azrah 05.01.2007 11:38:55 (muokattu 05.01.2007 11:39:44) | |
---|
Nyt on ihan hirvittävä alkuvuoden kutina ostaa nuppi+kaappihässäkkä, KG on ollut paljolti mielessä. Kamatuntemukseni on kuitenkin todella heikko. Nupin osalta ovat olleet nämä kolme otsikosta ilmenevää vaihtoehtoa päällimmäisinä. Osaisiko joku asiantunteva yksilö sanoa, kuinka huimia eroja ko. laitteista löytyy; hintaeroa kuitenkin alkaa olla ihan huomattavasti. Mitä muuten tuo numero noissa malleissa edes tarkoittaa? Backlinesta olen kuullut kehuja, mutta se tuntuu jo niin hävyttömän halvalle, että pakkohan siinä on olla jokin koira haudattuna, vaikokö? Valistakaa tietämätöntä. |
Kholo 05.01.2007 14:57:03 | |
---|
Ite oon kanssa kiinnostunu tosta 1001RB:stä, mutta päänvaivaa aiheuttaa kaapit. Onko se 1x15 siihen 4x10 rinnalle välttämätön vai löytyykö sitä alapäätä myös ilman sitä? Gallien Krugerin omia kaappeja oon katellu, mut ei oo pahemmin missään ollu kommenttia niistä ni ei oo tietoa. Kaikki kokemukset GK:n kaapeista olisi siis tervetulleita. |
1976 05.01.2007 18:17:40 | |
---|
Onko se 1x15 siihen 4x10 rinnalle välttämätön vai löytyykö sitä alapäätä myös ilman sitä? Ei ole välttämätön, kyllä mun mielestä 4x10 riittää hienosti. 76' the best of the bunch. |
Blackstone 06.01.2007 19:50:29 | |
---|
GK GT700RB-II ja GK 410SBXII+ (4Ohm) setti löytyy ja on töynä riittänyt enemmän kuin tarpeeksi. Itseänikin kutittelisi tuo 15" kaappi tuohon kaveriksi mutta hätäpäissään tuli ostettua tuo 4Ohm malli. Mukava lisäherkku tuo bi-amp toiminto, jolloin pilliä voi säätää portaattomasti nupista. Ensi viikolla pitäisi postin kiikuttaman dbx 266xl kompura. Pääsee lyttäämään. Onko hewi hywwää? |
pardy 06.01.2007 21:40:41 (muokattu 06.01.2007 21:43:10) | |
---|
Backlinesta olen kuullut kehuja, mutta se tuntuu jo niin hävyttömän halvalle, että pakkohan siinä on olla jokin koira haudattuna, vaikokö? Eijjole. Tuskin tulet kuulemaankaan siitä mitään huonoa, ellei porukalla ala sitten hajoilla ne. Mulla on kestänyt erittäin hyvin, samoin monella muulla palstalaisella jotka tota kehuu. Hinta/laatu on tossa pelissä erittäin hyvä, mitä nyt tulee äkkiseltään muita mihin verrata mieleen. Kyllä se on ehdottomasti parhaita (paras?) nuppeja joita mulla on ollu. Just siitä oon saanu todella pienillä saadöillä optimaalisen bändisoundin, jossa on erottelevuutta ja sitä middleä, mutta botnea myös. E: Muista GK:ista ei sitten olekaan kokemusta, mutta jos noin halpa vehje on jo noin hyvä, en edes uskalla kuvitella miten hyviä nuo GK:n "laadukkaammat" mallit on. Oon monesti miettiny et siirtyis kokonaan niiden kamoihin, mutta kun Suomessa ei ole maahantuojaa. Takuuhuollot sun muut menee hankalaks jos pitää aina Saksaan lähettää. Ei sillä että moisiin tulisi useinkaan tarvetta, mutta kuitenkin. |
JKH 06.01.2007 23:41:33 | |
---|
Backlinesta olen kuullut kehuja, mutta se tuntuu jo niin hävyttömän halvalle, että pakkohan siinä on olla jokin koira haudattuna, vaikokö? Valistakaa tietämätöntä. Vahvistimen osto olis edessä ja Backline päällimmäisenä vaihtoehtona minullakin. Samaa koiraa vaan olen itsekkin mietiskellyt?? Yhtenä vaihtoehtona olis myös Yammun bbt500h. Nurkissa pyörii joutilas Hartken 410XL, jota olis tarkotus käyttää. Ei taida vaan tuo Yamaha olla hyvä pari 8 ohm kaapin kans? Oisko muuten kommentteja tämän parivaljakon vastakkainasettelusta? ..tai sitten hommaan päättärin ja jatkan SansAmpin BDDI:n kans... Ei lahaa, ei huolia! -Vanha Kiinalainen viisaus |
jauheliha 07.01.2007 10:20:39 | |
---|
E: Muista GK:ista ei sitten olekaan kokemusta, mutta jos noin halpa vehje on jo noin hyvä, en edes uskalla kuvitella miten hyviä nuo GK:n "laadukkaammat" mallit on. Kylläpä nuiden pitäisi olla ihan hyviä, kun esim. Fleakin vetelee nykyään pelkästään nuilla. Eivätkä mikään uusi juttu ole, näyttäisi olevan jo jollain Bassday98 -jameissa jollain GK-stäkki takana. Itsellä on tuo backline 600 ja saman sarjan 410 -kaappi ja hyvin on pelannut ainakin tähän asti. Ja kevyitä on. "That's it's." |
slapvete 11.01.2007 12:25:32 | |
---|
Mulla on GK 1001RB-II, EBS:n pömpeliin ajan. Headroom ei lopu ikuna, soundi toimii. Minä diggaan, huomattavasti napakampi ja selkeämpi soundi kuin ex-pinossa (Ampeg SVP-Pro+päättäri). Eikä paina liikaa. "You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava." |