Aihe: Mikä ihme? (telebass)
1
VÄKIPÄÄ
08.11.2004 19:50:06
Katselin tuossa Panteran kotivideoita ja parissa pätkässä Rex soitti bassoa johon ihastuin heti. Eli telecaster (kitara, ei se telebass) body, 5 kieltä ja telestä tuttu lapa mutta reverse! Tietääkö kukaan onko tuo joku käsintehty yksittäiskappale vai sarjatuotantomalli ja miltä valmistajalta?

Google ei tehnyt minua yhtään viisaammaksi asian tiimoilta..
Pääsoittimena minulla on pää soittimena. En tykkää sun pastilleistas!
N_Bates
08.11.2004 20:06:56

Katselin tuossa Panteran kotivideoita ja parissa pätkässä Rex soitti bassoa johon ihastuin heti. Eli telecaster (kitara, ei se telebass) body, 5 kieltä ja telestä tuttu lapa mutta reverse! Tietääkö kukaan onko tuo joku käsintehty yksittäiskappale vai sarjatuotantomalli ja miltä valmistajalta?

Google ei tehnyt minua yhtään viisaammaksi asian tiimoilta..

no G&L tekee sitä asat bassoa jossa on telecasterin muodot. muuta en tiedä.
Stein und Brötchen!
VÄKIPÄÄ
08.11.2004 20:37:43
no G&L tekee sitä asat bassoa jossa on telecasterin muodot. muuta en tiedä.

Jees, kiitos, varmaankin juuri näitä!
Pääsoittimena minulla on pää soittimena. En tykkää sun pastilleistas!
Lönnrot
08.11.2004 22:11:42

Se on kyllä fernandesin malli, soitti sillä mm. nauhalle paljon Down- kamaa, myös aikanaan näkyi mainoksia Far beyond Drivenin aikaan Bassplayerissä, myös se Pearl Jamin hemmo suosi samaa mallia ainakin parilla livekeikalla mitä tv:stä joskus tuli.
A chicken outfit? Now I can die happy! - The Red Guy
Mr. Right
09.11.2004 15:32:23
Menee vähän ohi aiheen, mutta mitä porukka on yleisesti mieltä noista Fernandesin bassoista?
VÄKIPÄÄ
09.11.2004 21:39:37
Se on kyllä fernandesin malli, soitti sillä mm. nauhalle paljon Down- kamaa, myös aikanaan näkyi mainoksia Far beyond Drivenin aikaan Bassplayerissä, myös se Pearl Jamin hemmo suosi samaa mallia ainakin parilla livekeikalla mitä tv:stä joskus tuli.

Onko mallia tiedossa? Helpottaisi googlausta.
Hughes
09.11.2004 22:13:48
Menee vähän ohi aiheen, mutta mitä porukka on yleisesti mieltä noista Fernandesin bassoista?

Eikös Rocco Prestia soittanut Fernandesilla?! Ja vaan keikoilla, muuten oli JazzBeis. Kuulema ihan anaalista.
Ei kyllä omia kokemuksia.
vitukasta vitukasta vitukasta
Karlsson
10.11.2004 08:11:29
Eikös Rocco Prestia soittanut Fernandesilla?! Ja vaan keikoilla, muuten oli JazzBeis. Kuulema ihan anaalista.
Ei kyllä omia kokemuksia.

Mä olen ymmärtänyt että Rocco on presari miehiä?

Omat kokemukseni on lähinnä parista Fernandesin skitasta ja ihan kelpo pelejä ne on ollu.
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)