Olen tyytyväinen nykyiseen usa jazziini, mutta voisi rakennella jotain erikoisempaakin. ajattelin jb squieria vaihtaen kaiken elektroniikan ja raudan. mutta itse ongelmaan. kokeilin tossa nykyisessä seymourduncanin quarted pound mikkejä, mutta mielestäni ne ei sovi muuhun kun rokkeihin. saundi on tosi epämiellyttävä. eli lämpösempää haetaan. eli: mitkä mikit? / elektroniikka? rautapuoli? www.theyoungers.net |
Olen tyytyväinen nykyiseen usa jazziini, mutta voisi rakennella jotain erikoisempaakin. ajattelin jb squieria vaihtaen kaiken elektroniikan ja raudan. mutta itse ongelmaan. kokeilin tossa nykyisessä seymourduncanin quarted pound mikkejä, mutta mielestäni ne ei sovi muuhun kun rokkeihin. saundi on tosi epämiellyttävä. eli lämpösempää haetaan. eli: mitkä mikit? / elektroniikka? rautapuoli? QP:t on aika tylyt soundiltaan. Duncanilta esim HOT-malliset mikit ovat paljon lämpöisemmät, kuten nimikin jo kertoo. Elektroniikka passiivi, jos multa kysytään. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |