi minkälaisen stackin hommaisi, joten suuren ahdistuksen vallassa olen kaavaillut päättäväni mietiskelyn ostamalla kaksi Backline 4x10 kaappia. Olisivat ainakin molemmat samoilla tehonkestoilla ja ohmi-luvulla. Ja kai ne potkivat siinä missä 1x15 + 4x10 settikin. Ja kellään siis ei vieläkään ollut kokemusta noista kaapeista...?
"Tykkään alapäästä"
dropD
09.09.2005 11:28:36

Eilen tuli Backline 600 nuppi ja 2x10 kaappi postissa. Päällisin puolin vaikuttavat todella näppäriltä laitteilta. Nuppi on kyllä todella kätevän kokoinen. Aika täpinöissäni noita käpistelin. Toivottavasti ehtii viikonloppuna kämpälle kokeilemaan. Näköjään vaan ei kuulu enää jalkakytkin pakettiin mukaan. Harmi kun ei ajoissa huomannut. Olisi voinut samalla tilata. Lisää kokemuksia kun pääsee kunnolla soittamaan.
pasikaikkonen
12.09.2005 18:24:53

Tzäp !

jokos sitä ollaan testailtu ???
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!!
dropD
13.09.2005 08:06:21

jokos sitä ollaan testailtu ???

Kotona kyllä. Tänään olisi vuorossa treenikämppätestaus. Soundit on OK sekä puhtana että säröllä. Tänään selviää miten hönkä riittää. Nupissa varmaan piisaa, mutta kaappi on vielä vähän arvoitus. Saahan siihen myöhemmin hankittua toisen 2x10:n tai vaikka 4x10:n kaveriksi jollei potku riitä.
LaeLea
13.09.2005 10:24:52
Mitenkäs se särökanava? Siitä ei oo oikeen löytynyt mitään järkevää kommenttia... Kuulostaako se edes etäisesti siltä että sitä voi käyttää?
pardy
13.09.2005 10:40:44

Mitenkäs se särökanava? Siitä ei oo oikeen löytynyt mitään järkevää kommenttia... Kuulostaako se edes etäisesti siltä että sitä voi käyttää?

Poppis taisi jossain muussa ketjussa joskus sanoa että aika turha mielestänsä toi särö. En nyt kummemmin muista, mutta kommentoinee asiaa tähän ketjuun jos sattuu huomaamaan.
balzary
13.09.2005 10:42:19

Poppis taisi jossain muussa ketjussa joskus sanoa että aika turha mielestänsä toi särö. En nyt kummemmin muista, mutta kommentoinee asiaa tähän ketjuun jos sattuu huomaamaan.

Särökanava on siinä enemmän moderneja surinoita varten. Pienet putkirosot saa A-kanavaa ruttaamalla. Mullahan oli asiaan liittyen joskus jaossa soundiklippejä, RBP 2001 etuasteen toimintaperiaatteet pätee varmaan suht samalla lailla backline-nuppiinkin.
LaeLea
13.09.2005 11:11:00
Ainoa poppamiehen backline-särökommentti minkä tiedän oli siinä "kitaristi omalle tontilleen"-ketjussa. Särökanava oli kuulemma saanut kitaristin hiljaiseksi, että taitaa sille ainakin yksi käyttö löytyä...
balzary
13.09.2005 12:04:27 (muokattu 13.09.2005 12:05:11)

tossa joskus rbp etuasteella äänittämäni pätkä särökanavaa. säädöt on etuasteen ohjekirjan ehdotuksen mukaiset nimellä "insane gain"

http://www.kolumbus.fi/ari.keinanen/insane%20gain.mp3

e: toi värkki on kyllä todella monipuolinen, joten siitä lähtee suht monenlaista surinaa ja pörinää tarpeen mukaan. säätämisen opettelua se kyllä vaatii.
Yövieras
13.09.2005 17:02:52
Mulla on ollut vaikeuksia saada riittävää voluumea, kun backline 600:a ajelen behrinkun 2*10" kaapin läpi. Pääte tahtoo klipata koko ajan, tai sit kaappi sanoo pröööööt. Mutta kun laitan basson efektipaluuseen ni alkaa jo lahkeet lepattamaan(vertauskuvallisesti). Erityisesti Opl mm2:lla oli tuota ongelmaa. Sit kun sen -10dB napin laittaa pohjaan joutuu masteria kääntämään kaakkoon asti. Pitäis hommata lisää kartiopinta-alaa tai parempi/isompi kaappi. Mutta kun sen etusen olen ohittanut on kaikki hyvää...
"Baali on värisokee, nussii läpi sateenkaaren"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)