kikle 03.12.2003 22:16:15 | |
---|
Oon ostamassa toista bassoani ja hinta sais olla max. 1000e. Mitä suosittelette. (Soitan rokkia ja ”vähän rankempaa rokkia”, sekä plektralla että sormilla ,ja joskus D-vireellä…) Oon kattonu tota epiphonen ”the vinnie” lespaul standard bassoa. …se sais nimittäin olla myös komean näkönen! Kokemuksia ei ole kun halvemmasta aria pro2:ta.. |
Soppe 03.12.2003 22:59:32 | |
---|
Oman kokemukseni pohjalta sanoisin, että 1000 ekillä voi teettää jo kelpo basson, kunhan tietää vain jonkun hyväksi koetun soitintekijän. Tonnilla tuskin saa mitään ihmeellisen näköistä bodyä, (eli siis mitään hirmuisen erikoisia maalauksia tms.) mutta helkutin laadukkaan elektroniikan ja saundin kyllä. Nimim. "Jos oisin tienny sillo ku itellä oli tonni ylimäärästä" I will choose a path that's clear, I will choose freewill. |
N_Bates 03.12.2003 23:37:43 | |
---|
tonnilla saa käytännössä minkälaisen basson tahansa, kunhan tajuaa katsoa käytettyjä. Kärsivällisyys on malttia, sillä hyviä mahdollisuuksia ilmaantuu harvakseltaan. Suosittelisin tsekkaamaan ainakin musicman bassot, ja tietty perinteiset fenderit, eli jazz bass ja precision bass.. Fenderin tapauksessa laadukas kopio on varmasti yhtä hyvä vaihtoehto kuin itse iso F.. Kauppoja vaan kiertelemään ja kokeilemaan.. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Niskamies 04.12.2003 10:20:52 | |
---|
Suosittelisin tsekkaamaan ainakin musicman bassot, ja tietty perinteiset fenderit, eli jazz bass ja precision bass.. Fenderin tapauksessa laadukas kopio on varmasti yhtä hyvä vaihtoehto kuin itse iso F.. Kauppoja vaan kiertelemään ja kokeilemaan.. Tonnilla saa käytettynä Fenderin jenkki-jazzareita ja presareita. Niitä voin suositella ja laatu on erittäin hyvää. Hanki presari ja ole tosimies! |
TiMiTheShiT 04.12.2003 12:20:52 | |
---|
Oon ostamassa toista bassoani ja hinta sais olla max. 1000e. MITÄ SUOSITTELETTE. (Soitan rokkia ja ”vähän rankempaa rokkia”, sekä plektralla että sormilla ,ja joskus D-vireellä…) Kannattaa varmaan testata warwickkia se murisee aika hyvin ja slap & pop soundi on laadukas ja sen (corvette standard) hinta oli 956e ainakin eilen kun kävin ostaan sellasen tuolta tammerpianosta ( tammelan torilla). he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
HC-Audio 04.12.2003 15:01:06 | |
---|
tonnilla saa käytännössä minkälaisen basson tahansa, kunhan tajuaa katsoa käytettyjä. Kärsivällisyys on malttia, sillä hyviä mahdollisuuksia ilmaantuu harvakseltaan. joo ite metsästin kanssa taannoin Musicman stingrayta ja odotus palkittiin ja tonnilla lähti :D. Eli ilmotuskia lukemaan ja Musicman sopii erittäin hyvin just rokkiin ja kannattaa testata myös rickenbackereita, jotka tunnetusti ovat niitä rokkibassoja "It's My duty to please that booty" |
delites 04.12.2003 19:21:29 | |
---|
Oman kokemukseni pohjalta sanoisin, että 1000 ekillä voi teettää jo kelpo basson, kunhan tietää vain jonkun hyväksi koetun soitintekijän. Tonnilla tuskin saa mitään ihmeellisen näköistä bodyä, (eli siis mitään hirmuisen erikoisia maalauksia tms.) mutta helkutin laadukkaan elektroniikan ja saundin kyllä. Löytyykö suomesta sitten noita "hyväksi koettuja soitintekijöitä". Jos löytyy, niin keitä ne sitten on? |