Aihe: Fender Mexicon Jazz?
1
Kapu
04.02.2004 10:03:52
Onko tietoa näistä suht uusista Mexicon Jazzareista ja lähinnä viisikielisitä ja aktiivisista. Siis niistä, jossa kaikki virityskoneistot samalla puolella lapaa? Itsellä ei ole oiken mitään hajua näistä, mikä on laatu ym.
da_Punk
04.02.2004 13:59:28
Onko tietoa näistä suht uusista Mexicon Jazzareista ja lähinnä viisikielisitä ja aktiivisista. Siis niistä, jossa kaikki virityskoneistot samalla puolella lapaa? Itsellä ei ole oiken mitään hajua näistä, mikä on laatu ym.

ÖÖöh, mun yksi frendi osti reilu puolvuotta sitten MexikaaniFenkun ja se on kuulemma ihan paska.

Samaa rataa kuin nää uudet Squierit kuulemma ????
Jokainen meistä on alasti, vaatteidensa alla
KooMikko
04.02.2004 21:23:46

Kävin Fazerilla testamassa Meksikon jatsaria. Soundi siinä oli ihan ok, mutta viimeistelyn jälki oli kehnoa. Nauhanpäät törröttivät ilkeesti ja muutenkin soittotatsi oli kehno. Ei ainakaan mua vakuuttanut.
Kapu
05.02.2004 09:26:16
Ok. Onko vielä lisää kokemuksia? Pitänee käydä Fasulla testaamassa. Ehkäpä ei sitten ole kannattava ostos 5- kieliseksi. Oma Ibanez Soundgear 750 toimii aika ok ja tykkään kyllä aktiivin säätömahdollisuuksista.
KooMikko
05.02.2004 14:06:59 (muokattu 05.02.2004 14:07:58)

Ok. Onko vielä lisää kokemuksia? Pitänee käydä Fasulla testaamassa. Ehkäpä ei sitten ole kannattava ostos 5- kieliseksi. Oma Ibanez Soundgear 750 toimii aika ok ja tykkään kyllä aktiivin säätömahdollisuuksista.

Toi minun testaamani Meksikon Fender oli siis vasuri. Mutta eiköhän sieltä oikeakätistenkin bassoja löydy. Noissa malleissa tuntuu olevan aikamoisin eroja, sillä aikasemmin syksyllä testasin Fazerilla toista Meksikon bassoa ja se oli aivan toista maata kuin tuo viime viikolla kokeilemani basso.

EDIT: Luin sinun kysymyksen huonosti. Itselläni on siis kokemuksia vain 4-kielisistä ja passiivisista Meksikon Jazz bassoista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)