juukeli 20.11.2005 12:49:09 | |
---|
Morjens. Budjetti on tosiaan tuo n. 400€. Mielessä päävaihtoehtona on Fender Rumble 100. Musiikkityyli jota soitetaan, on ihan tavallinen rokettirolli. 2 kitaristia ja rumpali basistin lisäksi. Onko tuossa tarpeeksi puhtia ja mitä pidätte soundista? Mitä muita ehdottaisitte rokkibassostyrkkariksi samassa hintaluokassa? Koetin löytää samanlaisia valmiita aiheita, mutta en saanut mieleistäni vastausta niistä. |
L.Ruoska 20.11.2005 13:29:22 | |
---|
Harke KickBack 15 (120W) on ihan timmi, aina on riittäny tehot vaikkei keikkapaikalla oliskaan PA-kamoja. Säädöt on simppelit eli Shape (boosti jollekin alueelle), Bass, Middle ja Treble. Ei mitään 7-alueista EQ:ta tai mitään. Toiset tykkää, toiset ei..mulle on riittäny hyvin. Mökää tosta tulee todella paljon ja ihan hyvähän tota on roudatakin. . Mun KB15 on ymmärtääkseni about 7v vanha josta 3-4v ollu mulla. Tyytyväinen olen kyllä ollut! Miinukset lähinnä Hartken tyyppivikajuotoksista eli noista kuulemma helposti pettää jackin juotokset. Korjaus maksaa 40e Soitin Huttusella. nimim. Kokemusta löytyy |
J.Hollström 20.11.2005 13:48:37 | |
---|
Harke KickBack 15 (120W) on ihan timmi, aina on riittäny tehot vaikkei keikkapaikalla oliskaan PA-kamoja. Itselläni ko. vehjes ei riittänyt edes treeniolosuhteissa. Jukka Hollström |
Finite Fear 20.11.2005 14:19:12 | |
---|
Kyllä tuo kämpille riittää. sami kiviniitty |
Zarmo 20.11.2005 14:19:40 | |
---|
Kyllä tuo kämpille riittää. riippuu pändistä ja kämpästä GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1 |
nykis 20.11.2005 17:56:10 | |
---|
No joo..jos perusrokkii soittelet niin pysypä vaan Fenderissä. Tosin tossa 100 wattisessa ei välttämättä puhti riitä pidemmän päälle. Ja Hatke on turhan steriilisoundinen johonkin rokettirolliin..ei tarpeeksi lämpöä. Riippuu tietysti myös bassosta. Laitapa pari kertaa toi summa lisää niin saat mun 220W Ampegin.. nykaenen.m. |
onde 20.11.2005 19:00:00 | |
---|
Itelläni on toi GK:n Backlinen 600 vahvistin mikä on hinta/laatu suhteeltaan tosi hyvä. Noista Backlinejen compoista ei oo kokemusta, mutta olettaisin niiden olevan kovia pelejä.Tommonen malli ku GK Backline 115, missä on 15 tuumanen kajari ja 175 wattinen vahvari maksaa Thomannilla 444 ekee, mikä ei oo paha hinta jenkki vahvarista mistä teho ei tuu loppuun ihan heti But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
Spawn 20.11.2005 22:24:36 | |
---|
Harke KickBack 15 (120W) on ihan timmi, aina on riittäny tehot vaikkei keikkapaikalla oliskaan PA-kamoja. Säädöt on simppelit eli Shape (boosti jollekin alueelle), Bass, Middle ja Treble. Ei mitään 7-alueista EQ:ta tai mitään. Toiset tykkää, toiset ei..mulle on riittäny hyvin. Mökää tosta tulee todella paljon ja ihan hyvähän tota on roudatakin. Itseltäkin löytyy Kickback. Ihan hyvin lähtee mökää ja riittää erittäin hyvin treenikäytössä. Mökää lähtee kuin laumasta pieniä eläimiä. Soundeista en tykkää, mutta saattaa minun kohdallani johtua pitkälti bassostakin. Kovasti on saanu säätää, että saa jollakin tasolla miellyttävät soundit ulos. Pirun painava vehje kokoisekseen. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
pardy 20.11.2005 22:30:44 | |
---|
Itelläni on toi GK:n Backlinen 600 vahvistin mikä on hinta/laatu suhteeltaan tosi hyvä. Noista Backlinejen compoista ei oo kokemusta, mutta olettaisin niiden olevan kovia pelejä.Tommonen malli ku GK Backline 115, missä on 15 tuumanen kajari ja 175 wattinen vahvari maksaa Thomannilla 444 ekee, mikä ei oo paha hinta jenkki vahvarista mistä teho ei tuu loppuun ihan heti Tosin tuon 175 wattia saa vasta lisäkaapin kanssa. Pelkiltään tuskin riittää tehot, jää johonkin 100w pintaan. |
bize 20.11.2005 22:43:19 | |
---|
Warwick sweet 15 on ollu mulla kolme vuotta ja ei tähän mennessä oo tullu keikkaa vastaan missä se ei riittäis omaan monitorointiin. Toiset sanoo että elementti on hidas, mutta ite oon tykänny, toimii fuusiojatsista rokkiin. Ehkä hevissä heikoimmillaan. Ite tykkään tuosta enemmän kun kickbackistä muutaman a/b -vertailun jälkeen. warwickin uudessa mallissa on takana tuki jolla sen saa kulma-asentoon. tehoa on siis 150 w. g&k backline sarja varmasti myös testaamisen arvoinen, siitä ei omaa kokemusta. 2x10 -versio houkuttelee. tosi basic systeemit mut varmasti fätti soundi |
juukeli 21.11.2005 10:40:59 | |
---|
Kiitos vastauksista. Taidamma kokeilla ensin tuota Fenderiä. |
Funkie 21.11.2005 12:14:28 (muokattu 21.11.2005 12:15:24) | |
---|
|