Aihe: Basson hankintaa
1
-psycho-
30.12.2006 22:33:29 (muokattu 30.12.2006 22:34:03)
Elikkäs täytyy teidänkin mielipidettä kysyä ,kun olen soittanut n.6kk ja bassoni on yamaha rbx 270 niin olisiko hyötyä oikeasti jos ostaisin nyt paremman basson. Isäni mielestä en tarvitsisi, mutta mitä mieltä te olette? rahaa olen valmis laittamaan 300-400e
J.Hollström
30.12.2006 22:38:20
Minun mielestä ei olis hyötyä jos bassossa ei ole mitään vikaa.
rUSTED
30.12.2006 23:29:37
Toveri basistilla on samanlainen ja kyllä se on meikästä ihan laatupeli hintasekseen ja olen soitellu varmaan viisvuotta. Kyllä mie varmaan jatkaisin samalla, mutta jos esim. body tuntuu jotenki epämiellyttävältä tai jokin muu mättää niin ehkä kannattaa kattoa sopivampaa. Muiden on vähän paha puhua sinun puolesta. :)
Bassolow
31.12.2006 13:09:47
Kyllä minä ainakin odottelisin että on enemmän rahaa kuin tuo 300-400e. Tonnilla saa jo basson jolla pärjää helposti vaikka loppu elämän. Toki tuohonkin hintaan saa hyviä pelejä, ei siinä mitään.
Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi http://www.mikseri.net/thel Instrumentaalia stoner metallia
Wolfie
31.12.2006 19:01:21
Kannatan säästämistä. Uskoisin halvalla Yamahalla pötkivän melko pitkälle ellei siinä ole jotain kunnolla vinksallaan. Säästä tosiaan sinne tonnin tai parin pintaan ja hanki sitten kerralla se "unelmien basso jota ei vaihdeta koskaan paitsi jos löytyy vielä parempi".

Aina on itselläkin mielessä että jos laittaisi paremman ja hienomman, mutta jos sitä ensin opetteleisin soittamaan... Sitten olisi hyvä hommata jotain kivaa ja rujoa.
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita...
L_Laiho
31.12.2006 19:28:05
2 kesänä olen meinannut laittaa tonnin bassoon kiinni ihan vaan sen takia, että haluaisn "paremman" mutta kun olen fiksusti ajatellut niin ei minun ole ollut järkeä maksaa turhasta, kun tuolla nykyisella 300 euron pelillä olen pärjännyt.

Jos tunnet että bassosi on hyvä soittaa ja siinä ei ole teknisesti mitään vikaa, niin älä osta uutta bassoa, vaan laita rahat johonkin muuhun hyödyllisempään.
Jumala on ottanyt järjen pois ja pannut paskaa tilalle.
Leeni
12.01.2007 15:53:27
Meikäläisen eka basso oli RBX 260L ja soitin sillä aktiivisesti yli 6-vuotta, kunnes tein itselleni 5-kielisen. Nyt ajattelin tehdä siitä nauhattoman, niin tulee sillekin taas käyttöä . 6 vuoden aikana se vaati kerran nauha hionnan ja samaan syssyyn siihen lykättiin EMG:n aktiivimikit ja uusi lakkapinta sinisellä metallihohto flakella ja pienellä tribalilla.

Eli mielestäni isäsi on oikeassa. Vaikka ymmärrän kyllä että uutta bassoa tekee aina mieli. ..GASistä on vaikea päästä eroon.

Elikkäs täytyy teidänkin mielipidettä kysyä ,kun olen soittanut n.6kk ja bassoni on yamaha rbx 270 niin olisiko hyötyä oikeasti jos ostaisin nyt paremman basson. Isäni mielestä en tarvitsisi, mutta mitä mieltä te olette? rahaa olen valmis laittamaan 300-400e
maximi bassot kaikilla taajuuksilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)