Aihe: Vanha Framus, paljon maksaisitte?
1
Mosse0
06.01.2006 19:50:11
Joo, iskän basson hintaa kysellään. Kuulemma joku harvinaisuus.

http://img401.imageshack.us/my.php?image=img22492oe.jpg

Hyvässä kunnossa, isipappa haluaa tietää hintaa.
Maailmassa oli turhan paljon sanoja liikkellä eikä sillä, joka sanoo paljon ole sana hallussaan.
Karlsson
06.01.2006 20:45:38
Kannattaa tutkailla jos vaikka täältä saisi jotain osviittaa hinnasta:

www.musikkeller.com
"Mitäs menit pyytämään mut tänne!" -Leif Segerstam
rattledad
06.01.2006 20:51:33

Varmaan vähemmän kuin puoliakustinen tai jazzbass kopio:

http://www.musikkeller.com/large/gb/hersteller/framus.html
Karlsson
06.01.2006 20:55:14
Varmaan vähemmän kuin puoliakustinen tai jazzbass kopio:

http://www.musikkeller.com/large/gb/hersteller/framus.html

Djoo, vanhat Framukset on aika, sanotaanko, ritsoja. Jostain syystä vaan useasti tullut täällä pohjolassa törmättyä hulvattomiin hintoihin näissä. Joku käsittämätön vintage-lisä.

Saksanpuolelta kuulemma sais halvemmalla ku motin polttopuuta.

Ei sinänsä kuitenkaan, kyllä mä tolla vetäisin.
"Mitäs menit pyytämään mut tänne!" -Leif Segerstam
rattledad
06.01.2006 21:01:31

vanhat Framukset on aika, sanotaanko, ritsoja

Nashville oli kylläkin ihan asiallinen basso, jäi 80-luvun alussa kitarapajaan vaihdossa. Muistelen nähneeni joskus pave maijasen (?) soittavan samanlaista nauhatonta.
hemmo
07.01.2006 08:09:30

Kuvasta ei selviä onko bassossa pulttikaula. Jos on niin, kyseessä on satasen ritsa. Munsta.
"Oot hullu haalija" -hellasärö.
poppamies
07.01.2006 08:36:33

Ei välttämättä mitään "ritsoja" nuo Framukset. Täytyy muistaa että Warwick on Framuksen suora jatko. Eli tuo on Thumbbassin esi-isä. Vähän respectiä please...
G-strings are for strippers
Penasol
07.01.2006 10:09:48

Ei ne kaikki Framukset epäkelpoja ritsoja ole. Kaverin Les Paul -tyyppinen Framus on oikein hyvä vehje. Jopa olen harkinnut jos vaihtaisin pari kitaraani siihen, straton ja ipanetsin artcoren. Häviölle jäisin rahassa, mutta oivallisen kitaran saisin.
"Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä" Hörörh, örh. AKKK#9
hollstro
07.01.2006 10:43:46

Ei välttämättä mitään "ritsoja" nuo Framukset. Täytyy muistaa että Warwick on Framuksen suora jatko. Eli tuo on Thumbbassin esi-isä. Vähän respectiä please...

Framuksen ja Warwickin yhteys on henkilöissä, ei soittimissa. Yhtään hyvää Framusta en ole tavannut. Aikansa harrastelijoille suunnattu halpisinstrumentti. Samaa sikulia Ekojen kanssa.

Mun hinta-arvio on 100-150 täysin alkuperäisestä soittimesta. Oiskohan tuo vielä uudelleen maalattu? Plekusuojuskin näyttää siltä että se on joko eri bassosta, tai mikkin paikkaa on siirretty. Jos on tuollaisia modauksia niin mitään vintagearvoa ei ole ja hinta on alla satasen.
willie
07.01.2006 11:58:08
Kaverilla oli 70-luvulla (voi olla vieläkin..) varsin mukavasoittoinen Framus -basso. Varsinkin hyvä kaula mun handuun sopivaksi on jäänyt mieleen noilta ajoilta.
Teijo K.
07.01.2006 14:04:15

Framuksen ja Warwickin yhteys on henkilöissä, ei soittimissa. Yhtään hyvää Framusta en ole tavannut. Aikansa harrastelijoille suunnattu halpisinstrumentti. Samaa sikulia Ekojen kanssa.

Mun hinta-arvio on 100-150 täysin alkuperäisestä soittimesta. Oiskohan tuo vielä uudelleen maalattu? Plekusuojuskin näyttää siltä että se on joko eri bassosta, tai mikkin paikkaa on siirretty. Jos on tuollaisia modauksia niin mitään vintagearvoa ei ole ja hinta on alla satasen.

50-100€ ostajan lompakon paksuudesta ja mielentilasta riippuen. Veikkaisin. Jos olisin myymässä laittiaisin vaihtotarjouksen "johonkin kivaan leluun" ilmoille. Turha vaiva muuttaa ensin käteiseksi tuota. Jos olisin ostamassa tekisin röyhkeän tarjouksen 50€, tosin en ole siis ostamassa, että ei kannata tarjota. :)
Munsta.
Zarmo
07.01.2006 14:46:49

Hieno! Maksan 60€
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1
okoranta
07.01.2006 15:06:18

Hieno! Maksan 60€

pöh. tarjoan 60,50 €
Säro EI_OLE efekti -Lasimestari -
onde
12.01.2006 23:14:27 (muokattu 12.01.2006 23:17:05)
Kaverilta pöllittiin tollanen about 80-luvun puolivälissä!
Voi olla jo tänä päivänä ns.kylmenneenä myynnissä tai poltettuna takassa hyvällä lämmöllä!
ps.Lähtiköhän tosta yhtä lämmin viimeinen soundi niin ku mun Hofnerista?
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)