Pallisti 02.10.2004 19:42:07 (muokattu 02.10.2004 19:53:36) | |
---|
Moi! Nythän on tilanne sellainen, että meinaan ostaa uuden/uudet kaapin/kaapit, mutta en ole aiva varma, että millaisen/millaiset haluan. Olen ajatellut esim sellaista Ampegin 8x10 kaappia, mutta minua kyseisessä kaapissa huolestuttaa se, että siitä puuttuu pilli, eikä se tietojeni mukaan toista kauheen alas. Onkohan semmonen EBS:n 8x10 paljonkin kalliimpi kuin ampeg? Moi! Kertokaa mulle ehdotuksia, ennen kuin tulen järkiini ja tyydyn soittamaan vanhoilla kamoillani.. EDIT: Onko sillä ampegilla hyvä släppää? =) |
Keny 02.10.2004 20:06:00 | |
---|
Ampekki huono slappikone ja hyvä roch. EBS kaikinpuolin parempi. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Niskamies 02.10.2004 20:15:25 | |
---|
Ashdown 8*10" onkin sitten kaikinpuolin paras;) Siitä löytyy pillikin. Meitsi on meshissä. |
hemmo 02.10.2004 20:55:15 | |
---|
Ashdown 8*10" onkin sitten kaikinpuolin paras;) Siitä löytyy pillikin. Joo, Soundatasta vain kaks-yks-ysi-ysi. "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |
Niskamies 02.10.2004 20:57:23 | |
---|
Joo, Soundatasta vain kaks-yks-ysi-ysi. Se on itseasiassa 1700 euroa. Meitsi on meshissä. |
hemmo 02.10.2004 21:38:08 (muokattu 02.10.2004 21:38:39) | |
---|
Se on itseasiassa 1700 euroa. Elä? Ovvai? Spekial price just for juu? "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |
Johannes_t 02.10.2004 21:45:12 | |
---|
EBS:n puoleen kallistuisin. Ampegillakin soittelen suht säännöllisesti, se *rantasauna* inc. nimenomaan kyseessä. Semmosen roch-räimeeseen ei paljoa parempaa vekotinta voi pyytää (paitsi että Mesan 400 hakkaa A:n mennen tullen), mutta EBS hoitaa senkin mallikkaasti. Muuten EBS:n yhdistelmät ovat (ainakin niistä mitä minua vastaan on tullut) olleet toimivimpia, vain pakki, eli American-Vintage-status, puuttuu. |
Pallisti 02.10.2004 22:01:57 | |
---|
äh. Kun tarvitsisin semmosen peli, millä voi soittaa armotonta mättöä ja släppäillä täysii.. munaakin pitäisi löytyä.. |
Niskamies 02.10.2004 22:07:02 | |
---|
äh. Kun tarvitsisin semmosen peli, millä voi soittaa armotonta mättöä ja släppäillä täysii.. munaakin pitäisi löytyä.. Täyppä Soundatassa, testaa EBS:n ja Ashdownin 4*10" kaappeja, koska en usko että 8*10":ä löytyy. Ota vaikka oma nuppi mukaan. Niistä saa kuvan että millasia 8*10" vehkeet ovat ja kumman saundista diggaat enemmän. Meitsi on meshissä. |
Pallisti 02.10.2004 22:18:54 | |
---|
Täyppä Soundatassa, testaa EBS:n ja Ashdownin 4*10" kaappeja, koska en usko että 8*10":ä löytyy. Ota vaikka oma nuppi mukaan. Niistä saa kuvan että millasia 8*10" vehkeet ovat ja kumman saundista diggaat enemmän. Ampeg olisi aika paljon halvempi.. Saisi thomanilta joku 500€ halvemmalla, kuin sen ebs:än.. |
Niskamies 02.10.2004 22:24:18 | |
---|
Ampeg olisi aika paljon halvempi.. Saisi thomanilta joku 500€ halvemmalla, kuin sen ebs:än.. Ampeg ei ole kuin parisataa halvempi kuin Ashdown, ja Soundatalta sen parisataa tinkii. Ota nuppi mukaan ja hesaan, Soundataan ja Levytukkuun ja valkkaat kivemman kuulosen mukaan. Meitsi on meshissä. |
Pallisti 02.10.2004 22:30:43 | |
---|
Ampeg ei ole kuin parisataa halvempi kuin Ashdown, ja Soundatalta sen parisataa tinkii. Ota nuppi mukaan ja hesaan, Soundataan ja Levytukkuun ja valkkaat kivemman kuulosen mukaan. Kun y-tunnuksella meinaan ostaa, niin en oikeen tiedä mitään muuta mestaa kun ton thomannin, eikä sieltä saa, kuin sitä ampegia.. |
Johannes_t 02.10.2004 22:31:05 | |
---|
äh. Kun tarvitsisin semmosen peli, millä voi soittaa armotonta mättöä ja släppäillä täysii.. munaakin pitäisi löytyä.. Mulla on toi EBS-läjä palvellut hienosti sekä Minervan (aika perinteisellä pop/rock-soundilla), Sonicmindin (metallia, väliin slappia) että erinäisten jazz-, ym. hajaproggisten parissa, pääosin nauhattomalla. Ainoa syy miksi vaihdoin Mesasta ruotsalaiseen oli juuri tuo soundin muokattavuus. Epäilijöille: en minä sen diilin takia näitä huutele, tein sen diilin em. syiden takia. |
Pallisti 03.10.2004 00:58:59 | |
---|
Mulla on toi EBS-läjä palvellut hienosti sekä Minervan (aika perinteisellä pop/rock-soundilla), Sonicmindin (metallia, väliin slappia) että erinäisten jazz-, ym. hajaproggisten parissa, pääosin nauhattomalla. Ainoa syy miksi vaihdoin Mesasta ruotsalaiseen oli juuri tuo soundin muokattavuus. Epäilijöille: en minä sen diilin takia näitä huutele, tein sen diilin em. syiden takia. Mä olen joskus ebs:n kamoilla soittanut ja täytyy kyllä sanoa, että ne rokkaa. hinta on kyllä kova. |
KMT 03.10.2004 01:08:17 | |
---|
1. Osta elementit 2. Osta puuta 3. Tee puusta kotelo 4. Tunge elementit koteloon Pitäis olla mumojen ohjelmatoimisto jolla sitte tämmöset kämmit saatais minimoitua. Nii ja siis kännit maksimoitua...
-Sam Other |
Ylläri 03.10.2004 04:52:34 (muokattu 03.10.2004 04:54:00) | |
---|
Mitenkäs 6x10? Mielestäni se on aika hyvä kompromissi. Aika vaikeaa on keksiä ainakaan täältä piäkaapunkiseudulta tilanteita joissa kyseinen laatikko ei piisaisi. Mutta minkäs sille mahtaa; jos se rantasauna on saatava, niin se on saatava. Rock! Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
hemmo 03.10.2004 08:34:31 | |
---|
1. Osta elementit Okei. (hankkii 8 kpl aivan sekalaisia, eri kokoisia, tehoisia ja impedanssisia melskaimia) 2. Osta puuta Selvä. Siis kakkos-nelosta ja 22x100 raakalautaa? 3. Tee puusta kotelo Okei. Valmis on. 4. Tunge elementit koteloon Okei. Nauloilla laitoin kiinni. Kuules KMT, anna dadan parissa näin hassut neuvot, jooko, hei. 8-= "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |
Karlsson 03.10.2004 10:04:30 | |
---|
1. Osta elementit 2. Osta puuta 3. Tee puusta kotelo 4. Tunge elementit koteloon Jaa, onpa se helppoa. Saiskohan samalla tavalla tehtyä esmes auton? Täytyy kokkeila: 1. osta peltiä. 2. osta renkaat ja ratti 3. taittele pellistä kori 4. tunge ratti ja renkaat koriin. Kits, hieno tuli! Ens kerralla rakennammenkin ydinvoimalan. Siihen asti: Moro ja heippa hei! Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |
basistivol666 03.10.2004 10:08:46 | |
---|
Jaa, onpa se helppoa. Saiskohan samalla tavalla tehtyä esmes auton? Täytyy kokkeila: 1. osta peltiä. 2. osta renkaat ja ratti 3. taittele pellistä kori 4. tunge ratti ja renkaat koriin. Kits, hieno tuli! Ens kerralla rakennammenkin ydinvoimalan. Siihen asti: Moro ja heippa hei! Bra hyvä pojjaat! Ei tämkään enään asiaan kuulu mutta onko senkään nyt aina niin väliä. Kattosny poika...
-Rauno Vormisto- |
Karlsson 03.10.2004 10:12:47 | |
---|
Bra hyvä pojjaat! Ei tämkään enään asiaan kuulu mutta onko senkään nyt aina niin väliä. Kato, jos ei oo mitää sanottavaa itse asiaan ni ainahan voi sanoo johonki muuhun. Niinko. Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |