Aihe: Ibanez Roadster
1
Akana
12.05.2003 21:34:49
isoveljeltä ajattelin ostaa kyseisen basson ja se on sitä parempaa laatua eikä mitään helkutin Roadstarreja.
Siinä on aktiivi mikit (J& P) ja jonku sortin preamp.. (on siinä ainaki kax paria ihan erinäkösiä potikoita) se on ekoja aktiivimikeillä tehtyjä malleja ja on muikeat saundit kyllä mutta painaa kuin synti.
onko teillä arvon (taivaan lahja) basistit sanaa sanottavanne kys.om. bassosta..?

kiitosta kaikille vastanneille..!
Jackson Js-20 VOX CA15 Zoom 1010
kurmo
17.11.2004 23:31:16
Tehääs syntiä ja nostetaan tosi Wanha. Mulla on ilmeisen samankaltainen rakkine, tänään sain "lainaan määrittämättömäksi aikaa". Sarjanumeron mukaan vuosikertaa '80.

En mä (vielä) mikään basisti ole, mutta kyllä toi mun kouraan hyvältä tuntuu. Itse asiassa ehkä paras kaula niistä, mitä olen tähän mennessä käpälöinyt.

Elektroniikkaosastosta on paha sanoa mitään, koskapa ne saa piuhoittaa uusiksi. Tuosta on jakki jostain syystä yritetty vaihtaa... Napattu mikkikytkin pois ja laitettu siihen reikään uusi töröttämään. Elegantti ratkaisu.

Mutta... liekö kellään muulla kokemuksia näistä?
"En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy
fox
18.11.2004 00:02:03

Mutta... liekö kellään muulla kokemuksia näistä?

Käypä tuolla osokkeessa www.ibanezcollectors.com sieltä menet keskusteluun, keyword search- osioon ja sieltä sitte "Roadster Bass"
Botne80
14.12.2004 14:02:57
Nostetaan taas. Olen nyt pari viikkoa omistanut kyseisen pelin vm.80. Tää on ihan perus passiivi p/j-mikeillä, mutta erikoista on, että etu- ja takakannessa on tuollaiset loimuviilut(puulajista ei tietoa, ei kumminkaan vaahteraa tai koivua) ja runko näyttäis olevan mahonkia eli suhteellisen raskas on ja vielä reilusti kaulapainoinen. Soundista tulee mieleen hieman Steve Harrisin vastaava, varsinkin nyt kun laitoin rotosoundin flätit kiinni. Ehdottomasti kannatta ostaa pois, jos kohdalle sattuu edulliseen hintaan. Tätä vastaavista uusista joutuu maksamaan luultavasti enemmän. Omastani maksoin about 150 laukun kanssa ja ihan hyvin olisin voinut antaa triplat tosta.
pikkupeikko
14.12.2004 18:44:14 (muokattu 14.12.2004 18:48:45)

minullakin on tuommoinen. eihän se ehkä maailman paras basso ole, soundit ei mitkään kovin hyvät (johtuen tosin paskasta vahvistimestakin). mutta hyvä sillä on soittaa, tarpeeksi ohut kaula.
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)