Aihe: soitonopettajista ja treenaamisesta
1
los_pedros
05.03.2003 19:58:52
Käyttekö bassotunneilla? kenen opissa? mitä mieltä opettajasta? kuinka paljon treenaatte ja mitä juttuja?
itse käyn apella n. kerran kuussa. hyvä opettaja.mukava äijä. aika jazzpainotteinen. pyrin harjoittelemaan n.4-6h päivässä. nyt on tullut treenattua pelkkää nauhatonta.
Pallisti
05.03.2003 20:12:55
Käyttekö bassotunneilla? kenen opissa? mitä mieltä opettajasta? kuinka paljon treenaatte ja mitä juttuja?
itse käyn apella n. kerran kuussa. hyvä opettaja.mukava äijä. aika jazzpainotteinen. pyrin harjoittelemaan n.4-6h päivässä. nyt on tullut treenattua pelkkää nauhatonta.

Oho! Mä olen tuolla Helsingin Pop-Jazz konservatoriossa ja mulla on soittotunteja kerran viikossa. Mä nykyään treenaan aika vähän ajan puutteen vuoksi. Koulun jälkeen ei yleensä ole 5-tuntia aikaa skulata bassoa, kun on kaikki muutkin harrastukset ja yritän myös pitää jonkinlaista sosiaali-elämää yllä.

En enää kauheesti treenaa tekniikkaa, vaikka syytä olisi. Treenailen yleensä jotain biisejä..
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
los_pedros
05.03.2003 20:32:39
Kyllä illat menee mullakin yleensä muissa kuin soittohommissa. Aamu on parasta aikaa treenata, pystyy ajattelemaan selkeästi. klo8 kun menee koululle nii siellä on tosi rauhallista, saa rauhassa pompotella.
KMT
05.03.2003 20:59:13

Kyllähän sitä vähän on opetusta saanu...
SKP: Rahan vallasta kansan valtaan...
duane
05.03.2003 21:34:09
Kerran viikossa on soittotunti koulun puolesta, opettajana lappalainen hirmu nimeltä Juhani Hägg. Treenaamaan ei oikein ehdi ku koulupäivät venyy turhan pitkiksi. Bänditreenejä on kuitenkin lähes päivittäin ja kotonakin yleensä ehtii soittaan jotai puolesta puoleentoista tuntiin...treenailen vähän tekniikkaa/primavistaa (heikoimmat alueet, pitäisi treenata enemmän), yleensä kuitenkin soittelen levyjen perässä...Eli voisi sanoa, että duck dunn ja tommy shannon on mun opettajia :)
I got debts no honest man can pay...
purtsi666
06.03.2003 14:58:28

Seinäjoelta oon ja opetttajana toimii pete v. reenaan aina kun jaksan eli liian harvoin bändin kanssa soitellaan usein, mutta siinä ei kehity henk. koht. soittotaito niin merkittävästi.
Purtsi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)