Moro! Ostin, halavalla, ilmeisesti Top-merkkisen 100 W putkinupin, joka on tehty Englannissa. Keltaisessa etupaneelissa on volume ja 3 alueinen eq. Muita säätöjä ei ole, paitsi takapaneelin ohm- sekä virtanen-säädöt. Pääteputkina on 4 x EL34 ja etuasteessa 2 x ECC83. Todennäköisesti kyseessä on joku ns. Plexi-Marshall-kopio. Onko kellään mitään lisätietoa, kun en löytänyt itse? Kits. Kiss mai beis, peipi. |
Ostin, halavalla, ilmeisesti Top-merkkisen 100 W putkinupin,... No ei ole mitään lisättävää muuta kun että soitin itse samanlaisella mutta Top 50'llä joskus 70-80-luvun taitteesa ja tykkäsin kovasti. Myy se minulle(eikä tartte halvallakaan myydä). "G-strings are for strippers" |
No ei ole mitään lisättävää muuta kun että soitin itse samanlaisella mutta Top 50'llä joskus 70-80-luvun taitteesa ja tykkäsin kovasti. Myy se minulle(eikä tartte halvallakaan myydä). No höh, justhan sen ostin. Ei voi. Mulla on sangen ruman-sekava stäkki tuon Top:n myötä: - puhdas saundi: Fender Bassman 50 + 1x15 kaappi - särösaundi: Top 100 x 1x12 kaappi - särölauta Kiss mai beis, peipi. |