Aihe: Nyt se sitten tapahtui
1
Wolfie
03.11.2005 23:22:19
Aamu oli normaali. Vihdoin olimme saaneet sovituksi ajan bändin kasaamiseksi ja ekaksi harjoituskerraksi. Kun pääsimme itse asiaan huomasimme ettei meillä ole basistia. Sitten tuli kuningasajatus siitä, että minun siihen on tartuttava. Aluksi oli ajatus että kertahan menee, mutta kun ruvettiin kappaleita käymään läpi ja soittamaan, se iski.

Sehän on PALJON hauskempaa olla basistina basistin paikalla kuin rämpytellä kitaraa. Siitä se sitten lähti. Nyt olen miettinyt kovasti koko päivän sitä, pitäisikö sitä sittenkin ruveta veivaamaan bassoa. Että näin sitä täällä päin..

Pitää sitten vain yrittää kestää tämä bassogas kunnialla ettei tule tehtyä hätiköityjä liikkeitä. Mutta samalla pitäisi miettiä minkähänlainen sitä pitäisi hankkia. Ja samalla vilkaista pankkitiliä karkottamaan gasia.

Voi per.. Tahtotiloja on monia, raha ratkaisee, hauskuus on kallista. Pahus. Juuri kun ei ole oikein ylimääräisiä pelimerkkejä kovinkaan määrättömästi muidenkin maksujen painaessa päälle.

Kovin on kallista tuo ilmainen opiskelu. Ei voi muuta sanoa. *Presari, ukkoslintu, presari, ukkoslintu* kaikuu korvien välissä. Hus, painu pois senkin ilkeä gas!
hollstro
03.11.2005 23:27:31

Tule vaan rohkeasti ulos kaapista ja ryhdy julkibasistiksi. Presari ja ukkoslintu ovat hyviä molemmat. Molempi parempi.
Salaud
03.11.2005 23:28:16
Samaa tautia täälläkin podetaan. On gas ja sun muut oireet.

Tiedä sitten onko tässä kyseessä kuitenkaan sen suurempi arvon nousu: rumpalista basistiksi...

Ei tätä parane ainakaan kaupungilla sen suuremmin toitottaa.
Keine Frau, nur Vaseline.
murhaaja
11.12.2005 04:16:13

Hii mulle kävi samat kun edellisellä ;D rummuista kitaran kautta basson varteen ;)
Kannattaa olla mieluummin aidosti tyhmä, kuin esittää viisasta.
Keny
11.12.2005 10:59:18
Presarilla pötkii pitkälle....siitä vaan.Ei tarvii sitte heti olla vaihtamassa.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Nieby
11.12.2005 12:22:00
haluaisin kysyä, kumpi parempi fender japanilta, jazzbass vai precision??
absqua
11.12.2005 13:19:02
haluaisin kysyä, kumpi parempi fender japanilta, jazzbass vai precision??

Saman tasoisia ovat. Valinta kannattaa tehdä sen mukaan kumpi bassoista on mieluisampi, precision vai jazzbass.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)