Aihe: apuva!
1
ötzi
04.11.2005 20:51:37
oon soittanu kohta 5vuotta lapsuuden kavereiden kanssa samassa bändissä ja nyt on alkanu viimesen puolen vuoden aikana tuntumaan että on aika vaihtaa maisemaa ja tehdä jotain uutta. mutta on yllättävän vaikeaa erota bändistä koska muut bändin jäsenet luulee että ystävyys suhteet loppuu samalla. eroamisen syy alkaa olla se että en enää jaksa taistella projektissa josta ei tule lasta eikä paskaa koska: suurinpiirtein kaikilla on erilainen musiikkimaku paitsi rumpalille kelpaa kaikki, ja kitaristit ei osaa soittaa(ei taitu vähänkään nopeampi riffi eikä sooloja ole tulossakaan), rumpali ei vaan pysty soittamaan nopeasti vaikka reenaa 3-5 kertaa viikossa ja rummut on säädetty päin persettä. inspiraatio on ollut kadoksissa, olen lukenut että tähän auttaa uusien kamojen(efektien,soittimien, vahvareitten..etc) hankinta mutta siihen taas ei ole rahaa. koulua pitää käydä ja rahaa ei tule mistään. no, päätin edetä asiassa ja kävin wanted ilmoitukset läpi ja löysin lähiseudulta erään bändin jonka rumpali on samassa koulussa. sanovat että tule katsomaan mikä meininki siellä on ja ajattelin että ei tarvii mitään erityistä harjotella kun en ota kamojakaan mukaan. ja sit perille päästyäni sain selville että bändillä on bassokamat ja jouduin basson varteen aivan yllättäen. ja bändille tais jäädä vähän semmonen käsitys että onpas huono basisti ja rumpali sanoi kumminkin että ensi maanantaina on seuraavat treenit. noo, eilen rumpali ilmotti että basistin paikka on täytetty ja että mua ei tarvita. no sehän vei loputkin soittoinnot. etsin tällä hetkellä hevibändiä joka tarvitsee basistia varkaus-kuopio väliltä. tämä ei ole varsinaisesti mikään yksi kysymys mutta varmaan ymmärrätte ongelmani? eli voiko joku auttaa? jos ei niin sainpa edes sydäntäni purettua jonnekkin
Otteet on kitaristeille, Kovat otteet on basisteille!
BlueNote
04.11.2005 20:55:51
Jätä ne leegot sinne patterin väliin ja etsi uusi bändi/soittajat. Et kehity itse tommosessa porukassa ollenkaan, tiedän kokemuksesta...rohkeasti vaan eteenpäin!!
Ihme Basisti
04.11.2005 21:32:58
Jätä ne leegot sinne patterin väliin ja etsi uusi bändi/soittajat. Et kehity itse tommosessa porukassa ollenkaan, tiedän kokemuksesta...rohkeasti vaan eteenpäin!!

Just näin! Ja muista, että basisteille riittää ja löytyy aina töitä!
J-Station
04.11.2005 22:18:43
Tuttu tunne. Kannattaa pistää verkot vesille ja olla valppaana jos jotain mielenkiintoista ilmaantuu. Ei ole todellakaan mukaa roikkua jossain hommassa mukana jos fiilikset on poissa.

Itsekin olen yrittänyt löytää jonkin uuden projektin, koska vanhasta hommasta on mennyt maku. Viisi vuotta kun poljetaan paikallaan ilman mitään kehitystä, niin tulee aika turhautunut olo.
ötzi
04.11.2005 23:21:13
soittaminen yleensä ei oikeen kiinnosta tällä hetkellä. ei tee mieli soittaa ja gasit on kans hävinny kokonaan. vielä viime kuussa oli thunderbird gas mutta nyt ei sitäkään. ja rickenbacker on ollut aina päällä mutta nyt sekin on hellittänyt(jota ihmettelen suuresi). eli millä palaan "normaaliin" elämään? mikään ei oikeen jaksa kiinnostaa. alkaako tämä olla sitä -NO LIFE- teini juttua?
Niskamies
05.11.2005 09:17:45 (muokattu 05.11.2005 09:17:54)
Mitäs jos soittaisit muutakin musiikkia kuin heviä? Se saattaisi inspiroida.

Asia, mikä ainakin mua, inspiroi harjoittelemaan todella paljon, on bassotunnit. Suosittelen, jos siihen on mahdollisuus.
ötzi
05.11.2005 10:00:14 (muokattu 05.11.2005 10:01:20)
on tullu soitettua paljon muutakin kun heviä. digimon tunnarista lähtien. ja opetukseen ei ole rahaa.
Ihme Basisti
05.11.2005 10:50:36
Jos on fiilis pois soittamisesta, niin kannattaa pitää parin päivän tauko soittamisessa, ja miksei siinä samalla pidä taukoo musiikin kuuntelussakin. Ainakin mulla noussu inspis tollee aika hyvin.
Johannes_t
05.11.2005 13:46:20

on tullu soitettua paljon muutakin kun heviä. digimon tunnarista lähtien. ja opetukseen ei ole rahaa.

Mä tein aikoinaan niin, että olin tarpeeksi innostunut ja mukava ja kohtelias, että sain parilta pätevältä basistilta soittotunnin tai pari "pro bono".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)