Aihe: Nuppi ja Kaappi settiä ostamassa- Hjlälp
1
diobasisti
16.01.2006 19:17:40
Joku 700 e, ehkä pari senttiä (esim joku satanen) viel voi mennä yli, ni sellasella budjetilla oon tän vuoden puolella hankkimassa nuppia ja kaappia-kun ei voi kohta enää bändikämppäkaverin settiä lainata. Eli toisin sanoen olen ostamassa ensimmäistä tällasta isompaa settiä, mutta en kummiskaan täysin palikka ole soittamaan, että omasta mielestä tuo panos on melko sopiva.Nii omia "suosikeita" yms ja muutenkin voi valaista joitain elintärkeitä asioita liittyen tällaisen setin ostoon. Olisi ihan mukava tietää "putkivahvisteisista" malleista, mutta otan kyl vastaan ihan kaikkia rakentavia ehdotuksia. Musiikkina soitetaan bändin kanssa rainbowsta--> dioon-->,sabbathiin -->ja ehkä myöhemmin myös bodomiin yms eli kaikkea hard rockck/heawy
P.S. Soitan melko kovaäänisessä bändissä ;)

-Kiittäen,kumartaen etukäteen
okoranta
16.01.2006 20:52:12

Jos putkivoimaa haluaa, niin Marshallin JCM 800 BASS series. Nuita ei kyllä liiku aivan älyttömästi, mutta asettuu tuonne 800-900€ hintahaarukkaan, sisältäen nupin ja kaapin. Putkivoimaa 100W. Omani ostin 900e, ( uudet pääteputket kuului hintaan). Soundiin ja mökän määrään olen ollut tyytyväinen.
"Itse sijoittaisin rahaa hyväsoundiseen kaappiin, sillä on kumminkin suurempi vaikutus soundiin kuin sitä ohjaavalla nupilla." - Temppari-
Herra A
16.01.2006 21:37:19
Jos putkivoimaa haluaa, niin Marshallin JCM 800 BASS series. Nuita ei kyllä liiku aivan älyttömästi, mutta asettuu tuonne 800-900€ hintahaarukkaan, sisältäen nupin ja kaapin. Putkivoimaa 100W. Omani ostin 900e, ( uudet pääteputket kuului hintaan). Soundiin ja mökän määrään olen ollut tyytyväinen.

Itse maksoin 400€, joka oli mielestäni sopiva hinta kyseisestä laitteesta.
Sangre Sonando De rabia naci
TeeTee
16.01.2006 21:42:08
Itse maksoin 400€, joka oli mielestäni sopiva hinta kyseisestä laitteesta.

Kaapinko keralla? Olipa halapa!
okoranta
16.01.2006 21:44:56

Eikai nyt sentään. Mutta kyllähän tuo on nupille suht edullinen hinta, munsta
"Itse sijoittaisin rahaa hyväsoundiseen kaappiin, sillä on kumminkin suurempi vaikutus soundiin kuin sitä ohjaavalla nupilla." - Temppari-
Herra A
16.01.2006 21:58:52
Juu ei, pelkkä nuppi oli kyseessä.
Sangre Sonando De rabia naci
diobasisti
20.01.2006 19:10:04
no itse asiassa oon tässä katellu sittenkin tuota warwick profet 5.1 - voisko saada komentteja siitä ja siihen sopivista kaapeista et tulis se about 900 e ostos
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)