Aihe: BEAD-kielet EADG-vireessä?
1
L.Ruoska
12.10.2003 01:22:00

Kun plekulla skulailen ja silleen ni pystyykö vetäseen 5-kielisen Warwick Red Label (siis BEAD, 130-100-80-60) setin 4-kieliseen bassoon EADG-vireeseen?

Napsuuko poikki kun plekulla jauhaa vai paukkuuko jo virittäessä? Taipuuko kaula kun tollasta vaijeria siihen laittaa? Iba GSR200 beissiin olisin laittamassa. Kiitos!
Kukaan ei kohtele minua niinkuin minä kohtelen sinua!
poppamies
12.10.2003 10:53:27

Napsuuko poikki kun plekulla jauhaa vai paukkuuko jo virittäessä? Taipuuko kaula kun tollasta vaijeria siihen laittaa? Iba GSR200 beissiin olisin laittamassa. Kiitos!

Kyllä!
Kyllä!
Kyllä!
"G-strings are for strippers"
TiMiTheShiT
12.10.2003 14:32:27
joo ei kyllä varmaan Tee guTaa
he he heeh heh heh uuh hah hah haa
SaBer
12.10.2003 15:02:15

Noita ohuimpia 5-kielisen settejä, vois varmaan D-virityksellä käyttää, jos vaan säätää kaiken uudelleen. Ainakin joku on joskus niin tehnyt. En nyt muista kuka...
Niskamies
12.10.2003 15:23:14
Kun plekulla skulailen ja silleen ni pystyykö vetäseen 5-kielisen Warwick Red Label (siis BEAD, 130-100-80-60) setin 4-kieliseen bassoon EADG-vireeseen?

beisi ei tykkää todennäköisesti.
"...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!"
absqua
12.10.2003 15:50:56
Kaularauta joutuu koville kyllä. Vähän myös ihmetyttää minkälaista soundia olet hakemassa jos haluat bassoosi paksut kielet aivan holtittoman kireälle? Vähän rupeaa epäilyttämään mahtavatko ne kielet enää soidakaan kovin hyvin niin kireinä.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
L.Ruoska
13.10.2003 23:29:27

Kaularauta joutuu koville kyllä. Vähän myös ihmetyttää minkälaista soundia olet hakemassa jos haluat bassoosi paksut kielet aivan holtittoman kireälle? Vähän rupeaa epäilyttämään mahtavatko ne kielet enää soidakaan kovin hyvin niin kireinä.

Siis testailen vaan =) Tai itseasiassa kysyin juuri siks ettei tule kalliiks ne testailut tosin halvat kielethän noi oli (eipä kyllä mitkään hyvätkään). Laitoin soittimen DEAD-vireeseen sitten, katon jos sillä sais jotain kivaa aikaseks =) G-strings are for strippers, right? ;-)

Tää Iba on kuitenkin jäämässä kakkosbassoksi kun ostan ens kuussa lopputilistä ihan brand spanking new basson joten ei pelota se virittely. Todnäk en tätä bassoa enää paljon käytä muuhunkun pariin D-virebiisiin jatkossa uuden basson löydyttyä.
Kukaan ei kohtele minua niinkuin minä kohtelen sinua!
Karlsson
15.10.2003 15:46:06
Tuota, tuota.

Töytyy tunnustaa että uskollinen Presarini omasi tämmöisen kummallisen kieliasetelman (BEAD kielet EADG vireessä), saadessani sen haltuuni. Edellisen omistajan mielestä oli sopivan jykevä tatsi.

Hyvin on toipunut tuosta...
Kyllä basismi pitäisi luokitella Kela-korvattavaksi sairaudeksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)