Aihe: Halpaa pikkuvahvaria levytukusta?
1
Niskamies
29.04.2005 21:40:10 (muokattu 29.04.2005 21:40:27)
Mun mutsi opettaa peruskoulussa musiikkia, ja sinne olisi nyt tarkoitus hommata kamaa. Rummut ja basso ja muuta sälää hommataan Levytukusta, joten myydäänkö siellä jotain pätevää pikkuvahvaria bassolle? Hinta siinä n. 100-150 euroa? Voisi samaan kasaan ostaa niin tulisi vähemmän häsläystä.
Meitsi on meshissä.
Teijo K.
29.04.2005 22:10:23

Mun mutsi opettaa peruskoulussa musiikkia, ja sinne olisi nyt tarkoitus hommata kamaa. Rummut ja basso ja muuta sälää hommataan Levytukusta, joten myydäänkö siellä jotain pätevää pikkuvahvaria bassolle? Hinta siinä n. 100-150 euroa? Voisi samaan kasaan ostaa niin tulisi vähemmän häsläystä.

http://www.levytukku.fi/kehyslaneyrichterbass.htm

Nuo Laneyt oli muistaakseni kohtuuhinnoissa. Eivät tietenkään taas suomalaiseen tyyliin suostu paljastamaan netissä hintaa.

Ärsyttää muuten suunnattomasta kun näkee tuon "pyydä tarjous" -tekstin nettisivulla. Heti tulee fiilis että tuolta en osta ainakaan mitään. Niinkuin yrittäisivät jotenkin huijata. "Sinun hintasi on"... Pitäköön tunkkinsa.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Kieppi
30.04.2005 14:08:22
Ibanezin Sound Wave -sarjan 12-tuumaisella (+pilli) 65w combolla olen soittanut aika paljonkin. Voin kyllä suositella, soundi on munsta hyvä.

Hintakin asettunee noille tienoille varmaankin.
Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Demo on viimeinkin valmis!
Zarmo
30.04.2005 14:46:46

Se semmonen pieni Behringeri on ihan käypä peli. Siis jos ei tartte kovaa kuulua. Sellasella oon reeneissä soitellu.
Lukekaa runoutta
"Mitä isompi kotelo, sitä isompi soitin"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)