Aihe: bassottelua yuo tuben kanssa
1
Mare552
29.03.2008 14:04:33
Tässä pääsiäisenä kaverin kanssa soiteltiin muutamia tunteja, pariin kolmeen otteeseenkin.
Minä sitten välillä myös bassoa, josta ei paljoa ole kokemusta, mutta esim. seuraava Eaglesin "Hotel California" tuntuu toimivan ihan vain sointujen perussävelillä.

Ei kai se kovin väärä tapa olekaan, ainakin kuulostaa tuo biisi silleen ihan kivalta.
Vain kitara, basso ja laulu.

Tuo soittokaveri kun on vaan 250 kilsan päässä, niin ei kovin usein nähdä ja voi soitella.

Mutta netistä löysin seuraavan linkin.

http://www.youtube.com/watch?v=ytL20D-hn0I

Tuon tytön kanssa on ihan kiva soitella mukana. Livenä varmaan vieläkin kivampaa.. :)

Eli mistäpä löytyisi hyviä ja helppoja vain kitaraversioita, joista saisi virtuaalisen soittokaverin.

Noita oikeita soittajia, ei täältä Riihimäen läheltä kun tahdo vaan millään löytyä.
Kaikilla taitaa olla jo porukat kasassa, tai haluuvat soittaa yksin.

Tai sitten pelkäävät että oon homo.. Perskutarallaa.

Niin, kyllä minä mielellään soittaisin naistenkin kanssa.

Jopa ilman taka-ajatuksiakin saattaisin rämpytellä ja lauleskella.
Ai tähänks riville?
MikkiHiiri
30.03.2008 20:24:18
Minkä verran oot tutustunut youtubeen, johon toi linkkikin oli. Kokeilin sanoilla acoustic guitar cover, ja näyti tulevan aika paljon tuon tyyppistä kamaa, en tosin tarkemmin kuunnellut. Ja jos jotain tiettyä biisiä haet, niin biisin nimi vielä perään.
Mare552
30.03.2008 20:49:00
Minkä verran oot tutustunut youtubeen, johon toi linkkikin oli. Kokeilin sanoilla acoustic guitar cover, ja näyti tulevan aika paljon tuon tyyppistä kamaa, en tosin tarkemmin kuunnellut. Ja jos jotain tiettyä biisiä haet, niin biisin nimi vielä perään.

No en ole kovin paljoa tutustunut. Siksipä kyselinkin.

Täytyypä tuotakin kokeilla.

Ja jos laittaa lesson, niin voi olla noita opetusjuttuja.

Mutta voihan jossain olla vaikka millaisia valikoita ja mitä vaan.

Kovaa hommaa vaan sivujen plärääminen, eli jos joku on jo löytänyt. Tuonkin laitoin suosikeihin, niin on helppo avata auki jos haluaa typyn kanssa soitella.
Ai tähänks riville?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)