Aihe: G-K bassokaappi - ominaisuuksista?
1
hurskainen
01.05.2007 18:49:45

Mulla on ylimääräinen basso kaappi gallien-krueger. Se 4x10. Osaisiko joku kertoa millaisesta kaapista on kyse, kun koko kaapissa ei ole muuta mallimerkintää kuin nimi etulevyssä. Takana on valmistusnumero 127341. Onkohan kaappi minkäikäinen? ja arvoinen?

Toinen kysymys olisi (toivottavasti en kuulosta aivan tyhmältä) kaapin käyttöön liittyvä. Mulla olisi tarvetta kitarakaapista. Voinkohan käyttää G-K kaappia kitaran kanssa?Hajoaako/kärsiikö kaappi?Miten soundipuoli? pystyykö se toistamaan skittaa?
Vai kannattaako hankkia suosiolla skittakaappi?
Haitaristi
01.05.2007 18:54:47
Onko se joku noista mitä tuolla gk:n sivuilla on?
http://www.gallien-krueger.com/products_bl_cabs.html
Vai onko joku vanhempi?
Noi kaapit on uutena 300 eurosta ylöspäin. Ja en usko että se hajoo jos sitä kitaran kanssa käytät mutta ei varmaan ole kauheen hyvät saundit.
hurskainen
01.05.2007 23:00:54

Onko se joku noista mitä tuolla gk:n sivuilla on?
http://www.gallien-krueger.com/products_bl_cabs.html
Vai onko joku vanhempi?
Noi kaapit on uutena 300 eurosta ylöspäin. Ja en usko että se hajoo jos sitä kitaran kanssa käytät mutta ei varmaan ole kauheen hyvät saundit.

Se on jokin vanhempi, malli on periaatteessa samanlainen, vaan nimi lukee yläreunassa eri lailla. Mustassa pellissä erottu vain kohokirjaimina..
Joo... soundit eivät varmaan ole kummoset.. vaan voi kokeilla kuitenkin?!
Rantsula
02.05.2007 21:16:20
Miksipä ei toimisi, itse olen soittanut kitaraa laneyn bassocombonkin kautta. Muhevat botnet saa esiin bassokaapeilla, jos vaan on kohtuullisen asialliset mikit kitarassa. 4x10 ja ja 4x12 eivät ole niin kaukana toisistaan. Bassokaapit on yleensä suunniteltu toistamaan alemmas kuin kitarakaapit.
Bassomaanikko
hurskainen
05.05.2007 19:37:10

Miksipä ei toimisi, itse olen soittanut kitaraa laneyn bassocombonkin kautta. Muhevat botnet saa esiin bassokaapeilla, jos vaan on kohtuullisen asialliset mikit kitarassa. 4x10 ja ja 4x12 eivät ole niin kaukana toisistaan. Bassokaapit on yleensä suunniteltu toistamaan alemmas kuin kitarakaapit.

Kiitos tiedosta.. Hmm.. olen jonkin verran soitellut kaapilla skitan kanssa. Tuntuu ihan oklta.. vaan bänditreenissähän sen vasta tietää.. Hmm.. vai tietääköhän sen vasta livenä, keikkatilanteessa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)