Aihe: Kestävämpiä kieliä
1
Force
20.04.2004 16:36:28

niin..elikkäs kielet paukkuu jatkuvasti poikki. Käytän GHS boomers keiliä 50-115(muistaakseni)se paksu heavy setti. Soundista tykkään todella paljon. Kielet vaan ei tahdo kestää käsittelyssä. Soittotyyli on sen verran rankka..onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia ja ehdotuksia. Paksua settiä olis hakusessa.Olen joskus rotosoundeilla soitellut ja ernieballeilla..niin ja daddarioilla. mut onkos muita "hyviä". niin..niissäkään ei oikein kielten paksuus ollut hyvä. kielet rämisi joka setissä..eikä viitsisi joka kielille säätää kaulaa erikseen, vaikka ne oli kaikki 50-110

eli siis paksuja 4-kielisiä settejä hakusessa..jotka on kokemuksen syvällä rintaäänellä todettu kestäviksi..niin soundeiltaan mielellään kirkkaiksi.

www.forcesite.net
Bilharzia
20.04.2004 16:52:19
Ootko tsekannu tallan? Ettei siinä olis mitään häikkää.. Ei tommosia tankoja luulis saavan pelkällä soitolla rikki
www.LifeofDebauchery.Com
Prowleri
20.04.2004 20:45:40 (muokattu 21.04.2004 08:58:30)
Hmm.. jos tykkäät voimalla paiskoa niin kokeileppa Rotosoundin flatteja, jotka ovat yllättävät kirkkaat mutta myös todella jäykät, kuten tuossa toisessa threadissa todettiin. Kalliit tosin, ja enin kirkkaus kuluu aika nopeasti pois, mutta jäljelle jää aika makea saundi kuitenkin.

edit: niin ja tietty kannattaa huomioida että tallassa voi olla pientä epätasaisuutta joka voi vaikuttaa kielen käyttöikään.. puuvillahötysellä on helppo katsoa takerteleeko mikään.
Eläkeläiset Euroviisuihin!
tanssi-anssi
20.04.2004 20:45:41
mulla autto kun hieroin grafiittia (eli lyijykynää) kieliin siinä kohtaa missä ne osuu tallaan. vähentää rasitusta eikä oo sittemmin katkenneet.
hirvoksi
21.04.2004 13:23:45

Mullakin paukkui GHS:t vähän väliä poikki. Nyt en ole niitä enää käyttänytkään. Vanhassa bassossa oli tosin sellainen kolmiomallinen talla, nyt on pyöreä. Plekulla tulee enimmäkseen soitettua ja soittotyyli on kyllä lähempänä runnomista kuin hiplailua =)
Olen koittanut oppia soittamaan kevyemmin, mutta aina kun on hyvä soittofiilis, tulee murjottua kieliä vähän liikaa ...

Viimeksi ostin Ernie Ballin Hybrid-satsit (45-65-85-105), eikä ole vielä pahaa sanottavaa niistä ...

- Pete
"Vain itseoppineet ovat oppineita. Muut ovat opetettuja." - Erno Paasilinna
Force
21.04.2004 15:15:52

joo. noita rotosoundin flatteja voiski kokeilla. onko se se steve harris setti?? mulla on ollu jokin jacon nimikko setti rotosoundilta käytöss. se oli ihan hyvä.tosin soundiltaan ei niin hyvä kuin ghs boomers. mulle.
pitääpä tsekata toi talla. en kyllä usko että siinä vikaa olis. sen verran laatuvehje bassona:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)