Lego 01.06.2004 11:17:25 | |
---|
Nyt tuli halu ostaa basso ihan omaksi iloksi, halpa sellainen. Kokemuksia kyselisinkin tästä: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-169083.html Tätä olen myöskin miettinyt kun olen hyväksi havainnut: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-155045.html Mutta tuo Squieri vaikuttaisi paremmalta mulle. Vahvaria nyt ei tarvitse kun ajattelin soitella tuon mun kitara v-ampin ja stereoiden läpi (tiiä sitten miten hyvin onnistuu) ja ensisijaisesti tarkoituksena on harjotella vaan bassonsoittoa ja nauhotella omiin juttuihin bassot. Valaiskaa, ehdottakaa. Mutta tuon squierin hinta on ihan ehdoton maksimi. Mäkin pyyhin perseeni siniristilipulla. Evil Mooses |
Karlsson 01.06.2004 11:20:57 | |
---|
Unohda se Harley-Bentoni. Tai jos se kiinnostaa, niin voit pyytää vaihtoehtoisesti ala-aste ikäistä sukulaispoikaa tekee sulle beissin puukässän tunnilla. Siis, meinaan, että näistä valitsisin tuon Squerin. Excuse me while I kiss my bass... |
Lego 01.06.2004 11:37:39 | |
---|
Unohda se Harley-Bentoni. Tai jos se kiinnostaa, niin voit pyytää vaihtoehtoisesti ala-aste ikäistä sukulaispoikaa tekee sulle beissin puukässän tunnilla. Siis, meinaan, että näistä valitsisin tuon Squerin. Hmm, tässä ei nyt ole merkistä kyse koska tuota HB:tä soitellessani olen todennut sen erittäin päteväksi peliksi mutta tarkoitus olisi joku pienempiskaalainen basso saada. Ja kun halpa pitää olla niin mieli tekisi ostaa joku HB. Mutta kun tuommoinen joku squieri vaikuttaisi myöskin hyvältä. Äh, vaikiaa vaikiaa. Agathis on tuttu puumateriaali ja hyväksi sekin havaittu. Mäkin pyyhin perseeni siniristilipulla. Evil Mooses |
rattledad 01.06.2004 11:41:02 | |
---|
Valaiskaa, ehdottakaa. Mutta tuon squierin hinta on ihan ehdoton maksimi. Torilla näkyy olevan Tokain jatsi kaupan, tosin kuusi euroa enemmän siitä pyydetään... "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
salmivaara 01.06.2004 13:05:02 | |
---|
Kaverilla on juuri tollanen HB ja oivalta peliltähän tuo on vaikuttanut. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
basistivol666 01.06.2004 14:02:36 | |
---|
hb? asiallinen... en nyt menisi sanomaan. tai no riippuu Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan |
SaBer 01.06.2004 16:00:40 | |
---|
Hmm, tässä ei nyt ole merkistä kyse koska tuota HB:tä soitellessani olen todennut sen erittäin päteväksi peliksi mutta tarkoitus olisi joku pienempiskaalainen basso saada. Lyhytskaalainen ei noista ole kumpikaan... Itselläni on iban gsr200 kakkosbassona, ja se on mielestäni kaverin squieria parempi. Hinta T-kaupassa viis euroa yli Squierin hinnan. (Kannattaa myös tsekata se torin tokai, mistä sanottiin jo) "En ainakaan kokeilematta testaisi." ..."Tarkoitin tietysti että en ostamatta testaisi." -Niskamies |
lfc 01.06.2004 19:12:48 | |
---|
Yksi ääni Iballe. Käytettyjä lähtisin ensihätään katselemaan. Joko täältä muusikoiden.netin torilta tai sitten huuto.netistä. Kaikenmaailman keltaisista pörsseistä löytyy myös. Life is a game, that's never too lame. |
KMT 01.06.2004 19:35:17 | |
---|
Yksi ääni Iballe. Käytettyjä lähtisin ensihätään katselemaan. Joko täältä muusikoiden.netin torilta tai sitten huuto.netistä. Kaikenmaailman keltaisista pörsseistä löytyy myös. Musiikkikaupat on myöskin olemassa Elämä on p*skaa |
fox 01.06.2004 19:55:31 | |
---|
Lyhytskaalainen ei noista ole kumpikaan... Lyhytskaalasia bassoja on jossain threadissa lueteltu paljon, mutta lyhyt kertaus: Halvimmasta päästä varmaan Fenderin Mustangin ja Broncon kopiot, Epiphonen EB-0, se Epin EB-3 onkin pitkäskaalainen.. Sitten toki alkuperäiset Fenderin Broncot ja Mustangit, Gibsonin EB- sarja ja vielä LP Triumph. Daisy Rockit..:) |
2541 01.06.2004 22:34:58 | |
---|
Halvimmasta päästä varmaan Fenderin Mustangin ja Broncon kopiot Sitten toki alkuperäiset Fenderin Broncot ja Mustangit Ei Fenderillä Broncoa ollut, vain Mustang ja Musicmaster. Squierin Bronco on yhdistelmä noista, eli Mustang Musicmasterin mikillä. Vai oliko alkuperäisissäkään mikin lisäksi muuta eroa kuin tallat (halvemmassa Musicmasterissa oli kaksiosainen talla)?
|
isorokko 01.06.2004 22:39:29 | |
---|
Itselläni on iban gsr200 kakkosbassona, ja se on mielestäni kaverin squieria parempi. Komppaan, minun vanhasta Squieristani on kai kyse ja kyllä kun olen kerran tai kaksi tuota Ibaa koittanut niin on se parempi. Squier jotenkin vaan tuntuu sellaselta oudolta, ei vakuuta vaikka ihan kiva eka basso olikin... J-P PASSO kuuluu... |
fox 01.06.2004 23:52:12 | |
---|
Ei Fenderillä Broncoa ollut, vain Mustang ja Musicmaster. Squierin Bronco on yhdistelmä noista, eli Mustang Musicmasterin mikillä. Vai oliko alkuperäisissäkään mikin lisäksi muuta eroa kuin tallat (halvemmassa Musicmasterissa oli kaksiosainen talla)? Juu, sorkkis, Fendä-tietämykseni on vähän sitä ja tätä, Musicmasteria tarkoitin..Tuota kaksosasta tallaa oli muuten alkuun Mustangeissa ja jopa tele-bassossakin. Jos joku haluaa vintage-vibet niin mulla on tuollainen kaks-osainen tallukka miljoonalootassa. Tuhkakuppia ei ole. Mutta 70-luvun Telecaster Bass humpparikin löytyy...ihan NOS. |
Ylläri 02.06.2004 01:14:42 (muokattu 02.06.2004 01:16:56) | |
---|
Vai oliko alkuperäisissäkään mikin lisäksi muuta eroa kuin tallat (halvemmassa Musicmasterissa oli kaksiosainen talla)? Mustangissa oli muistaakseni jatsarityylinen metallinen "control plate", Musicmasterissa ei. EDIT: Näinhän se oli, nopea tsekki Googlen kuvahaulla varmisti asian. Pleksit olivat muutenkin hieman erilaiset. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
fox 02.06.2004 01:25:52 | |
---|
Mustangissa oli muistaakseni jatsarityylinen metallinen "control plate", Musicmasterissa ei. EDIT: Näinhän se oli, nopea tsekki Googlen kuvahaulla varmisti asian. Pleksit olivat muutenkin hieman erilaiset. Ja mikit. Lisäksi olin jälleen väärässä, Mussessa oli neli-palainen talla. Virittimet myös erilaiset. Musicmaster oli tehty kilpailemaan niiden Jaappanin tuontibassojen kanssa joten siinä tosiaan käytettiin "halpaosia" ja 19-nauhaista kaulaa.. |
chelios 02.06.2004 09:27:45 | |
---|
Ja mikit. Lisäksi olin jälleen väärässä, Mussessa oli neli-palainen talla. Virittimet myös erilaiset. Musicmaster oli tehty kilpailemaan niiden Jaappanin tuontibassojen kanssa joten siinä tosiaan käytettiin "halpaosia" ja 19-nauhaista kaulaa.. Mun Musicmasterissa on 2-osainen talla. Käsittääkseni siltä osin on originaali-kunnossa. -- chelios -- |
Johannes_t 02.06.2004 09:58:11 | |
---|
Harley Bentonin (onkohan koko merkki Glen Bentonin vittuilua?) laatutestin suoritin eilen. Yhdeksän deadspottia yhteen kaulaan lienee jonkin sortin ennätys? :D Kitarasta oli kylläkin kysymys, eli neljään kieleen spotteja osuu enää 5,999999999999... |
Karlsson 02.06.2004 09:59:18 | |
---|
Harley Bentonin (onkohan koko merkki Glen Bentonin vittuilua?) laatutestin suoritin eilen. Yhdeksän deadspottia yhteen kaulaan lienee jonkin sortin ennätys? :D Kitarasta oli kylläkin kysymys, eli neljään kieleen spotteja osuu enää 5,999999999999... Juu, taitavat olla vakaata laatua HB:t.. Excuse me while I kiss my bass... |
fox 02.06.2004 10:22:30 | |
---|
Mun Musicmasterissa on 2-osainen talla. Käsittääkseni siltä osin on originaali-kunnossa. Juu, on se, Mussella tarkoitin Fender Mustangia. Näet ku aiemmin väitin että siinäkin olis ollu 2-osainen talla..ja eikähän siinä ole. Musicmastereissa on, ja tuokin mikä mun varastossa pyörii, varmaan moisesta alkujaan on. |
Bilharzia 02.06.2004 14:13:01 | |
---|
Harley Bentonin (onkohan koko merkki Glen Bentonin vittuilua?) laatutestin suoritin eilen. Yhdeksän deadspottia yhteen kaulaan lienee jonkin sortin ennätys? :D Kitarasta oli kylläkin kysymys, eli neljään kieleen spotteja osuu enää 5,999999999999... Jos on kitarasta kyse, niin tietenkin eri juttu. Mun Bentonin kaula on hyvin tehty enkä oo löytäny kuollutta kohtaa mistään. Benton on hyvä jos on rahaa ja haluaa vähän riskeerata. Jos haluaa panostaa ja haluaa ruveta bassotteleen vähän vakavammin, niin käy täällä kattomassa soitinliikkeestä jotain tasokkaampaa. www.LifeofDebauchery.Com |