Aihe: Mikä multiefekti kotitreenailuun ja joskus muuhunkin?
1
Kieppi
27.08.2008 21:51:27 (muokattu 27.08.2008 21:52:30)
Terve,

joskus olis kiva soitella efekteillä ja treenata luurit päässä kotona. Toisaalta joissain jutuissa vois ihan bändikontekstissakin olla tarvetta mausteille. Eli hakusessa on multiefekti, joko pedaali- tai pöytämallinen.

T-kaupan multiefektitarjonnan katselin ja totesin, että vaihtoehtoja on ihan sairaasti. PODia olen mietiskellyt, mutta kuulisin mieluusti kanssabasistien hyviä neuvoja. Onko esimerkiksi Bossin GT-sarjasta tai Toneworksin 3000-sarjasta mihinkään?

Minimikserihän on aina ok vaihtoehto kotiin, muttei treeneihin. Samoin Pandorasta olen kuullut hyvää. Kuulisin silti mielelläni analyysejanne. Kiitos jo etukäteen! :)
Kalamies #10 >-)))>. Last.fm
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy." -Benjamin Franklin-
fh
28.08.2008 07:39:19
Itse valitsin bossin me 50b:n. Tämä on ollut hyvä kotisoitteluun ja keikallakin ihan soiva peli. Tässä ei ole vahvistin mallinnuksia joka oli itselle tärkeä. Miten sitten palvelee sun tarkoituksia? Voin suositella.
En mä enää tiedä mitä mä haluan.
Blackstone
28.08.2008 14:46:39
Zoom B2. Helevetin halpa, monipuolinen ja ennen kaikkea hyvänkuuloinen rumpukone. Kotireenailussa toimii kuin nenä naamassa.
JussiKoo
28.08.2008 21:55:18
Korg Pandora PX4. Aina mukana ja ominaisuuksia riittää. Kitaralle myös hyvä peli.

Tuolla samaa asiaa:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=35&t=160144&oo=30
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)