Aihe: Hartken VX-sarjalaiset bassokaapit
1
Basshunter
30.10.2006 12:49:55
Tekis mieleni hommata ensimmäiset tehtaan valmistamat bassokaapit noiden itse tehtyjen tilalle. Thomannilta osui silmään tuollaiset Hartken VX 210 ja VX 115 kaapit. Tekeekö noilla mielestänne mitään? Haulla ei noista juuri juttua löytynyt.. kaapit tulis ihan soittokämppä käyttöön ja tuollaisen 2x10" + 1x15" yhdistelmän olen hyväksi havainnut. Tuolla T-kaupassa näytti olevan myös jotain alumiinikartioisia Hartkeja, mutta mitä täältä olen juttuja lukenut, niin jotkut on kirjotellu, että nuo alumiinikartiot tuppaa toisinaan hajoilemaan.. onko näin? Myös kommentteja ja suosituksia muista merkeistä ja malleista olis kiva lukee, koska onhan tää mun "eka kerta" ja en haluis et jää mitään traumoja.. :) ja niin, hintaluokka on yhteensä max. 550 e.
- Itte ku tekkee, saa mieleisesä.. -
Karlsson
30.10.2006 12:51:43
Omat kokemukset VX-sarjan laitteista on lähinnä "epämääräistä muhjua" osastoa. Ehkä en vaan osaa.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Ylläri
30.10.2006 14:23:43
Omat vähäiset kokemukseni VX-sarjasta on, että hintaansa nähden ovat suht OK. Parilla keikalla olen 4x10-versiota käyttänyt ja eihän se soundi mikään mieleenpainuva ollut, mutta käyttökelpoinen. Ja mökää lähti ihan kiitettävästi. Parempi oli mielestäni kuin TP-sarjan 4x10, jonka soundi oli aika heppoinen ja munaton.

Alumiinikartioiden kestävyys taas... itselläni oli vajaa kymmenen vuotta ainoana vahvarina 12-tuumainen Kickback. Puhekela kärähti noin 7-8 vuoden kohdalla, mutta oli sitä kyllä rääkättykin - oman käytön lisäksi vehjas oli myös yhteiskäytössä bändikämpällä. Kukin vetäköön omat johtopäätöksensä.

Asiasta tiiliseinään, Gallien-Kruegerin uudessa kaiutinmallistossa tulee kuulemma olemaan alumiinikartioiset elementit. Back to 80´s?
"Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon" -Jari Porttila
Basshunter
31.10.2006 08:20:53
Mites noi Warret? Esim. tollanen oli ihan kohtuu hintaan http://www.thomann.de/thoiw3_warwic … 5_pro_cabinet_bassbox_prodinfo.html
jos tolle sitten myöhemmin hommais kaveriks 2x10:n..?
Ylläri
31.10.2006 09:50:59
Warret on ihan OK munsta. Niiden perussoundi on aika neutraali ja selkeä, mutta samalla vähän kuivakka. Tuntui että vähän kaipaisi EQuttamista tai muuta väriä jotta soundiin saisi "luonnetta". Toisaalta se on musta parempi lähtökohta kuin joku totaalisen tumppu kaappi, josta pitäis yrittää kikkailla selkeää soundia ulos.
"Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon" -Jari Porttila
absqua
31.10.2006 09:53:00
Warret on ihan OK munsta. Niiden perussoundi on aika neutraali ja selkeä, mutta samalla vähän kuivakka. Tuntui että vähän kaipaisi EQuttamista tai muuta väriä jotta soundiin saisi "luonnetta". Toisaalta se on musta parempi lähtökohta kuin joku totaalisen tumppu kaappi, josta pitäis yrittää kikkailla selkeää soundia ulos.

Noista edullisemman hintaluokan kaapeista warret on mun kokemusteni valossa parasta kärkeä, kuuminta hottia. Muutamia keikkoja olen sellaisilla soitellut, eikä mitään valittamista ollut. Asiallista kamaa.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Niskamies
31.10.2006 10:58:32
Noista edullisemman hintaluokan kaapeista warret on mun kokemusteni valossa parasta kärkeä, kuuminta hottia. Muutamia keikkoja olen sellaisilla soitellut, eikä mitään valittamista ollut. Asiallista kamaa.

Mä olen samaa mieltä. Hinta/laatu-suhde on parhaimpien joukossa.
Tosimies ei viritä - tosimies intonoi!
Basshunter
31.10.2006 13:03:00
Ok.. hmm, nälkä kasvaa syödessä, eli mitäs mieltä ootte tosta Warwickin Profet 3.2 nupista? Hyviä / huonoja puolia, hinta/laatu suhde, jne.. jos vaihtaisin koko pinkan kerralla. Ja kuten tolla aikasemmin laitoinkin, nää tulis vaan soittokämppä käyttöön, musatyylinä raskaampi osasto D-vireessä. Eli roudausominaisuuksilla ei ole merkitystä..
rhalf
31.10.2006 14:51:19 (muokattu 31.10.2006 14:56:49)
Ok.. hmm, nälkä kasvaa syödessä, eli mitäs mieltä ootte tosta Warwickin Profet 3.2 nupista? Hyviä / huonoja puolia, hinta/laatu suhde, jne.. jos vaihtaisin koko pinkan kerralla. Ja kuten tolla aikasemmin laitoinkin, nää tulis vaan soittokämppä käyttöön, musatyylinä raskaampi osasto D-vireessä. Eli roudausominaisuuksilla ei ole merkitystä..

Omistin aikoinaan tuon Warwickin profet 3.2 nupin ja mielestäni se oli oikein toimiva ja soiva peli. Hakkasi testissä Behringerin, joka on samaa hintaluokkaa. Warwick oli kyllä hyvä nuppi ja varma toiminen. Mökää siitä sai tarpeeksi ja varmaan toimii hyvin perussoitossa. Soitin itsekkin tuolla nupilla D-vireessä ja hyvin se sitä toisti, kunhan vain oli hyvä kaappi.

Tuossa on asiaa haulla etsittynä http://johtaja.ath.cx/mnethaku/sear … t+3.2&c=35&dest=msg#results
Basshunter
31.10.2006 19:31:32
Joo, näyttääpi tuo Profetkin saaneen ihan hyviä kommentteja.. jep, jep täytyypä alkaa hävitteleen ylimääräisiä musakamoja, niin vois sit alkaa tehdä uusia hankintoja..
hevisepe
02.11.2006 21:33:01
Mulla on VX 115, ja sen soundi on mun mielestä aika paska. Mut olihan se halpa, ja kyllä sillä just just reenejä vetelee. Muhjua muminaa.

Huomattavasti kehnompi kuin Warren 410 Pro, jollainen mulla on kanssa. Warre on aika ok mun mielestä, hinta/laatu -suhde paljo parempi kuin tossa VX-hartkessa.
Failure. When your best just isn't good enough.
Basshunter
02.11.2006 22:13:03
Mulla on VX 115, ja sen soundi on mun mielestä aika paska. Mut olihan se halpa, ja kyllä sillä just just reenejä vetelee. Muhjua muminaa.

Huomattavasti kehnompi kuin Warren 410 Pro, jollainen mulla on kanssa. Warre on aika ok mun mielestä, hinta/laatu -suhde paljo parempi kuin tossa VX-hartkessa.

Pärjääkö tolla 410 Prolla itekseen eli toistaako se tarpeeks matalia ääniä vai tarvisko se lisäks ton 115 Pro:n? Mitä oot mieltä?
Leeni
02.01.2007 16:06:25
Tarkoitat siis Hartken VX "basso"kaappeja, jotka eivät toista alapäätä lainkaan ?
olen muutaman keikan sen 4x10" kaapin kanssa joutunu vetämään.. ja ei kyllä enää ikinä. Jos Hartkea haluat, niin XLää löytyy täältä, melko edullisesti...

http://www.musik-produktiv.de/shop2 … id/!x32fific/ob_id/506/marke_id/682

Tekis mieleni hommata ensimmäiset tehtaan valmistamat bassokaapit noiden itse tehtyjen tilalle. Thomannilta osui silmään tuollaiset Hartken VX 210 ja VX 115 kaapit. Tekeekö noilla mielestänne mitään? Haulla ei noista juuri juttua löytynyt.. kaapit tulis ihan soittokämppä käyttöön ja tuollaisen 2x10" + 1x15" yhdistelmän olen hyväksi havainnut. Tuolla T-kaupassa näytti olevan myös jotain alumiinikartioisia Hartkeja, mutta mitä täältä olen juttuja lukenut, niin jotkut on kirjotellu, että nuo alumiinikartiot tuppaa toisinaan hajoilemaan.. onko näin? Myös kommentteja ja suosituksia muista merkeistä ja malleista olis kiva lukee, koska onhan tää mun "eka kerta" ja en haluis et jää mitään traumoja.. :) ja niin, hintaluokka on yhteensä max. 550 e.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)