PasiB 11.03.2003 18:41:28 | |
---|
Onko kokemuksia ko. combosta? Kukkuluuruu |
PQ 12.03.2003 11:21:04 | |
---|
Ei ole kokemusta juuri tosta, mutta itselläni on W-CL ja se toimii hyvin treenikäytössä ja lavamonitorina. Merkkinä siis varmaan ok. Mm. PA-soundien hallittavuuden kannalta olisi hyvä, jos combossakin olisi line out tai DI out pre/post -kytkimellä (kuten W-CL:ssä). Vaihdoin aikoinaan Hartkesta Warwickiin juuri tämän sekä tietty roudattavuuden takia. Soy el son fan. |
N_Bates 12.03.2003 13:06:17 | |
---|
vajaa vuosi on tullut moisen läpi soiteltua. Tykkään kovasti. Ei tosta osaa mitään erityistä sanoa.. Sellanen toimiva perusvehje. Mulla ei ainakaan ole suunnitelmissa luopua tuosta aikoihin. Löytyy riittävästi jytää treenikämpälle, ja sondit on kohdallaan. Aluksi hieman hirvitti kun tuossa on 15" elementti eikä pilliä ollenkaan, mutta kyllä tuosta saa mun korvaa miellyttävät soundit myös peukalolla. Jos nyt jotain negatiivistä pitää keksiä, niin kuulokeliitäntä on aivan turha. |
Muhwi 14.03.2003 14:14:59 | |
---|
Oman mielipiteen mukaan saundi hiukan tuhnu, jos taas pudottaa bassoa pois niin koko sointi katoaa, aika bassovoittoista tuuttausta siis kokeilemani yksilön saundi. Ja kunnoon särölle sitä ei oikein saanut ajettua, meni puuroks heti kun gain ja volume siirty seiskan paremmalle puolelle. Kihihi. Hihi. Hi. Joo. |
kauniti 19.03.2003 16:27:29 | |
---|
Onko kokemuksia ko. combosta? On, minulle ainakin passaa ja toimii, ei ole tarvetta vaihtaa ja mun basson kanssa ainakin säädötkin riittää... Hyvä hinta laatu suhde. |
Hermanni 05.04.2003 02:12:06 | |
---|
ainakin mitä tota Batesin yksilöä testasin niin tohon hintaan todella edustuskelpoinen kapine. |