Haitaristi 17.09.2006 22:46:10 | |
---|
Tervehdys! Millanen vehje toi on? http://www.fender.com/products/search.php?partno=0146102355Olisin bassoa tässä lähiaikoina ostamassa ja toi olis yks vaihtoehto. Ainakin on parempi kun nykynen squier j-bassini. Eikös tuo ole meksikossa tehty mutta mikit silti yhtä hyvät kuin amerikkalaisissa? kiitos Haitaristi/basisti |
Markus91 18.09.2006 08:53:31 | |
---|
Tervehdys! Millanen vehje toi on? http://www.fender.com/products/search.php?partno=0146102355 Olisin bassoa tässä lähiaikoina ostamassa ja toi olis yks vaihtoehto. Ainakin on parempi kun nykynen squier j-bassini. Eikös tuo ole meksikossa tehty mutta mikit silti yhtä hyvät kuin amerikkalaisissa? kiitos Olen itse hankkimassa samaa bassoa. Vaihdan vanhan Yamaha RBX270:n tuohon. On todellakin niin eri maailman basso, riittää minulle mainiosti pitkäksi aikaa. Mistä sä oot ostamassa? Pääsetkö kokeilemaan, sillä kaippa noissa on yksilöeroja. Tämä yksilö ainakin, jota minä kokeilin, on erittäin hyvä basso. Minulla oli tilaisuus päästä kokeilemaan tuota ja aitoa USA-presaria vierekkäin. Pakko kyllä myöntää, että ei oikein voi ymmärtää, että joku maksaa aidosta jenkkiversiosta tuplahinnan. Äänessäkään ei kyllä oikein voinut huomata eroa. Korkeintaan ajatusmaailmassa sitä käänsi sen jenkkiversion paremmaksi. Voin siis kyllä suositella. Peittoaa mennen tullen Squierin, joka minullakin oli ensimmäisenä bassona. Mikeistä en oikein tiedä, tuohon jota minä kokeilin, oli muuten vaihdettu mikit. Mutta on ne alkuperäisetkin varmasti hyvät. |
J.Hollström 18.09.2006 09:20:57 | |
---|
Pakko kyllä myöntää, että ei oikein voi ymmärtää, että joku maksaa aidosta jenkkiversiosta tuplahinnan. Jenkit on niille joilla on tuplasti enemmän rahaa. |
Karlsson 18.09.2006 11:17:15 | |
---|
Jenkit on niille joilla on tuplasti enemmän rahaa. Pelimiehen kommentti! "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
Niskamies 18.09.2006 15:47:11 | |
---|
Jenkit on niille joilla on tuplasti yhtäpaljon rahaa. terv. pilkunnussija More is more. |
Karlsson 18.09.2006 15:49:46 | |
---|
yhtäpaljon terv. pilkunnussija Alkaa olemaan kadonnutta kielen muotoa tuommonen. Vähän aikaa piti oikein miettiä, että mitäs toi meinaa. "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
Niskamies 18.09.2006 16:20:01 | |
---|
Alkaa olemaan kadonnutta kielen muotoa tuommonen. Vähän aikaa piti oikein miettiä, että mitäs toi meinaa. Tuplasti enemmän tarkoittaa samaa kuin kolme kertaa yhtä paljon. More is more. |
balzary 18.09.2006 16:21:43 | |
---|
Ei tämmösillä pohdinnoilla tyttöjä saada. Soundi lähtee oliiviöljystä. |
Karlsson 18.09.2006 16:23:29 | |
---|
Tuplasti enemmän tarkoittaa samaa kuin kolme kertaa yhtä paljon. Balzary sen sanoi. "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
Haitaristi 18.09.2006 19:51:10 | |
---|
Olen itse hankkimassa samaa bassoa. Vaihdan vanhan Yamaha RBX270:n tuohon. On todellakin niin eri maailman basso, riittää minulle mainiosti pitkäksi aikaa. Mistä sä oot ostamassa? Pääsetkö kokeilemaan, sillä kaippa noissa on yksilöeroja. Tämä yksilö ainakin, jota minä kokeilin, on erittäin hyvä basso. Minulla oli tilaisuus päästä kokeilemaan tuota ja aitoa USA-presaria vierekkäin. Pakko kyllä myöntää, että ei oikein voi ymmärtää, että joku maksaa aidosta jenkkiversiosta tuplahinnan. Äänessäkään ei kyllä oikein voinut huomata eroa. Korkeintaan ajatusmaailmassa sitä käänsi sen jenkkiversion paremmaksi. Voin siis kyllä suositella. Peittoaa mennen tullen Squierin, joka minullakin oli ensimmäisenä bassona. Mikeistä en oikein tiedä, tuohon jota minä kokeilin, oli muuten vaihdettu mikit. Mutta on ne alkuperäisetkin varmasti hyvät. Ostan dlx-musiikista tampereelta. Joo Kyllä se pirun hyvältä kuulosti mitä sitä nyt vähän koittelin ja näyttääkin vielä hyvältä. Kyllä se sieltä heti mukaan lähtee kun saan mopon myytyä. Haitaristi/basisti |
tupac 19.09.2006 10:12:39 (muokattu 19.09.2006 10:13:42) | |
---|
Jenkit on niille joilla on tuplasti enemmän rahaa. Mulla on tapana lyödä lavan laitaan palasiksi tollanen joka keikan jälkeen ihan vaan näytöstyyliin....... :-) bassolinjaa jo 22 vuotta... |
Haitaristi 19.09.2006 21:59:48 | |
---|
Olen itse hankkimassa samaa bassoa. Vaihdan vanhan Yamaha RBX270:n tuohon. On todellakin niin eri maailman basso, riittää minulle mainiosti pitkäksi aikaa. Mistä sä oot ostamassa? Pääsetkö kokeilemaan, sillä kaippa noissa on yksilöeroja. Tämä yksilö ainakin, jota minä kokeilin, on erittäin hyvä basso. Minulla oli tilaisuus päästä kokeilemaan tuota ja aitoa USA-presaria vierekkäin. Pakko kyllä myöntää, että ei oikein voi ymmärtää, että joku maksaa aidosta jenkkiversiosta tuplahinnan. Äänessäkään ei kyllä oikein voinut huomata eroa. Korkeintaan ajatusmaailmassa sitä käänsi sen jenkkiversion paremmaksi. Voin siis kyllä suositella. Peittoaa mennen tullen Squierin, joka minullakin oli ensimmäisenä bassona. Mikeistä en oikein tiedä, tuohon jota minä kokeilin, oli muuten vaihdettu mikit. Mutta on ne alkuperäisetkin varmasti hyvät. Mistäs muuten olet ite ostamassa? Ja millä hinnalla saat? Meen varmaan ostaan sen ensviikon maanantaina jos saan ton mopon myytyä sunnuntaina. Ei millään malttas odottaa. Haitaristi/basisti |
Markus91 19.09.2006 22:14:12 | |
---|
Mistäs muuten olet ite ostamassa? Ja millä hinnalla saat? Meen varmaan ostaan sen ensviikon maanantaina jos saan ton mopon myytyä sunnuntaina. Ei millään malttas odottaa. Itse ostan käytettynä yksityiseltä henkilöltä täältä Oulusta. Tosi hyvässä kunnossa on basso, voisi myydä uutena. Hintaa tolle tulee 500e. Tämä kuitenkin johtuu siitä, että siihen on asennettu BadAss-talla ja DiMarzio mikit. Saan myös sen Fenderin alkuperäistallan ja mikit mukana. Loppusummaksi tulee sitten semmoiset vähän päälle 400e, kun saan nuo alkuperäisosat myytyä. |
Haitaristi 19.09.2006 22:17:12 | |
---|
ok Tietkö että millaset kielet siinä on valmiina vai kannattaako ostaa heti uudet? Haitaristi/basisti |
beissi man 19.09.2006 22:25:15 (muokattu 20.09.2006 14:30:29) | |
---|
Melkeimpä se vakiomikki kannattaa laittaa kiertoon mutta kyllä sillä soittelee ei se mitään ihan täyttä kuraa ole E:vähän huonosti luettu edellinen postaus:D |
Markus91 19.09.2006 22:35:25 | |
---|
ok Tietkö että millaset kielet siinä on valmiina vai kannattaako ostaa heti uudet? No tähän on myös vaihdettu uudet kielet. Mutta tuntuis, että ei ne voi nyt mitkään huonot silti olla. |
Haitaristi 25.09.2006 20:45:05 | |
---|
Nonni nyt on basso ostettu!!!! Hyvältä vaikuttaa!!!ei hurise ja pihise niinkuin tuo squieri. Suosittelen! Haitaristi/basisti |
hollstro 25.09.2006 21:50:10 | |
---|
Tuplasti enemmän tarkoittaa samaa kuin kolme kertaa yhtä paljon. Yksi kertaa enemmän on sama kuin ei yhtään enempää. Kaksi kertaa niin paljon on se oikea termi, mutta kansan suussa kaksi kertaa enemmän on sama, eli tuplasti. |