axe 31.08.2004 10:33:27 | |
---|
Terve, Sukulaispoika (12v) on innostunut basson soitosta siinä määrin, että on aika hankkia hänelle oma kombo. Lupasin auttaa tässä hankinnassa, mutta tiedot aloittelijoiden bassokamoista ovat pikkuisen heikot kun olen itse kitaransoittaja ja sen verran seniorimpi että basistituttavillakin on jo jämäkämmät kamat. Siispä suositelkaa aloittelijalle sopivia bassokomboja seuraavilla kriteereillä: - terve perussoundi sekä koti- että treenivolumella - suht kevyt roudata - hinta 200-300e - käyttötarkoitus kotiharjoittelu ja treenit kavereiden kanssa (keikkailu ei liene vielä ajankohtaista ja jos onkin, siihen on tarjolla lainakamat) - pojan suosikkimusa kasarihevi (esim. Iron Maiden) mutta soittaa paljon muutakin - sekä uudet että käytetyt otetaan huomioon Kiitokset jo etukäteen. |
omarklah 31.08.2004 12:19:42 | |
---|
Tää sit sanois tälleen... |
N_Bates 31.08.2004 12:35:44 | |
---|
warwickin sweet 15 on ihan ok peruskompo, ja saattaa käytettynä löytyä tuohon hintahaarukkaan. Stein und Brötchen! |
Novis_3 03.09.2004 23:47:54 | |
---|
hartken kickbasshan (120W) on ihan perus matsua, tosin itse en pidä siitä johtuen erinnäisistä alumiini-osista, bassoni ja sen aktiivi-mikit sanovat vastaan.. Jos aloittelija sun muuta, niin behringer on merkki. Vaikka behrin 120, se toimii ja vastaa täysin mm. kikbassia ja hintakaan ei ole paha.. :) nimi.. kokemusta on. ja hymyissä suin.. "Me hävitään tää peli.." |
absqua 04.09.2004 00:03:34 | |
---|
hartken kickbasshan (120W) on ihan perus matsua, tosin itse en pidä siitä johtuen erinnäisistä alumiini-osista, bassoni ja sen aktiivi-mikit sanovat vastaan.. Jos aloittelija sun muuta, niin behringer on merkki. Vaikka behrin 120, se toimii ja vastaa täysin mm. kikbassia ja hintakaan ei ole paha.. :) nimi.. kokemusta on. ja hymyissä suin.. Noissa raameissa ei tuo Behku ole yhtään pöhkömpi vaihtoehto. Sillä kuitenkin voi soittaa jo bändinkin kanssa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Novis_3 04.09.2004 00:42:46 (muokattu 04.09.2004 03:53:19) | |
---|
Noissa raameissa ei tuo Behku ole yhtään pöhkömpi vaihtoehto. Sillä kuitenkin voi soittaa jo bändinkin kanssa. Nimeenomaan, ja itselläkin on ostos-listalla se behringerin 300 nuppi ja siihen viellä saman merkin kaapit (ei alumiinia kuitenkaan..) Hinta on halpa ja jos se toimii, niin ei vituta yhtään.. On vain yli-mainostettua toi behringer-vuodatus.. (Halpa, sen on oltava huono..) eihän se Ampekille sun muille pärjää, mutta riittää ainakin mulle ja kuitenkin soitan Iron Maidenista Stankkuihin-skaalalla.. Ja Behrithän on tehty Ashdown piirisarjoja kopioiden, joten ainakin se puoli toimii. Ehkä on jotain halvempia vastuksia tai kondensaattoreita käytetty, mutta miksei neki toimis........ EDIT: Ne on stankkuja eikä sankkuja.. "Me hävitään tää peli.." |
HC-Audio 04.09.2004 12:47:30 | |
---|
hartken Kickback on todella napakka kombo tohon haarukkaan. Vois löytyy käytettynä.. Tai just tuo Warwickin Sweet 15, Kustomit on aikamoisia pörinäpaskoja (yhden omistaneena) "more strings=more talent" |