Aihe: Ashdownin kaapit ja nupit
1
Lou
27.01.2008 18:30:31
Olen tuollaisia ajatellut. Ashdown MAG600 nuppi riittää minulle. Se ei siis ole varsinainen viestin aihe vaikka siitäkin olisin kiinnostunut kuulemaan mahdollisia kommentteja. Mutta kaapien kannalta mietin sellaista, että AMB 4x10 kaappi olisi varmasti hyvä mutta sillä hinnalla saisi kaksi MAG 4x10 kaappia. Kumpi olisi parempi vaihtoehto tai onko jopa kokemusta näistä kahdesta eri setupista. Kahden kaapin versiossa olisi plussana se että voisi ottaa vain toisen kaapin pienemmille keikoille, mutta en osaa päättää kumpi vaihtoehto olisi parempi.

Kiitti.
www.jermaine-rocks.com
TheVille
31.01.2008 07:10:12

Minulle tuli eilen Thomannilta Ashdown Perfect Ten Minirig (65W treeninuppi & 2 10' pikkukaappia). http://www.ashdownmusic.com/bass/de … ail.asp?section=practice&ID=144

Tilasin moisen koska näillä leveyspiireillä ei ole mahdollista tietääkseni testata ko. merkkiä missään, ja halusin edes jotain osviittaa Ashdownin soundista siltä varalta kun taas tulee päivitettyä "oikeaa" kalustoa.

Kun avasin paketin ja kasasin stäkin, se ei enää yhtäkkiä näyttänytkään ihan niin huvittavalta kuin kuvassa. Ja se soundi oli kyllä erittäin positiivinen yllätys, selkeä ja kermaisen smooth. Mitä nyt uskalsin täällä kerrostaloasunnossa luukuttaa hetken niin tuntuisi äänenpainettakin riittävän ihan hyvin treenikämpälle asti. Tohon hintaan (275 €) en kyllä vois kuvitella juuri parempaa vahvistinta ostavani (uutena siis).

Kiinnostuin Ashdownista kun ostin joku viikko sitten Dual band compressorin ja olen ollut erittäin tyytyväinen senkin ominaisuuksiin.
Minun bändit:The Evolution, Chevi Eye, Deadlane Minun kamat: Schecter Hellraiser IV, Behringer BX4410A, Ashdown Minirig
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)