irwing 17.07.2007 09:22:36 | |
---|
Eikö nämä ole purkkeja joilla pitäs saada hyvät vibat punttiin? Mutta jos ko "herroja" vertaillaan keskenään niin kumpi toistaan parempi. Itselläni ei ole mitään käsitystä laitteista saati yleensä oktaavereista. jos on joku kolmaskin malli niin kertokaa toki.. |
Gomery 17.07.2007 10:15:58 | |
---|
Saako millään oktaaverilla ylöspäin oktaavia? |
okabass 17.07.2007 10:51:14 (muokattu 18.07.2007 00:30:24) | |
---|
Eikö nämä ole purkkeja joilla pitäs saada hyvät vibat punttiin? Mutta jos ko "herroja" vertaillaan keskenään niin kumpi toistaan parempi. Itselläni ei ole mitään käsitystä laitteista saati yleensä oktaavereista. jos on joku kolmaskin malli niin kertokaa toki.. MOI Mulla on kokemusta sekä Boss että EBS, jonka myin pois. E. on teknisesti minusta parempi, mutta Bossissa on enemmän luonnetta (josta pidän). Kumpikaan ei minusta "träkkää" moitteettomasti. Kannattaa kokeilla ihan vierekkäin , kummasta tykkää. Jos lontoo taittuu, niin Harmony centralissa ja Talk Bass'issa löytyy juttua oktaavereista virtuaaliheinähäkillinen. Ps. Sori mulla onkin oc2. Eli oktaavi alas ja 2 oktaavia alas. Viimemainittu ei ole minusta kovin käyttökelpoinen bassossa. Ja muutenkin, hyvin harvoin oktaaverille on käyttöä, ainakaan minulla. Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh. |
J.Hollström 17.07.2007 11:10:34 (muokattu 17.07.2007 12:50:50) | |
---|
Omistan tämän OC-3:n. Käytän sitä tosin vain kitaralla, bassolle en keksi sille mitään älykästä tarvetta. Laitteessa on pari erilaista oktaaverimoodia ja särö, joka on ihan kiva. Pieni juttu ääninäytteineen siitä löytyy myös bassosäröt -artikkelista. http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=955 |
Pirkka 17.07.2007 12:08:35 | |
---|
Mä oon testannu molempia ja monia muitakin. Tähän mennessä EBS on vieny selkeesti pisteet himaan jo pelkän träkkäämisen perusteella. Mun mielestä EBS:n säätömahdollisuudet on juuri sopivat eli soundeja löytyy kun vaan jaksaa vähä vääntää. Edelleen yks mun suosikkisoundini on vääntää oktaaverista normaali signaali nollille ja oktaavi täysille, toi sitte Voodoolabin overdriveen. Mahtavaa pörinää, toimii monessa biisissä! |
absqua 17.07.2007 16:26:38 | |
---|
Mä oon testannu molempia ja monia muitakin. Tähän mennessä EBS on vieny selkeesti pisteet himaan jo pelkän träkkäämisen perusteella. Mun mielestä EBS:n säätömahdollisuudet on juuri sopivat eli soundeja löytyy kun vaan jaksaa vähä vääntää. Edelleen yks mun suosikkisoundini on vääntää oktaaverista normaali signaali nollille ja oktaavi täysille, toi sitte Voodoolabin overdriveen. Mahtavaa pörinää, toimii monessa biisissä! Allekirjoitan. Bossin oktaavereista OC-2 on ylivoimainen. Sehän on analoginenkin, toisin kuin OC-3. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Kallekorvola 18.07.2007 00:13:32 | |
---|
mulla oli bossin oc-2, jonka vaihdoin träkkäyspulmien takia ebs:ään. toivon, että olisin pitänyt bossinkin, koska sen oktaavisoundissa oli jotain härskin synabassomaista henkeä, joka sopii moniin juttuihin... ebs on kyl tosi hyvä, mut ostan varmaan vielä jonain päivänä sille oc-2:n kaveriks... |
HeavyMachinery 18.07.2007 09:04:38 | |
---|
Saako millään oktaaverilla ylöspäin oktaavia? Bossin pitch shifterillä tai whammyllä. Ei muilla...... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
sirdickyj 18.07.2007 11:07:00 | |
---|
Bossin pitch shifterillä tai whammyllä. Ei muilla...... saahan; Akai:n semmosella pedaalilla kun...ööö...mikässeoli...myin Hemmolle just sen. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
hemmo 18.07.2007 11:19:49 | |
---|
saahan; Akai:n semmosella pedaalilla kun...ööö...mikässeoli...myin Hemmolle just sen. Akai Unibass. Ten Inch Club:in hall. pj |
sirdickyj 18.07.2007 11:20:57 | |
---|
Akai Unibass. just se. onks kova peli? *hihittää* "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
hemmo 18.07.2007 13:21:36 | |
---|
just se. onks kova peli? *hihittää* Helvetin hyvä. KM. Ten Inch Club:in hall. pj |
HeavyMachinery 18.07.2007 13:24:37 | |
---|
saahan; Akai:n semmosella pedaalilla kun...ööö...mikässeoli...myin Hemmolle just sen. joo, mutta myynnissä olevilla :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
hemmo 18.07.2007 13:26:31 | |
---|
joo, mutta myynnissä olevilla :D Niin, toi Akai on siis myynnissä. Ten Inch Club:in hall. pj |
HeavyMachinery 18.07.2007 15:29:43 | |
---|
Niin, toi Akai on siis myynnissä. Sulla vai kaupoissa.... Mistä saa akaita ? mulla on kompura ja särö jotka on avain helmiä... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |