Aihe: Trace Elliotin maahantuonti
1
Jani The Rock
28.12.2004 12:09:23

Mikäs ton hommelin kanssa on tilanne? Onko Tracella tällä hetkellä maahantuojaa ollenkaan?
The road never ends for me, kid.
M.Hanski
28.12.2004 12:24:16
Gibson osti Trace Elliotin 90-luvun puolivälin tietämillä ja ajoi brändin alas. Tracen bassokamoja liikkuu kyllä jonkun verran käytettynä, mutta valmistus on lopetettu.
Jani The Rock
28.12.2004 12:26:57

Gibson osti Trace Elliotin 90-luvun puolivälin tietämillä ja ajoi brändin alas. Tracen bassokamoja liikkuu kyllä jonkun verran käytettynä, mutta valmistus on lopetettu.

No voi vitun Gibson minkä teki.
M.Hanski
28.12.2004 12:33:54
No voi vitun Gibson minkä teki.

Sanos muuta. Onko sulla huoltohuolia vai oletko ostoaikeissa?
Jani The Rock
28.12.2004 12:40:20 (muokattu 28.12.2004 12:40:35)

Sanos muuta. Onko sulla huoltohuolia vai oletko ostoaikeissa?

No tässä on nyt se tilanne että mä olen siirtymässä kitarasta yhä enenevässä määrin takas bassoon. Ja olis ollut tarvis hyvälle kaks kertaa kymppi -combolle, jossa olis riittävästi tehoja. Tykkään tosta konfiguraatiosta enemmän kun yhdestä viistoistasesta, ja nuppi plus kaappi -systeemeihin ei viittis lähteä. Tracen vehkeistä mulla on ollut aina hyvä kuva ja kun olen testaillut, olen tykännyt. Ehkä mä koitan sitten käytettynä hakea, tai rupsuttelen vaan menemään tolla vanhalla Laneylla.
Typhus
28.12.2004 13:34:30
siis eikö into luthman tuo trace elliotteja suomeen vielä?
jepapeppis!
Karlsson
28.12.2004 13:38:58
Mitäs mä oon käsittäny taas väärin vai onko niin että Tracen porukka pyörittää Ashdownia nykyään?
Sam other menee musaliikkeeseen kattoon passoja. Myyjä näyttää kondraa ja poistuu hetkeks. Sit tulee takas ja ihmettelee: "mitä itua sä nyt teet". Sam istuu päällä ja ihmettelee: "missäs ne perunat on?" -Jussiohman
pardy
28.12.2004 13:51:43

Mitäs mä oon käsittäny taas väärin vai onko niin että Tracen porukka pyörittää Ashdownia nykyään?

Nii'i, mutta eihän se silti Trace Elliott enää ole, vai kuinka?
Joo. Ei siinä.
Karlsson
28.12.2004 13:52:19
Nii'i, mutta eihän se silti Trace Elliott enää ole, vai kuinka?

Eipä ole ei. Mutta lähin vastaava, eh?
Sam other menee musaliikkeeseen kattoon passoja. Myyjä näyttää kondraa ja poistuu hetkeks. Sit tulee takas ja ihmettelee: "mitä itua sä nyt teet". Sam istuu päällä ja ihmettelee: "missäs ne perunat on?" -Jussiohman
Jani The Rock
28.12.2004 14:00:34

Eipä ole ei. Mutta lähin vastaava, eh?

No Ashdownin vois tsekata kyllä. Melkein kaikki muut onkin jo tsekattu. EBS ois kova, mutta se kirpasee jo aikas lailla tuolla lompakossa.
Charger
28.12.2004 15:21:21
Mulla on Ashdownin kahdella kymppituumaisella varustettu MAG -sarjan combo. Tehoa piisaa (300W) enemmän kuin tarpeeksi ja hyvin potkii. Kandee kokeilla.
Cornflake
28.12.2004 15:23:56
Huttusella on wanhoja kunnon Traceja hyllyssä. Komboista en tiedä mutta nuppi tai pari siellä lymyää. Odottaa ottajaansa.

Mulla on itsellä T-E:n 300W kombo 15" elementillä ja hyvä peli on. Sellainen perus Trace, kaikin puolin.
Lick my lovepump! Redbound
M.Hanski
28.12.2004 16:18:18
Saksan ja UK:n eBayssa liikkuu myös melko tasaiseen tahtiin Tracen kamoja.
Niskamies
29.12.2004 11:29:53
Tsekkaa Ashdownin ABM 2x10" kombo, se on hyvä peli. Absqualla:kin oli ennen moinen, hän voinee suositella vehjettä.
Meitsi on meshissä.
Jani The Rock
29.12.2004 12:09:03

Tsekkaa Ashdownin ABM 2x10" kombo, se on hyvä peli. Absqualla:kin oli ennen moinen, hän voinee suositella vehjettä.

Vois hyvin koeajaa. Mutta mä hain ton vanhan Laneyni eilen kämpältä himaan ja soitella jumpsuttelin sen kautta koko ehtoopuolen, ja ihan ookoolta sekin kuulosti. Kait mä pitäydyn siinä. Ja joka tapauksessa oman basson hankinta on nyt etusijalla, ettei tartte koko ajan olla avokin beisin armoilla.
M.Hanski
29.12.2004 16:46:11
Vois hyvin koeajaa. Mutta mä hain ton vanhan Laneyni eilen kämpältä himaan ja soitella jumpsuttelin sen kautta koko ehtoopuolen, ja ihan ookoolta sekin kuulosti. Kait mä pitäydyn siinä. Ja joka tapauksessa oman basson hankinta on nyt etusijalla, ettei tartte koko ajan olla avokin beisin armoilla.

Mikä Laneyn höökämööpeli sulla muuten on?
Jani The Rock
29.12.2004 17:11:34

Mikä Laneyn höökämööpeli sulla muuten on?

RBW 300. Oikea ikiliikkuja. Tuntuu olevan pomminkestävä laite, on se ollut sen verran monessa mukana. Puolet siitä omistaa kyllä puoliso, eli ei ole kokonaan mun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)